Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Yiankos »

Εντάξει ρε παιδιά; Τι εχθρικό περιβάλλον; Οι 500 Πάνθηρες που κάναν την κερκιδάρα; Ή το υπόλοιπο γήπεδο που είχε παντού Παόκια διάσπαρτα και φανερώθηκαν στο 2ο μας γκολ;
Στη Ν. Σμύρνη έπαιζε μπροστά σε 3.000 Πανιώνιους (επίτηδες βάζω περισσότερους) μην τρελενόμαστε!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

ΟΚ Γιάγκο αλλά και πάλι ίσως αυτό να έφτανε. Βέβαια δεν πρέπει 500 άτομα να σου ρίχνουν την ψυχολογία όσο πολύ καιρό και αν έπαιζες στην ομάδα τους...
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από magiktigra »

Δώσε πάσα ρεεεεεεεεεεεεεεεεε
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

+10000
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από hasio_john »

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!! Πάσα και γκολ!
Πρέπει να μάθει ότι το άθλημα είναι ομαδικό ...
Πρόστιμο του χρειάζεται για να μην ξαναγίνει κάτι ανάλογο - είχε και μούτρα να κάνει και δηλώσεις! Κρίμα!

Δεν είμαι προπονητής εξέδρας , ούτε κλαίγομαι ποτέ με τις αποτυχίες , ...αλλά όταν βλέπω και δεν υπάρχει ομαδικότητα και συνεργασία στην ομάδα , τρελαίνομαι!

Πάμε για άλλα ... ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!!!! :?
Άβαταρ μέλους
Boreios4
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 19:17
Τοποθεσία: βόρειος

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Boreios4 »

ρε παιδιά, στο χούτο θα χρεώσουμε τώρα την ήττα?? φυσικά ήταν μ@λακια, αλλα κι άλλοι παιχταράδες μας έχουν κάνει ανάλογες, ονόματα δε λέμε!
η ομάδα ήταν κακή, αγχωμένη, κουρασμένη, πολλά νεύρα, ψευτοτσαμπουκάδες...
ας μη κολλήσουμε στο χούτο!
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από magiktigra »

Κανείς δεν κόλλησε στον Χούτο..Απλώς η φάση ήταν 100% goal με πάσα..
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ronaldo »

ενταξει ηταν μαλακια του που δεν πασαρε αλλα στη φαση αυτη πηρε παραμαζωμα τον παπαδοπουλο που μεχρι τοτε ηταν απροσπελαστος.
δηλαδη αν δεν ηταν ο χουτος ευκαρια σε εκεινη τη φαση δεν θα εβγαινε με τιποτα απλα με την ταχυτητα του καταφερε να περασει
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από paoki_sweden »

magiktigra έγραψε:Κανείς δεν κόλλησε στον Χούτο..Απλώς η φάση ήταν 100% goal με πάσα..

+ 1000
Άβαταρ μέλους
fox 4
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 19:19

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από fox 4 »

Ρέ σύ Χούτο, δώσε δίπλα τήν μπάλα ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ!!!!!!!!! Μόνος του ήταν ό άλλος, θά τό κάρφωνε καί 'κεί θά τελειώναν όλα. Γιατί ρέ π@@στη μου, γιατί; :( :(
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ugandezos »

Δωσε την γ@μημ#νη την κολοπασα ρε αγορι μου
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από eleos »

Μη τον κράξουμε απο 1 μαλακια..
Την επόμενη φορά θα τη δώσει, ναμαστε σίγουροι..
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από magiktigra »

Απλώς ο Χούτος ακούει κράξιμο γιατί ήταν η καλύτερη ευκαιρία για goal..Αν υπήρχαν αρκετές ευκαιρίες και ιδίως αν υπήρχε goal σε άλλη φάση τώρα κανείς δεν θα μίλαγε για την συγκεκριμένη..Πάμε για το επόμενο παιχνίδι..
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από stephanos »

Για ένα παίκτη της κλάσης του, από εκείνο το σημείο είναι 100% γκολ. Από τη στιγμή που σούταρε τόσο άσχημα, ποιός μου λέει ότι την πάσα θα την κατάφερνε καλύτερα;
Θα συμφωνήσω με τον Ρο. Ήταν μια φάση που μόνος του την δημιούργησε και μόνος του την έχασε.
dion4
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Δευ 11 Φεβ 2008, 12:30

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από dion4 »

μαγκες και ο Χουτος και ο Μουσλιμοβιτς ειναι ΕΓΩΙΣΤΕΣ σε τετ α τετ ,σπανια δινουν πασα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”