Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Με δυο τρεις μεταγραφάρες, το πρωτάθλημα θα τελειώσει πολύ νωρίς φέτος. Ποια ΑΕΧ και ποιος γαύρος.
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σα, Ελαμπντελαουΐ, Σεμέδο, Παπαδόπουλο, Τσιμίκα, Γκιγιέρμε, Μπουχαλάκη, Ποντένσε, Βαλμπουενά, Μασούρα Γ., Γκερέρο
Αυτή την ενδεκάδα κατέβασε στην πρόβα τζενεραλε για το Τσάμπιονς λιγκ.
Να τα βλέπουν αυτοί που θεωρούν ήδη χαμένο το πρωτάθλημα. Από ποιόν ρε;; Από τον Αβραάμ,τον Τσιμικα,τον Μπουχαλακη, τον Μασούρα και τον Γκερέρο;;
Αυτή την ενδεκάδα κατέβασε στην πρόβα τζενεραλε για το Τσάμπιονς λιγκ.
Να τα βλέπουν αυτοί που θεωρούν ήδη χαμένο το πρωτάθλημα. Από ποιόν ρε;; Από τον Αβραάμ,τον Τσιμικα,τον Μπουχαλακη, τον Μασούρα και τον Γκερέρο;;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ναι όμως ρίχνει τρία στην κάτοχο δυο Πρωταθλητριών,δε το λες και λίγο,έστω και σε φιλικό.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πραγματικά αν είχαμε εμείς αυτό το ρόστερ τι θα λέγαμε εδώ μέσα?
Τα δυο γκολ από τα 3 τα έπνιξε ο τερματοφύλακας της Νότιγχαμ. Δεν ξέρω αν είναι τόσο κακή ομάδα ή έχει βάλει μέσα τα δεύτερα. Αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν πάνω από δυο πάσες.
Νομίζω ότι δεν αξίζει να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τον γαύρο από αυτό το φιλικό. Ας περιμένουμε τα πρώτα επίσημα.
Υ.Γ. Όπως λέει και ο DOUBLE με 2-3 παίκτες αξίας νομίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα. Έχουμε καλύτερη ομάδα.

Τα δυο γκολ από τα 3 τα έπνιξε ο τερματοφύλακας της Νότιγχαμ. Δεν ξέρω αν είναι τόσο κακή ομάδα ή έχει βάλει μέσα τα δεύτερα. Αλλά δεν μπορούν να αλλάξουν πάνω από δυο πάσες.
Νομίζω ότι δεν αξίζει να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα για τον γαύρο από αυτό το φιλικό. Ας περιμένουμε τα πρώτα επίσημα.
Υ.Γ. Όπως λέει και ο DOUBLE με 2-3 παίκτες αξίας νομίζω ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα. Έχουμε καλύτερη ομάδα.
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3857
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Είναι τόσο ψεύτες που μεταδίδουν για 25000 εισιτήρια, που σε καμιά περίπτωση δεν φτάνουν τους 18000. Ολά έχουν το στοχο τους.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Φαντάσου να ρίχναμε 3 στη rostov τι θα γράφαμε
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
3 γκολ απο κορνερ..obanebane έγραψε:Ναι όμως ρίχνει τρία στην κάτοχο δυο Πρωταθλητριών,δε το λες και λίγο,έστω και σε φιλικό.
Τι πουλια ηταν αυτα εκει πισω...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Από το νοτιγχαμ είναι,για φασιανους τους κόβω. 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Φιλικο μεταξυ γαυρου και νοτιγχαμ,γελανε και οι πετρες. Η προσγειωση στην πραγματικοτητα δεν θα ναι καθολου καλη για τον γαυρο μου φαινεται.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αν αυτό που έδειξε ο γαύρος θεωρηθεί «καλή ημέρα» τότε για άλλη μια χρονιά θα είναι 8-10 βαθμούς πίσω από την ΠΑΟΚΑΡΑ !!! Εγώ είδα 3 γκολ από κόρνερ επειδή η μπάλα έσκασε στα πόδια ελεύθερου παίχτη στην περιοχή και αυτός ανενόχλητος στα 8-4-3 μέτρα και μετά από αλλεπάλληλα λάθη αντιπάλων έστειλε την μπάλα στα δίχτυα !!!
Το μόνο θετικό για τους γαύρους είναι η πραγματικά καλή απόδοση του Βαλμπουενά (είναι καλός παρά τα χρόνια του)
Ο Ποτένσε από την άλλη ακριβώς ίδιος σβούρα - σβούρα και στο τέλος κάτι σαν τελική πάσα ή σουτ που δεν ενοχλεί.
Έπαιζαν με τον αντίπαλο στα 2-3 μέτρα απόσταση με εξαίρεση τις 3-4 φάσεις με έναν τρελαμένο που μάλλον τα πήρε επειδή έπρεπε να παίζει από μακριά και οι άλλοι ήταν 2-0 στο 10'
Συμπεράσματα μακάρι να βγάλουν βάση του σκορ και μιας ψεύτικης εικόνας που θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
Εγώ πάντως όπως και πέρσι και φέτος βλέπω το ίδιο Σύστημα Μάρτινς ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ όπως στο χωριό μου ένα πράγμα όσο ο αντίπαλος είναι αδύναμος αλλά κυρίως στατικός φαίνονται ομαδάρα αλλιώς είναι ένα ασύνδετο πράγμα που δεν έχει καμιά ελπίδα(όπως τα 2 ημίχρονα πέρσι με τον κιτρινόγαυρο την αεχ)
Ο Βαλμπουενά σε ρόλο Φορτούνη είναι παντού ο Ποτένσε είναι πολλές φορές στην πλευρά του άλλου εξτρέμ τα 2 κεντρικά χαφ είναι πάντα ή πολύ μπροστά στην επίθεση ή πολύ πίσω στην άμυνα με ένα χαοτικό κενό στο κέντρο που πέρσι ο ΠΑΟΚ γιαυτό κυρίως τους έκανε πλάκα στην Τούμπα και μέχρι το 30 έπρεπε να είναι 5-0 !!!
Το μόνο θετικό για τους γαύρους είναι η πραγματικά καλή απόδοση του Βαλμπουενά (είναι καλός παρά τα χρόνια του)
Ο Ποτένσε από την άλλη ακριβώς ίδιος σβούρα - σβούρα και στο τέλος κάτι σαν τελική πάσα ή σουτ που δεν ενοχλεί.
Έπαιζαν με τον αντίπαλο στα 2-3 μέτρα απόσταση με εξαίρεση τις 3-4 φάσεις με έναν τρελαμένο που μάλλον τα πήρε επειδή έπρεπε να παίζει από μακριά και οι άλλοι ήταν 2-0 στο 10'
Συμπεράσματα μακάρι να βγάλουν βάση του σκορ και μιας ψεύτικης εικόνας που θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
Εγώ πάντως όπως και πέρσι και φέτος βλέπω το ίδιο Σύστημα Μάρτινς ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ όπως στο χωριό μου ένα πράγμα όσο ο αντίπαλος είναι αδύναμος αλλά κυρίως στατικός φαίνονται ομαδάρα αλλιώς είναι ένα ασύνδετο πράγμα που δεν έχει καμιά ελπίδα(όπως τα 2 ημίχρονα πέρσι με τον κιτρινόγαυρο την αεχ)
Ο Βαλμπουενά σε ρόλο Φορτούνη είναι παντού ο Ποτένσε είναι πολλές φορές στην πλευρά του άλλου εξτρέμ τα 2 κεντρικά χαφ είναι πάντα ή πολύ μπροστά στην επίθεση ή πολύ πίσω στην άμυνα με ένα χαοτικό κενό στο κέντρο που πέρσι ο ΠΑΟΚ γιαυτό κυρίως τους έκανε πλάκα στην Τούμπα και μέχρι το 30 έπρεπε να είναι 5-0 !!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Γνώθι σ' αυτόν!giapas έγραψε:Φαντάσου πόσο αμπαλο καδρόνι ειμαι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ματσάρα χτες στο Φάληρο , τίγκα το γήπεδο , κορμιά έπεσαν κι ο γκει έδειξε ότι είναι πανέτοιμος.
Όσο άχτι και να έχω τους χάρτινους τα τελευταία χρόνια , οι γκειδες είναι άφταστοι. Μαλάκα ο τύπος τους έφερε το εγγλέζικο παράρτημα για πρόβα τζενεράλε που οι δανεικοί μεταξύ τους πάνε κι έρχονται κι έχει αντιπρόεδρο το βρεντζο. Απίθανα πράγματα
Όσο άχτι και να έχω τους χάρτινους τα τελευταία χρόνια , οι γκειδες είναι άφταστοι. Μαλάκα ο τύπος τους έφερε το εγγλέζικο παράρτημα για πρόβα τζενεράλε που οι δανεικοί μεταξύ τους πάνε κι έρχονται κι έχει αντιπρόεδρο το βρεντζο. Απίθανα πράγματα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κι έχουν και οι δύο τον Μοντεστό επί κεφαλής του τμήματος scouting
-
TwoDoubles
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Θα περάσει όμως από όλες τις έδρες με φιλικά,εκεί όπου με εμάς οι αντίπαλοι θα ξεσκιστούνε(βλέπε αρης,παναιτωλικός κλπ).Όπως εγινε και φέτος στον δευτερο γύρο.Ακόμα και η αεκ ανοιξε τα ποδια.NIKOS_PAOK04 έγραψε:Αν αυτό που έδειξε ο γαύρος θεωρηθεί «καλή ημέρα» τότε για άλλη μια χρονιά θα είναι 8-10 βαθμούς πίσω από την ΠΑΟΚΑΡΑ !!! Εγώ είδα 3 γκολ από κόρνερ επειδή η μπάλα έσκασε στα πόδια ελεύθερου παίχτη στην περιοχή και αυτός ανενόχλητος στα 8-4-3 μέτρα και μετά από αλλεπάλληλα λάθη αντιπάλων έστειλε την μπάλα στα δίχτυα !!!
Το μόνο θετικό για τους γαύρους είναι η πραγματικά καλή απόδοση του Βαλμπουενά (είναι καλός παρά τα χρόνια του)
Ο Ποτένσε από την άλλη ακριβώς ίδιος σβούρα - σβούρα και στο τέλος κάτι σαν τελική πάσα ή σουτ που δεν ενοχλεί.
Έπαιζαν με τον αντίπαλο στα 2-3 μέτρα απόσταση με εξαίρεση τις 3-4 φάσεις με έναν τρελαμένο που μάλλον τα πήρε επειδή έπρεπε να παίζει από μακριά και οι άλλοι ήταν 2-0 στο 10'
Συμπεράσματα μακάρι να βγάλουν βάση του σκορ και μιας ψεύτικης εικόνας που θέλουν να περάσουν προς τα έξω.
Εγώ πάντως όπως και πέρσι και φέτος βλέπω το ίδιο Σύστημα Μάρτινς ΟΛΟΙ ΠΑΝΩ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ όπως στο χωριό μου ένα πράγμα όσο ο αντίπαλος είναι αδύναμος αλλά κυρίως στατικός φαίνονται ομαδάρα αλλιώς είναι ένα ασύνδετο πράγμα που δεν έχει καμιά ελπίδα(όπως τα 2 ημίχρονα πέρσι με τον κιτρινόγαυρο την αεχ)
Ο Βαλμπουενά σε ρόλο Φορτούνη είναι παντού ο Ποτένσε είναι πολλές φορές στην πλευρά του άλλου εξτρέμ τα 2 κεντρικά χαφ είναι πάντα ή πολύ μπροστά στην επίθεση ή πολύ πίσω στην άμυνα με ένα χαοτικό κενό στο κέντρο που πέρσι ο ΠΑΟΚ γιαυτό κυρίως τους έκανε πλάκα στην Τούμπα και μέχρι το 30 έπρεπε να είναι 5-0 !!!
Να το έχουμε στα υπόψη μας.