71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
zaffodb
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 18:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από zaffodb »

Από τους πλέον αδικημένους από τον κόσμο που φόρεσαν τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Την τίμησες απόλυτα με πολλές εξαιρετικές εμφανίσεις (π.χ. Dortmund, ΠΑΟ και ΟΣΦΠ) αλλά οι περισσότεροι θυμούνται τις 3 γκάφες με Ατρόμητο, και με ΑΕΚ στα play off του 2016 και στον τελικό του 2017.
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Παναγιώτη!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Ευχαριστουμε Παναγιωτη για ολα!

Και μη ξεχναμε, MVP χρονιας πριν 2 χρονια! :pano:
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Odi »

Ευχαριστούμε για τις πέντε καλές εμφανίσεις σε οκτώ χρόνια.

Τίμιος, δεν δημιούργησε πρόβλημα.

Ούτε του παπά οτι έμεινε στον ΠΑΟΚ τόσο καιρό.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Στο καλό Γιώτη και καλή συνεχεια.

Αδικημένος παρά την προσφορά σου.

Για εμενα ησουν απο τους καλύτερους τερματοφύλακες που πέρασαν απο τον ΠΑΟΚ.

Τεχνικά άριστος!

Ίσως δεν είχες τον τσαμπουκά που χρειαζόταν για το επίπεδο του πρωταθλητισμού.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pgetsos »

Odi έγραψε:Ευχαριστούμε για τις πέντε καλές εμφανίσεις σε οκτώ χρόνια.
Εισαι αδικος οντι. Θυμισου απλως ποσοι τερματοφυλακες περασαν στα 10 αυτα ετη και ποσοι επιασαν
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Να μην ξεχνάμε ότι έχασε τη θέση του όταν τραυματίστηκε.
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από riegel »

Ο τερματοφύλακας που ποτέ δε μας έκανε και πάντα θέλαμε να τον αντικαταστήσουμε, αλλά πάντα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι ήταν καλύτερος από όσους φέρναμε.. Καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από tolis01 »

Αντίο Παναγιώτη.
Στα λοιπά ό,τι έγραψε ο riegel
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Tolaros »

Το ότι δεν μπορούσαμε να φέρουμε καλύτερο από τον Παναγιώτη δεν τιμά τον ΠΑΟΚ κυρίως.
8 χρόνια στον ΠΑΟΚ και κάνουμε σημαία ένα σουτ με το βάζελο, από αυτά που βγάζουν κανα δυο οι μικρές ομάδες στην Τούμπα τις Κυριακές και λέμε "πάλι μπήκε ο Μπουφόν στον αντίπαλο τερματά".
Ο τελικός με το βάζελο δεν ξεχνιέται και ευτυχώς που στον επόμενο το έβαλε ο Ενρίκε.
Όπως και να χει, καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από eorptol1 »

Πρόσφερε μην είμαστε αχάριστοι έκανε σημαντικα λάθη αλλά και πολύ σημαντικές εμφανίσεις...

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Δεν μπορώ να χωνέψω πως περάσαν 12 χρόνια από τότε που τον φέραμε.
Είχε έρθει, αν θυμάμαι καλά, μαζί με έναν άλλον τερματά. Κάποιον Ρίζο.

Για μένα θα είναι πάντα ο τερματοφύλακας του τελικού του 2017. Μπορεί όλη τη χρονιά να κάνει εμφανισάρες, αλλά την κρίσιμη στιγμή... τσαφ.

Όπως και να΄χει, καλή συνέχεια στην καριέρα του, ελπίζω να βρει ομάδα που θα τον πιστέψει και θα του δώσει παιχνίδια.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από nothu »

riegel έγραψε:Ο τερματοφύλακας που ποτέ δε μας έκανε και πάντα θέλαμε να τον αντικαταστήσουμε, αλλά πάντα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι ήταν καλύτερος από όσους φέρναμε.. Καλή συνέχεια
Αυτό ακριβώς. Καλή συνέχεια.
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από kayde »

Ευχαριστουμε Παναγιωτη για οτι εχεις προσφερεις ολα αυτα τα χρονια.Στο καλο.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από goran 64 »

+ 1....
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5197
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από wickerman »

Καλή συνέχεια να έχει. Με καλές και κακές στιγμές η παρουσία του στην ομάδα. Προσωπικά με εκνεύριζαν κυρίως οι τραυματισμοί πάνω που έβρισκε ρυθμό, αλλά μάλλον ήταν άτυχος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”