Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
DOUBLE
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Πέμ 24 Μάιος 2018, 10:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από DOUBLE »

Με δυο τρεις μεταγραφάρες, το πρωτάθλημα θα τελειώσει πολύ νωρίς φέτος. Ποια ΑΕΧ και ποιος γαύρος.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Φαντάσου πόσο αμπαλο καδρόνι ειμαι
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Σα, Ελαμπντελαουΐ, Σεμέδο, Παπαδόπουλο, Τσιμίκα, Γκιγιέρμε, Μπουχαλάκη, Ποντένσε, Βαλμπουενά, Μασούρα Γ., Γκερέρο
Αυτή την ενδεκάδα κατέβασε στην πρόβα τζενεραλε για το Τσάμπιονς λιγκ.
Να τα βλέπουν αυτοί που θεωρούν ήδη χαμένο το πρωτάθλημα. Από ποιόν ρε;; Από τον Αβραάμ,τον Τσιμικα,τον Μπουχαλακη, τον Μασούρα και τον Γκερέρο;;
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Ναι όμως ρίχνει τρία στην κάτοχο δυο Πρωταθλητριών,δε το λες και λίγο,έστω και σε φιλικό.
Άβαταρ μέλους
apache 4
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 00:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από apache 4 »

Πραγματικά αν είχαμε εμείς αυτό το ρόστερ τι θα λέγαμε εδώ μέσα?

Τα δυο γκολ από τα 3 τα έπνιξε ο τερματοφύλακας της Νότιγχαμ. Δεν ξέρω αν είναι τόσο κακή ομάδα ή έχει βάλει μέσα τα δεύτερα. Αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν πάνω από δυο πάσες.

Νομίζω ότι δεν αξίζει να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τον γαύρο από αυτό το φιλικό. Ας περιμένουμε τα πρώτα επίσημα.

Υ.Γ. Όπως λέει και ο DOUBLE με 2-3 παίκτες αξίας νομίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα. Έχουμε καλύτερη ομάδα.

:twisted: :twisted: :twisted:
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3856
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

Είναι τόσο ψεύτες που μεταδίδουν για 25000 εισιτήρια, που σε καμιά περίπτωση δεν φτάνουν τους 18000. Ολά έχουν το στοχο τους.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Φαντάσου να ρίχναμε 3 στη rostov τι θα γράφαμε
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

obanebane έγραψε:Ναι όμως ρίχνει τρία στην κάτοχο δυο Πρωταθλητριών,δε το λες και λίγο,έστω και σε φιλικό.
3 γκολ απο κορνερ..

Τι πουλια ηταν αυτα εκει πισω...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Από το νοτιγχαμ είναι,για φασιανους τους κόβω. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

Φιλικο μεταξυ γαυρου και νοτιγχαμ,γελανε και οι πετρες. Η προσγειωση στην πραγματικοτητα δεν θα ναι καθολου καλη για τον γαυρο μου φαινεται.
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Αν αυτό που έδειξε ο γαύρος θεωρηθεί «καλή ημέρα» τότε για άλλη μια χρονιά θα είναι 8-10 βαθμούς πίσω από την ΠΑΟΚΑΡΑ !!! Εγώ είδα 3 γκολ από κόρνερ επειδή η μπάλα έσκασε στα πόδια ελεύθερου παίχτη στην περιοχή και αυτός ανενόχλητος στα 8-4-3 μέτρα και μετά από αλλεπάλληλα λάθη αντιπάλων έστειλε την μπάλα στα δίχτυα !!!
Το μόνο θετικό για τους γαύρους είναι η πραγματικά καλή απόδοση του Βαλμπουενά (είναι καλός παρά τα χρόνια του)
Ο Ποτένσε από την άλλη ακριβώς ίδιος σβούρα - σβούρα και στο τέλος κάτι σαν τελική πάσα ή σουτ που δεν ενοχλεί.
Έπαιζαν με τον αντίπαλο στα 2-3 μέτρα απόσταση με εξαίρεση τις 3-4 φάσεις με έναν τρελαμένο που μάλλον τα πήρε επειδή έπρεπε να παίζει από μακριά και οι άλλοι ήταν 2-0 στο 10'
Συμπεράσματα μακάρι να βγάλουν βάση του σκορ και μιας ψεύτικης εικόνας που θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
Εγώ πάντως όπως και πέρσι και φέτος βλέπω το ίδιο Σύστημα Μάρτινς ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ όπως στο χωριό μου ένα πράγμα όσο ο αντίπαλος είναι αδύναμος αλλά κυρίως στατικός φαίνονται ομαδάρα αλλιώς είναι ένα ασύνδετο πράγμα που δεν έχει καμιά ελπίδα(όπως τα 2 ημίχρονα πέρσι με τον κιτρινόγαυρο την αεχ)
Ο Βαλμπουενά σε ρόλο Φορτούνη είναι παντού ο Ποτένσε είναι πολλές φορές στην πλευρά του άλλου εξτρέμ τα 2 κεντρικά χαφ είναι πάντα ή πολύ μπροστά στην επίθεση ή πολύ πίσω στην άμυνα με ένα χαοτικό κενό στο κέντρο που πέρσι ο ΠΑΟΚ γιαυτό κυρίως τους έκανε πλάκα στην Τούμπα και μέχρι το 30 έπρεπε να είναι 5-0 !!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106581
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

giapas έγραψε:Φαντάσου πόσο αμπαλο καδρόνι ειμαι
Γνώθι σ' αυτόν!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Ματσάρα χτες στο Φάληρο , τίγκα το γήπεδο , κορμιά έπεσαν κι ο γκει έδειξε ότι είναι πανέτοιμος.
Όσο άχτι και να έχω τους χάρτινους τα τελευταία χρόνια , οι γκειδες είναι άφταστοι. Μαλάκα ο τύπος τους έφερε το εγγλέζικο παράρτημα για πρόβα τζενεράλε που οι δανεικοί μεταξύ τους πάνε κι έρχονται κι έχει αντιπρόεδρο το βρεντζο. Απίθανα πράγματα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106581
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κι έχουν και οι δύο τον Μοντεστό επί κεφαλής του τμήματος scouting
TwoDoubles
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από TwoDoubles »

NIKOS_PAOK04 έγραψε:Αν αυτό που έδειξε ο γαύρος θεωρηθεί «καλή ημέρα» τότε για άλλη μια χρονιά θα είναι 8-10 βαθμούς πίσω από την ΠΑΟΚΑΡΑ !!! Εγώ είδα 3 γκολ από κόρνερ επειδή η μπάλα έσκασε στα πόδια ελεύθερου παίχτη στην περιοχή και αυτός ανενόχλητος στα 8-4-3 μέτρα και μετά από αλλεπάλληλα λάθη αντιπάλων έστειλε την μπάλα στα δίχτυα !!!
Το μόνο θετικό για τους γαύρους είναι η πραγματικά καλή απόδοση του Βαλμπουενά (είναι καλός παρά τα χρόνια του)
Ο Ποτένσε από την άλλη ακριβώς ίδιος σβούρα - σβούρα και στο τέλος κάτι σαν τελική πάσα ή σουτ που δεν ενοχλεί.
Έπαιζαν με τον αντίπαλο στα 2-3 μέτρα απόσταση με εξαίρεση τις 3-4 φάσεις με έναν τρελαμένο που μάλλον τα πήρε επειδή έπρεπε να παίζει από μακριά και οι άλλοι ήταν 2-0 στο 10'
Συμπεράσματα μακάρι να βγάλουν βάση του σκορ και μιας ψεύτικης εικόνας που θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
Εγώ πάντως όπως και πέρσι και φέτος βλέπω το ίδιο Σύστημα Μάρτινς ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ όπως στο χωριό μου ένα πράγμα όσο ο αντίπαλος είναι αδύναμος αλλά κυρίως στατικός φαίνονται ομαδάρα αλλιώς είναι ένα ασύνδετο πράγμα που δεν έχει καμιά ελπίδα(όπως τα 2 ημίχρονα πέρσι με τον κιτρινόγαυρο την αεχ)
Ο Βαλμπουενά σε ρόλο Φορτούνη είναι παντού ο Ποτένσε είναι πολλές φορές στην πλευρά του άλλου εξτρέμ τα 2 κεντρικά χαφ είναι πάντα ή πολύ μπροστά στην επίθεση ή πολύ πίσω στην άμυνα με ένα χαοτικό κενό στο κέντρο που πέρσι ο ΠΑΟΚ γιαυτό κυρίως τους έκανε πλάκα στην Τούμπα και μέχρι το 30 έπρεπε να είναι 5-0 !!!
Θα περάσει όμως από όλες τις έδρες με φιλικά,εκεί όπου με εμάς οι αντίπαλοι θα ξεσκιστούνε(βλέπε αρης,παναιτωλικός κλπ).Όπως εγινε και φέτος στον δευτερο γύρο.Ακόμα και η αεκ ανοιξε τα ποδια.
Να το έχουμε στα υπόψη μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”