Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Σχολια & παραλειπόμενα
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Το πανο που ελεγε κατι για χρονια πολλα στις πουτ@νες και δν ξερω την συνεχεια μπορει να μου πει καποιος τι ελεγε ακριβως?? 
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
καλό θα ειναι να κρύβει και κανένα διπλό (π.χ. μεσ'τη λάρισα)Bougatsas έγραψε:Κάντε υπομονή... Κάποιον άσο θα κρύβει ο Σάντος στο μανίκι του. Είμαι σίγουρος
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Αυτό που ήθελε ο θείος το πέτυχε. Φάγαμε το τυράκι στην παγίδα σαν τα ποντικάκια.
Ρίξανε τα δακρυγόνα στην 4, ανοίξανε οι θύρες, μπήκανε όλα τα ΖΩΑ μέσα (δεν τρώγανε τις μπούφλες στα τουρνικέ οι μπερδεμένοι που ρωτάνε στο 70′ “με ποιον παίζουμε ρε καρντάσι να ‘ούμε”), ελεγχος κανένας, ζινγκα σουρωμένοι, παλμός μηδεν (που να τους συντονίσεις), εξοργισμένος ο λαός με τα smurfs και μη δίνοντας σημασία σε αυτά που γινόντουσαν, γιατί κακά τα ψέμματα, αν δεν είχαν γίνει αυτά πριν, στο γήπεδο δεν θα γινότανε ΤΙΠΟΤΑ.
Να σας πω ρε “αδέρφια”, που κράζετε τον Σάντος και την ομάδα, πόσες φορές φωνάξατε ΠΑΟΚ εχθές????? Λιγότερες απο όσες βρίσατε τον gay, είμαι σίγουρος. Την δουλειά σας την κάνατε? Να υποστηρίξετε την ομάδα? Γιατί αυτή είναι η δουλειά σας στο γήπεδο! Ο πορτογάλος την έκανε τη δουλειά του μια χαρά. Εμείς ΟΧΙ. Γι’αυτό και οι παίχτες σερνόντουσαν.
ΠΑΟΚ σημαίνει πάνω απ’όλα να αναλαμβάνεις τις ευθύνες που σου αναλογούν. Εμείς έχουμε την μεγαλύτερη ευθύνη για χθες. Τόσο “χώμα” κερκίδα δεν θυμάμαι φέτος άλλη φορά. ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ και δείτε οτι γίνεται σοβαρή δουλειά στην ομάδα μας και ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ
ΥΓ. το ποστ στο blog του Κόλκα εγώ το έχω κάνει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Ρίξανε τα δακρυγόνα στην 4, ανοίξανε οι θύρες, μπήκανε όλα τα ΖΩΑ μέσα (δεν τρώγανε τις μπούφλες στα τουρνικέ οι μπερδεμένοι που ρωτάνε στο 70′ “με ποιον παίζουμε ρε καρντάσι να ‘ούμε”), ελεγχος κανένας, ζινγκα σουρωμένοι, παλμός μηδεν (που να τους συντονίσεις), εξοργισμένος ο λαός με τα smurfs και μη δίνοντας σημασία σε αυτά που γινόντουσαν, γιατί κακά τα ψέμματα, αν δεν είχαν γίνει αυτά πριν, στο γήπεδο δεν θα γινότανε ΤΙΠΟΤΑ.
Να σας πω ρε “αδέρφια”, που κράζετε τον Σάντος και την ομάδα, πόσες φορές φωνάξατε ΠΑΟΚ εχθές????? Λιγότερες απο όσες βρίσατε τον gay, είμαι σίγουρος. Την δουλειά σας την κάνατε? Να υποστηρίξετε την ομάδα? Γιατί αυτή είναι η δουλειά σας στο γήπεδο! Ο πορτογάλος την έκανε τη δουλειά του μια χαρά. Εμείς ΟΧΙ. Γι’αυτό και οι παίχτες σερνόντουσαν.
ΠΑΟΚ σημαίνει πάνω απ’όλα να αναλαμβάνεις τις ευθύνες που σου αναλογούν. Εμείς έχουμε την μεγαλύτερη ευθύνη για χθες. Τόσο “χώμα” κερκίδα δεν θυμάμαι φέτος άλλη φορά. ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ και δείτε οτι γίνεται σοβαρή δουλειά στην ομάδα μας και ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ
ΥΓ. το ποστ στο blog του Κόλκα εγώ το έχω κάνει. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Μόλις έγραψα μιαν απάντηση στον κ. Παπάζογλου για το έρθρο του στο
Sportaction.
Εδώ η επιστολή μου:
Γεια σας κ. Παπαζογλου,
έχω διαβάσει πολλά άρθρα σας και τα περισσότερα μου άρεσαν και τα επικροτώ.
Σ΄αυτό όμως δεν θα συμφωνήσω μαζί σας. Όχι γιατί δεν λέει ή περιγράφει αρκετές αλήθειες, αλλά φαίνεται τρομερά μεροληπτικό.
Κατ΄αρχήν, μια και καλή: Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι καταδικάζουν την βία, απ΄όπου κι αν έρχεται, αλλά όχι μόνο την σωματική αλλά και την άλλη την βία που
φυσικά δεν φαίνεται αμέσως, αλλά εκδηλώνεται πλαγίως και ΥΠΟΥΛΑ. Καταλαβαίνετε νομίζω τι εννοώ.
Άν θέλετε να μάθετε πραγματικά τι σκέπτονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ κάντε τον κόπο και μπείτε στο Φόρουμ του ΠΑΟΚμανια
http://www.paokmania.gr/forum/index.php
Άν διαβάσει κάποιος αδαής το άρθρο σας, θα νομίσει, ότι ο ΠΑΟΚ και οι φίλαθλοί του είναι όλοι εγκληματίες όπως και ο Ζαγοράκης και οτι ο Θρήνος
συγγνώμη ο θρύλλος η καθαρότερη-φυσικά και οι διοικούντες του-ομάδα της Ελληνικής επικράτειας.
Ή είστε αγαθός, φυσικά με την καλή του έννοια, ή δεν ζείτε στην Ελλάδα, ή είστε ακόμη ένας υπαλληλίσκος των γνωστών προαγωγών του δύσμοιρου Ελληνικού ποδοσφαίρου, που φοβάται, αν γράψει αμερόληπτα, να χάσει την δουλειά του μ΄όλα τα επακόλουθά του.
Εδώ στη Ελλάδα έχουν μάλλον οι περισσότεροι μεγάλα προβλήματα με την θύμηση τους και οι ειδικά αυτοί που βγένουν κερδισμένοι απ΄αυτές τις σάπιες
καταστάσεις.
Δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω σ΄αυτά, γιατί είμαι σίγουροςοτι τα ξέρετε καλλίτερα από μένα.
Εσείς κ Παπάζογλου πώς θα αντιδρούσατε, αν βλέπατε, ότι είτε παίζετε, είτε δεν παίζετε, αν δεν θέλει ένας διαιτητάκος δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
Αφού τελειώσει το παιχνίδι θα πουν μερικοί ή και όχι, καλά έπαιξε ρε παιδιά ο Παοκ, αλλά ο διαιτητής δεν το είδε το πέναλτυ, το οφσαϊντ, το φάουλ, την εγκληματική πράξι του Ζε Ελίας το κεφαλοκλείδωμα το Καρεμβέ το...(ναι κ. Μίχο κι αυτοί φάγανε το ψωμάκι τους στην Ελλάδα κι όχι μόνο ο Κονσεισάο).
Αυτό ωφελεί σε τίποτα, όταν πλέον έχει διαιωνισθεί αυτή η κατάρα και αρχίζεις πλέον να συνηθίζεις σ΄αυτές τις αρρωστημένες καταστάσεις, που σ΄αυτό το σημείο μόνο στην πατριδα μας συναντώνται;
Φτάσαμε όμως ακόμη και να χαιρόμαστε για το αυτονόητο:ρε παιδία ο διαιτητής μάς έπαιξε επιτέλους 50:50 (ας το λέμε έτσι).
Το να πείς αυτά, που γράψατε εσείς, είναι πανεύκολο, ο κόκκινος κάφρος – ο κάφρος παραμένει κάφρος- θ΄αυνανισθεί πνευματικά και θ΄αγοράσει την φυλλάδα και την κάθε φυλλάδα, θα τσεπωθεί το παραδάκι, και ο κ. Κόκκαλης και ο κάθε Κόκκαλης θα μείνει ευχαριστημένος απο τον δημοσιογραφίσκο και όλοι ζούν καλά και ο ΠΑΟΚ και ο κάθε ΠΑΟΚ χειρότερα.
Άν θέλατε να γράψετε κάτι καλό, θα μπορούσατε να κάνετε μια καλή ανάλυση του προβλήματος, χωρίς κόκκινες ή πράσινες ή κίτρινες ή μαύρες παρωπίδες, πώς ξεκινά μια τέτοια κατάσταση, πώς δημιουργείται έντεχνα μια ένταση, γιατί οι εντυπώσεις είναι το πάν για τους ώς επί το πλείστον αμόρφωτους και ημιμαθείς και χωρίς κοινωνική μόρφωση Έλληνες, πώς φορτίζεται το παιχνίδι πρίν κάν αρχίσει, με τάνκς, αστυνομίες, στρατό κτλ. κι αφού έχουμε κάνει πολύ πονηρά την δουλειά μας και οι ηλίθιοι μαύροι κάφροι έχουν πέσει στην παγίδα του κατεστημένου, έρχεται η επιβεβαίωση αυτών που διατυμπανίστηκαν οι ηθικοί παράγοντες και οι σωτήρες του Ελληνικού ποδοσφαίρου όλες τις προηγούμενες ημέρες.
Κανένας μα κανένας δεν έγραψε, ΓΙΑΤΙ γίνονται αυτά.
Και ξέρετε γιατί; Διότι η αλήθεια αγαπητέ κ Παπάζογλου καίει και πειράζει αυτούς που ευνοούνται.
Και ποιός ευνοείται εδώ και χρόνια απ΄αυτή τη αρρωστημένη κατάσταση; Ποιός τσεπώνει τα εκατομμύρια; Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
Η σωστή απάντηση κερδίζει το χρυσό αγγούρι.
Θα μπορούσα να σας αναλύσω εκατό αγώνες που σφάχτηκε ο ΠΑΟΚ απο διαιτησία, αλλά σε τί ωφελεί; Ήδη ξεχάστηκαν όλα και οι ΚΑΦΡΟΙ μιλούν γαι δώδεκα χρόνια που έχει να νικήσει ο ΠΑΟΚ τον ολυμπιακό στη Τούμπα.
Θα σας παραδεχόμουν κ. Παπάζογλου, αν γράφατε έστω και μόνο 10% αυτών που ανάφερα μέχρι τώρα, αν γράφατε: ναι μέν οι κάφροι πέταξαν πέτρες, άδεια μπουκάλια και γεμάτα, κροτίδες και άλλα πολλά, αλλά έφταιξε και ο κ. Τάδε που δηλητηρίασε ποιό μπροστά την ατμόσφαιρα και ουσιαστικά προετοίμασε και εκμεταλεύτηκε αυτή την κατάσταση. Έφταιξε και κ. Κουκ... που έσπρωξε τον θρήνο, έφταιξε και ο ...
ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΜΩΣ κ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ.
Γ Ι Α Τ Ι ;
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος
ΥΓ.
Ελπίζω να έχετε την υπομονή για να διαβάσετε την επιστολή μου και το θάρρος να την δημοσιεύσετε.
Και τώρα ζητάω πολλά, μια απαντησούλα ισως;

Sportaction.
Εδώ η επιστολή μου:
Γεια σας κ. Παπαζογλου,
έχω διαβάσει πολλά άρθρα σας και τα περισσότερα μου άρεσαν και τα επικροτώ.
Σ΄αυτό όμως δεν θα συμφωνήσω μαζί σας. Όχι γιατί δεν λέει ή περιγράφει αρκετές αλήθειες, αλλά φαίνεται τρομερά μεροληπτικό.
Κατ΄αρχήν, μια και καλή: Όλοι οι υγιώς σκεπτόμενοι καταδικάζουν την βία, απ΄όπου κι αν έρχεται, αλλά όχι μόνο την σωματική αλλά και την άλλη την βία που
φυσικά δεν φαίνεται αμέσως, αλλά εκδηλώνεται πλαγίως και ΥΠΟΥΛΑ. Καταλαβαίνετε νομίζω τι εννοώ.
Άν θέλετε να μάθετε πραγματικά τι σκέπτονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ κάντε τον κόπο και μπείτε στο Φόρουμ του ΠΑΟΚμανια
http://www.paokmania.gr/forum/index.php
Άν διαβάσει κάποιος αδαής το άρθρο σας, θα νομίσει, ότι ο ΠΑΟΚ και οι φίλαθλοί του είναι όλοι εγκληματίες όπως και ο Ζαγοράκης και οτι ο Θρήνος
συγγνώμη ο θρύλλος η καθαρότερη-φυσικά και οι διοικούντες του-ομάδα της Ελληνικής επικράτειας.
Ή είστε αγαθός, φυσικά με την καλή του έννοια, ή δεν ζείτε στην Ελλάδα, ή είστε ακόμη ένας υπαλληλίσκος των γνωστών προαγωγών του δύσμοιρου Ελληνικού ποδοσφαίρου, που φοβάται, αν γράψει αμερόληπτα, να χάσει την δουλειά του μ΄όλα τα επακόλουθά του.
Εδώ στη Ελλάδα έχουν μάλλον οι περισσότεροι μεγάλα προβλήματα με την θύμηση τους και οι ειδικά αυτοί που βγένουν κερδισμένοι απ΄αυτές τις σάπιες
καταστάσεις.
Δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω σ΄αυτά, γιατί είμαι σίγουροςοτι τα ξέρετε καλλίτερα από μένα.
Εσείς κ Παπάζογλου πώς θα αντιδρούσατε, αν βλέπατε, ότι είτε παίζετε, είτε δεν παίζετε, αν δεν θέλει ένας διαιτητάκος δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.
Αφού τελειώσει το παιχνίδι θα πουν μερικοί ή και όχι, καλά έπαιξε ρε παιδιά ο Παοκ, αλλά ο διαιτητής δεν το είδε το πέναλτυ, το οφσαϊντ, το φάουλ, την εγκληματική πράξι του Ζε Ελίας το κεφαλοκλείδωμα το Καρεμβέ το...(ναι κ. Μίχο κι αυτοί φάγανε το ψωμάκι τους στην Ελλάδα κι όχι μόνο ο Κονσεισάο).
Αυτό ωφελεί σε τίποτα, όταν πλέον έχει διαιωνισθεί αυτή η κατάρα και αρχίζεις πλέον να συνηθίζεις σ΄αυτές τις αρρωστημένες καταστάσεις, που σ΄αυτό το σημείο μόνο στην πατριδα μας συναντώνται;
Φτάσαμε όμως ακόμη και να χαιρόμαστε για το αυτονόητο:ρε παιδία ο διαιτητής μάς έπαιξε επιτέλους 50:50 (ας το λέμε έτσι).
Το να πείς αυτά, που γράψατε εσείς, είναι πανεύκολο, ο κόκκινος κάφρος – ο κάφρος παραμένει κάφρος- θ΄αυνανισθεί πνευματικά και θ΄αγοράσει την φυλλάδα και την κάθε φυλλάδα, θα τσεπωθεί το παραδάκι, και ο κ. Κόκκαλης και ο κάθε Κόκκαλης θα μείνει ευχαριστημένος απο τον δημοσιογραφίσκο και όλοι ζούν καλά και ο ΠΑΟΚ και ο κάθε ΠΑΟΚ χειρότερα.
Άν θέλατε να γράψετε κάτι καλό, θα μπορούσατε να κάνετε μια καλή ανάλυση του προβλήματος, χωρίς κόκκινες ή πράσινες ή κίτρινες ή μαύρες παρωπίδες, πώς ξεκινά μια τέτοια κατάσταση, πώς δημιουργείται έντεχνα μια ένταση, γιατί οι εντυπώσεις είναι το πάν για τους ώς επί το πλείστον αμόρφωτους και ημιμαθείς και χωρίς κοινωνική μόρφωση Έλληνες, πώς φορτίζεται το παιχνίδι πρίν κάν αρχίσει, με τάνκς, αστυνομίες, στρατό κτλ. κι αφού έχουμε κάνει πολύ πονηρά την δουλειά μας και οι ηλίθιοι μαύροι κάφροι έχουν πέσει στην παγίδα του κατεστημένου, έρχεται η επιβεβαίωση αυτών που διατυμπανίστηκαν οι ηθικοί παράγοντες και οι σωτήρες του Ελληνικού ποδοσφαίρου όλες τις προηγούμενες ημέρες.
Κανένας μα κανένας δεν έγραψε, ΓΙΑΤΙ γίνονται αυτά.
Και ξέρετε γιατί; Διότι η αλήθεια αγαπητέ κ Παπάζογλου καίει και πειράζει αυτούς που ευνοούνται.
Και ποιός ευνοείται εδώ και χρόνια απ΄αυτή τη αρρωστημένη κατάσταση; Ποιός τσεπώνει τα εκατομμύρια; Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;
Η σωστή απάντηση κερδίζει το χρυσό αγγούρι.
Θα μπορούσα να σας αναλύσω εκατό αγώνες που σφάχτηκε ο ΠΑΟΚ απο διαιτησία, αλλά σε τί ωφελεί; Ήδη ξεχάστηκαν όλα και οι ΚΑΦΡΟΙ μιλούν γαι δώδεκα χρόνια που έχει να νικήσει ο ΠΑΟΚ τον ολυμπιακό στη Τούμπα.
Θα σας παραδεχόμουν κ. Παπάζογλου, αν γράφατε έστω και μόνο 10% αυτών που ανάφερα μέχρι τώρα, αν γράφατε: ναι μέν οι κάφροι πέταξαν πέτρες, άδεια μπουκάλια και γεμάτα, κροτίδες και άλλα πολλά, αλλά έφταιξε και ο κ. Τάδε που δηλητηρίασε ποιό μπροστά την ατμόσφαιρα και ουσιαστικά προετοίμασε και εκμεταλεύτηκε αυτή την κατάσταση. Έφταιξε και κ. Κουκ... που έσπρωξε τον θρήνο, έφταιξε και ο ...
ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΜΩΣ κ. ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ.
Γ Ι Α Τ Ι ;
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Γιώργος
ΥΓ.
Ελπίζω να έχετε την υπομονή για να διαβάσετε την επιστολή μου και το θάρρος να την δημοσιεύσετε.
Και τώρα ζητάω πολλά, μια απαντησούλα ισως;
- enaenaenamail.
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
- Τοποθεσία: ΘυÏα 4
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxa ti leei o trelos o parasandalos
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxax
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Σορρυ μάγκες.
Παρασανδαλος εχεις pm ,μορτάκο

Thx, Admin Team
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxaxa ti leei o trelos o parasandalos
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxaxax
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Σορρυ μάγκες.
Παρασανδαλος εχεις pm ,μορτάκο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος enaenaenamail. την Τρί 10 Μαρ 2009, 01:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
παρασανδαλε μαλλον πρωτη φορα πηγες στο γηπεδο με πολυ κοσμο. παντα δεν πιάνει.
περιμένω απάντηση για το ποσες φορές φωνάξατε ΠΑΟΚ χθες.
περιμένω απάντηση για το ποσες φορές φωνάξατε ΠΑΟΚ χθες.
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Agave μαζι σου 100%
Φιλε rouki χαρα στο κουραγιο σου που ασχολεισαι
Parasandale οταν η περιοχη εχει 40.000 κοσμο υπερφορτωνεται η τοπικη κεραια και δε μπορεις ν απαρεις τηλ. Συμβαινει σχεδον σε ολους τους γωνες στο ημιχρονο που θελουν ολοι να μιλησουν.
Το λεω για να μην υπερβαλλουμε δηλ...
Φιλε rouki χαρα στο κουραγιο σου που ασχολεισαι
Parasandale οταν η περιοχη εχει 40.000 κοσμο υπερφορτωνεται η τοπικη κεραια και δε μπορεις ν απαρεις τηλ. Συμβαινει σχεδον σε ολους τους γωνες στο ημιχρονο που θελουν ολοι να μιλησουν.
Το λεω για να μην υπερβαλλουμε δηλ...
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Και κατι αλλο... Ειχα μαζι μου 2 ατομα! Γιαννιωτες!Ο ενας πρωτη φορα στην Τουμπα, ο αλλος δευτερη. Βγαλανε τα κινητα και ετοιμαστηκαν για την εισοδο! Και οι 2 τραβουσαν βιντεο και εντυπωσιαστηκαν!
Εζησαν και την εμπειρια να βρισκεσαι κατω απο ενα πανο!
Και μετα? Η απολυτη ησυχια, το τιποτα! Τωρα αν φταιει η εικον ατης ομαδας, η ρετσινα, το δακρυγονο δε ξερω... Η Τουμπα δεν ηταν Τουμπα...
Μεχρι και χερια που καναμ εηταν τοσο ψοφια που δεν θυμαμαι αλλη φορα! Με 35.000 επρεπε να κουνιεται ολο το γηπεδο. Ειμασταν ντεφορμε, τελος! Και με πειραξε πολυ και αυτο!
Συμπληρωματικα στο post του Agave...
Εζησαν και την εμπειρια να βρισκεσαι κατω απο ενα πανο!
Και μετα? Η απολυτη ησυχια, το τιποτα! Τωρα αν φταιει η εικον ατης ομαδας, η ρετσινα, το δακρυγονο δε ξερω... Η Τουμπα δεν ηταν Τουμπα...
Μεχρι και χερια που καναμ εηταν τοσο ψοφια που δεν θυμαμαι αλλη φορα! Με 35.000 επρεπε να κουνιεται ολο το γηπεδο. Ειμασταν ντεφορμε, τελος! Και με πειραξε πολυ και αυτο!
Συμπληρωματικα στο post του Agave...
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
ο ιδιος?
ρε παρασανδαλε πρωτη φορα πας στο γηπεδο?

ρε παρασανδαλε πρωτη φορα πας στο γηπεδο?
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Ποιος να φωνάξει στο γήπεδο ρε αδερφέ agave;;; Που οι μισοί ήρθαν με τις γκόμενές τους για λεζάντα κι άλλοι ανάθεμα κι αν ξέραν ποια ομάδα παίζει, τι εντεκάδα έχει ο ΠΑΟΚ ή αν ξέραν κανένα σύνθημα του ΠΑΟΚ... Δυστυχώς οι καλύτερες κερκίδες μας είναι με τις μικρές ομάδες που δεν έρχεται όλη η σάρα κι η μάρα και στα εκτός... Εγώ ήμουν μια βδομάδα άρρωστος και χθες ξελαρρυγιάστηκα και κάποιοι ούτε τα χέρια δεν βγάζαν απ' τις τσέπες... Αυτοί είμαστε...
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Και δεν μπόρεσα να βρω εγώ εισητήριο και βρήκαν αυτοί. Πότε θα μας χωρέσει όλους ο ΝΑΟΣ ρε γμτ να μην μίνει κανείς έξω σε ένα ντέρμπι. 60.000 θέσεις θέλω, γίνεται?
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Καλά κάνουν όλοι και φέρνουν γκόμενες. Να σου θυμήσω αδερφέ πως αν δεν ερχόντουσαν γκόμενες στα μικρά ματς, μπορεί να ήμασταν και 15.000 σε κάθε αγώνα.
Εδώ δε γεμίζουμε το γήπεδο όσο είμαστε 2οι, οι γκόμενες σας πειράξανε?
Παρασάνδαλε, όσο γράφεις αηδίες, τα ποστ σου θα σβήνονται. Αντε προπονητάρα που απο τότε που μπήκες εδω μέσα γράφεις μόνο για τον Χούτο τον Εστογιανόφ και το 4-4-2 και δεν ξέρεις οτι όποτε έχει πολύ κόσμο το γήπεδο δεν πιάνουν τα κινητά. Είπαμε καλή η πλάκα (σε πάω) αλλά χαλάρωσε.
Εδώ δε γεμίζουμε το γήπεδο όσο είμαστε 2οι, οι γκόμενες σας πειράξανε?
Παρασάνδαλε, όσο γράφεις αηδίες, τα ποστ σου θα σβήνονται. Αντε προπονητάρα που απο τότε που μπήκες εδω μέσα γράφεις μόνο για τον Χούτο τον Εστογιανόφ και το 4-4-2 και δεν ξέρεις οτι όποτε έχει πολύ κόσμο το γήπεδο δεν πιάνουν τα κινητά. Είπαμε καλή η πλάκα (σε πάω) αλλά χαλάρωσε.
- nasostriumph
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2008, 23:49
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Μην ήμαστε άδικοι. Μην ζητάμε τα ρέστα απο τον κόσμο γενικά και αόριστα.
Δεν φωνάζει ο κόσμος και τρίχες κατσαρές. Πως να φωνάξει δηλαδή ? Με τα δακρυγόνα 1 ώρα πριν ? με δάκρυα και δύσπνοια ? με διάθεση μηδέν ? με αντίληψη ότι το ματς μπορεί να μην τελειώσει ποτέ ? με αντικείμενα που έφευγαν βροχή απο το ζέσταμα ? και μία ομάδα του ΠΑΟΚ που έπαιξε με ψόφιους παίκτες, που δεν έτρεχαν και δεν παθιάζονταν ?
Δεν φωνάζει ο κόσμος και τρίχες κατσαρές. Πως να φωνάξει δηλαδή ? Με τα δακρυγόνα 1 ώρα πριν ? με δάκρυα και δύσπνοια ? με διάθεση μηδέν ? με αντίληψη ότι το ματς μπορεί να μην τελειώσει ποτέ ? με αντικείμενα που έφευγαν βροχή απο το ζέσταμα ? και μία ομάδα του ΠΑΟΚ που έπαιξε με ψόφιους παίκτες, που δεν έτρεχαν και δεν παθιάζονταν ?
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Με πηράζει απ' την στιγμή που δεν φωνάζουν γι' αυτό το λόγο. Ας φέρουν και τα χρυσόψαρά τους άμα θέλουν αρκεί να φωνάζουν. Μετά μην αναρωτιέστε γιατί δεν έχουμε κερκίδα και ξέρω 'γώ...
Όλοι τα φάγαμε τα δακρυγόνα και ναι η ομάδα ήταν χάλια, αλλά αν περιμέναμε την ομάδα χθες για να φωνάξουμε τότε τα τελευταία χρόνια μ' αυτά που είδαμε δεν θα 'πρεπε να μιλάμε καν...
Όλοι τα φάγαμε τα δακρυγόνα και ναι η ομάδα ήταν χάλια, αλλά αν περιμέναμε την ομάδα χθες για να φωνάξουμε τότε τα τελευταία χρόνια μ' αυτά που είδαμε δεν θα 'πρεπε να μιλάμε καν...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kevin την Τρί 10 Μαρ 2009, 01:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ-γαυρος 08/03/09 19:00 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
ΠΑΡΑΣΑΝΔΑΛΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΗΓΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ '88 ΜΕ ΤΗ ΝΑΠΟΛΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ ΗΜΟΥΝΑ ΣΤΟ ΧΑΙΜΠΟΥΡΙ ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΜΑΛ@ΚΙΕΣ. ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ 4 ΕΧΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΨΑΧΝΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ. ΤΟ '97 ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΤΑ 12ΧΡΟΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΞΕΚΟΛΛΑ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team