Τηλεοπτικά δικαιώματα
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Υπάρχει κάποια τελευταία ενημέρωση για το πόσοι έχουν αγοράσει τον αγώνα μέχρι σήμερα;
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Πάντως από επώνυμους ΠΑΟΚτσηδες στο φβ βγαίνει ότι η πορνοβα ξεκίνησε επαναδιαπραγμάτευση για τα τηλεοπτικά μας και ότι θα πρέπει να αγοράσουμε το πακέτο των 5 ευρώ για να δείξουμε τη δυναμική μας.
Ούτε καν λέω εγώ..
Ούτε καν λέω εγώ..
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Από metrosport
Το metrosport.gr αναδημοσίευσε την είδηση πως η Forthnet έστειλε εξώδικο στην ιστοσελίδα makthes.gr λόγω ρεπορτάζ της για το τηλεοπτικό μέλον του ΠΑΟΚ.
Η αναδημοσίευση αυτή και το σχόλιο πως η Nova δεν κατέθεσε γραπτή πρόταση προκάλεσε την αντίδρασή της και την αποστολή στην ιστοσελίδας μας της επίσημης απάντησης - θέσης της.
Σ’ αυτήν αναφέρει: Με αφορμή σχόλια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Metrosport.gr τo Σάββατο 24/8/2019, με τίτλο «Εξώδικο της Nova σε ιστοσελίδα με αφορμή τα τηλεοπτικά του ΠΑΟΚ» θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής:
Μας προκαλεί έκπληξη η αναφορά: «Συγκεκριμένα από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ τονίζουν ότι ουδέποτε κατατέθηκε από τη Nova γραπτή πρόταση και αυτό που μεταφέρθηκε προφορικά, θεωρήθηκε προσβλητικό για τον ΠΑΟΚ» καθώς στην διάρκεια των πολύμηνων διαπραγματεύσεων της εταιρείας μας με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ έως και τις 21.08.2019, πέραν των προφορικών προτάσεων, υπήρξαν και γραπτές προτάσεις, με την πλέον πρόσφατη γραπτή μας πρόταση να έχει σταλεί με email στις 9/7/2019 (δύο μέρες μετά τις εθνικές εκλογές του Ιούλη) προς την Διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ενώ παράλληλα εστάλη και με fax στο 2310 9510000, στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Η εν λόγω πρόταση της Nova προς την ΠΑΕ ΠΑΟΚ περιελάμβανε ετήσια αύξηση 60% για την επόμενη τριετία, σε σχέση με το ετήσιο τίμημα της προηγούμενης διετούς συμβάσεως, προκειμένου να ανταμειφθεί η εξαιρετική πορεία του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και η σημαντική βελτίωση της εμπορικότητας του.
Το metrosport.gr αναδημοσίευσε την είδηση πως η Forthnet έστειλε εξώδικο στην ιστοσελίδα makthes.gr λόγω ρεπορτάζ της για το τηλεοπτικό μέλον του ΠΑΟΚ.
Η αναδημοσίευση αυτή και το σχόλιο πως η Nova δεν κατέθεσε γραπτή πρόταση προκάλεσε την αντίδρασή της και την αποστολή στην ιστοσελίδας μας της επίσημης απάντησης - θέσης της.
Σ’ αυτήν αναφέρει: Με αφορμή σχόλια της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Metrosport.gr τo Σάββατο 24/8/2019, με τίτλο «Εξώδικο της Nova σε ιστοσελίδα με αφορμή τα τηλεοπτικά του ΠΑΟΚ» θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής:
Μας προκαλεί έκπληξη η αναφορά: «Συγκεκριμένα από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ τονίζουν ότι ουδέποτε κατατέθηκε από τη Nova γραπτή πρόταση και αυτό που μεταφέρθηκε προφορικά, θεωρήθηκε προσβλητικό για τον ΠΑΟΚ» καθώς στην διάρκεια των πολύμηνων διαπραγματεύσεων της εταιρείας μας με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ έως και τις 21.08.2019, πέραν των προφορικών προτάσεων, υπήρξαν και γραπτές προτάσεις, με την πλέον πρόσφατη γραπτή μας πρόταση να έχει σταλεί με email στις 9/7/2019 (δύο μέρες μετά τις εθνικές εκλογές του Ιούλη) προς την Διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ενώ παράλληλα εστάλη και με fax στο 2310 9510000, στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Η εν λόγω πρόταση της Nova προς την ΠΑΕ ΠΑΟΚ περιελάμβανε ετήσια αύξηση 60% για την επόμενη τριετία, σε σχέση με το ετήσιο τίμημα της προηγούμενης διετούς συμβάσεως, προκειμένου να ανταμειφθεί η εξαιρετική πορεία του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια και η σημαντική βελτίωση της εμπορικότητας του.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου έγραψα ούτε εγώ ούτε οι άλλοι.goran 64 έγραψε:Τα ερωτήματα μου αυτά είναι rainmaker....Εγώ δεν παρεξήγησα τίποτα, εσύ μάλλον δεν τα έδωσες σημασία...Θέλω να μάθω αν γράφτηκε κάπου το ποσόν της εξαγοράς των τηλεοπτικών δικαιωμάτων θέασης (έστω και όχι τηλεθέασης, αλλά μέσω internet) των δύο πρώτων παιχνιδιών της ομάδας μας, εντελώς πληροφοριακά....
Για τις προτάσεις που είχαμε από ΕΡΤ και πορνόβα γράφτηκαν (αν και ήταν διάφορα) νούμερα...Λάθος κάνω?
Γιατί να μην γραφτούν και για την Dimera Group δηλαδή? Κρατικό μυστικό είναι και δεν ρωτάνε οι ΑΡΔ?
Πιστεύετε ότι ο ισολογισμός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και της Dimera Group είναι ένας και ενιαίος και τις θεωρείτε "ένα"?
Για να μην επανέλθω, δεν ζητάω καμιά επίσημη ανακοίνωση, αλλά καμιά διαρροή, όπως με ΕΡΤ και πορνόβα...
Και δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να είσαι εκνευρισμένος.
Δεν είπε κανείς ότι δεν καταλάβαμε την ερώτηση σου
Σε ρώτησα όμως γιατί την έκανες, θεωρείς ότι υπάρχει κάποιου είδους εκμετάλλευση του κοινού; Κάποια παρανομία;
Από πού και ως που περιμένεις να γίνει κάποια διαρροή για ένα θέμα για το οποίο ενημερωθηκαμε το 2012?
Και τέλος όχι οι ισολογισμοί των δύο εταιριών δεν είναι το ίδιο πράγμα .
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Κι εμένα αυτό το μήνυμα μου ήρθε όπως και η ίδια εταιρεία εμφανίζεται και όσες φορές έχω ψωνίσει από το paok store.joshua έγραψε:Εμενα παντως το μηνυμα ηταν
'' You sent a payment of €4.99 EUR to WHITE & BLACK M.E.P.E.
(merchandise@paokfc.gr)''
Να διευκρινίσω ότι πάντα πληρώνω με PayPal..
Λογικα παίζει ρόλο ο τρόπος πληρωμής.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
To Email μετά την συναλλαγή είναι το εξής
Σας ενημερώνουμε ότι η κάρτα σας ******************* χρησιμοποιήθηκε σε ασφαλή ηλεκτρονική συναλλαγή με την περιγραφή "DIMERA GROUP".
Τα αναλυτικά στοιχεία της συναλλαγής είναι τα ακόλουθα:
Στοιχεία Επιτυχημένης Συναλλαγής
Ημερομηνία/Ώρα: 23/08/2019 13:29:47
Αριθμός Συναλλαγής: 114343741
Κωδικός Αναφοράς: 64024
Αριθμός Κάρτας: **********************
Ποσό Συναλλαγής: 4,99 EUR
Κωδικός Έγκρισης: 634780
Σας ευχαριστούμε,
Σας ενημερώνουμε ότι η κάρτα σας ******************* χρησιμοποιήθηκε σε ασφαλή ηλεκτρονική συναλλαγή με την περιγραφή "DIMERA GROUP".
Τα αναλυτικά στοιχεία της συναλλαγής είναι τα ακόλουθα:
Στοιχεία Επιτυχημένης Συναλλαγής
Ημερομηνία/Ώρα: 23/08/2019 13:29:47
Αριθμός Συναλλαγής: 114343741
Κωδικός Αναφοράς: 64024
Αριθμός Κάρτας: **********************
Ποσό Συναλλαγής: 4,99 EUR
Κωδικός Έγκρισης: 634780
Σας ευχαριστούμε,
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εσυ παλι γιατι πιστευεις οτι πρεπει να υπαρχει "προσφορα" πρωτα για να παιξει ο ΠΑΟΚ στο PAOK TV και να μην δοθει ενα χ ποσο αργοτερα αναλογως τα εσοδα ? Η να μην υπαρχει ενα ποσοστο που θα παει αναλογως με τα εσοδα ?goran 64 έγραψε:Joshua, δεν ξέρω με τι τρόπο πλήρωσες...
Εμένα που πλήρωσα με prepaid card το μήνυμα που έβαλα παραπάνω με ήρθε, απ την Τράπεζα Πειραιώς....
Τα ερωτήματα μου αυτά είναι rainmaker....Εγώ δεν παρεξήγησα τίποτα, εσύ μάλλον δεν τα έδωσες σημασία...Θέλω να μάθω αν γράφτηκε κάπου το ποσόν της εξαγοράς των τηλεοπτικών δικαιωμάτων θέασης (έστω και όχι τηλεθέασης, αλλά μέσω internet) των δύο πρώτων παιχνιδιών της ομάδας μας, εντελώς πληροφοριακά....
Για τις προτάσεις που είχαμε από ΕΡΤ και πορνόβα γράφτηκαν (αν και ήταν διάφορα) νούμερα...Λάθος κάνω?
Γιατί να μην γραφτούν και για την Dimera Group δηλαδή? Κρατικό μυστικό είναι και δεν ρωτάνε οι ΑΡΔ?
Πιστεύετε ότι ο ισολογισμός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και της Dimera Group είναι ένας και ενιαίος και τις θεωρείτε "ένα"?
Για να μην επανέλθω, δεν ζητάω καμιά επίσημη ανακοίνωση, αλλά καμιά διαρροή, όπως με ΕΡΤ και πορνόβα...
Δηλαδη η μπουτικ προπληρωνει τον ΠΑΟΚ με προσφορες ? Η δινει αναλογως με το τι βγαζει ανα χρονια.
Το οτι καποιοι κανετε μυστηρια ποστ περι κινησεων Σαββιδη,οταν θα μπορουσε να κανει κομπινες εις βαρος του ΠΑΟΚ με χιλιους δυο πιο ευκολους τροπους,οπως ο πρεζεμπορας και ο καβουριας δηλαδη,τι να πω.
Δεν θα μαθεις ποτε λογιστικα τι και πως κανονιστηκε για τα τηλεοπτικα,γιατι δεν χρειαζεται να ξερεις. Ουτε διαρροες ουτε επισημες ανακοινωσεις. Αυτο που πρεπει να ξες ειναι πως οσοι περισσοτεροι θεατες προσελκυθουν στο ΠΑΟΚ TV,τοσο περισσοτερα τα εσοδα του ΠΑΟΚ,οπως και οσες περισσοτερες πωλησεις γινουν απο εισητηρια,φανελες,μπαλες και οτι αλλο
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Λογικά πρέπει να είμαστε οι μοναδικοί οπαδοί οι οποίοι εκτός από όλα όσα είναι ένας οπαδός (οπαδός, φίλαθλος, προπονητής, τεχνικός διευθυντής) είμαστε και οικονομολόγοι, ορκωτοί λογιστές, ντεντέκτιβ και εισαγγελείς. 
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εγώ που ψώνισα σήμερα από το paokfc store με Paypal η απόδειξη στο μεηλ ήταν από την black and white (Joshua).Προχθές που αγόρασα το ματς με την βίζα η απόδειξη ήταν από την δημερα (Goran). Πρέπει να είναι ανάλογα τον τρόπο πληρωμής
-
stanilas14
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 18:15
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
eorptol1 έγραψε:Ναι αλλά πως γιατί;![]()
![]()
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ναι, αν μπορεί κάποιος να μας πει και για ενδοομιλικές συναλλαγές και transfer pricing καλό θα ήταν......

-
stanilas14
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 18:15
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
αντι να πουλαμε στην νοβα τα στιγμιότυπα καλυτερα θα ειναι να ερθουμε σε μια συμφωνια σε ανταλαγμα τ στιγμιότυπα να μας δωσουν ολα τα εκτος εδρας ματς του ΠΑΟΚ , και να εχεις μετα 30 ματς pay per view ... κανεις και ενα πακετο ολα τα ματς του ΠΑΟΚ εντος εκτος με 150$ και ολα καλα ...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Ήδη άρχισε η απόσβεση της δεύτερης εμπορικότερες ομάδας του πρωταθλήματος.Φημες λένε ότι emirates,tag heuer και apple έδειξαν ενδιαφέρον να διαφημίζονται στα διαλείμματα.Αναμενεται στο επόμενο παιχνίδι τηλεθέαση να αγγίξει τελικό Μουντιάλ μετά το σημερινό υπερθέαμα.