71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Από τους πλέον αδικημένους από τον κόσμο που φόρεσαν τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Την τίμησες απόλυτα με πολλές εξαιρετικές εμφανίσεις (π.χ. Dortmund, ΠΑΟ και ΟΣΦΠ) αλλά οι περισσότεροι θυμούνται τις 3 γκάφες με Ατρόμητο, και με ΑΕΚ στα play off του 2016 και στον τελικό του 2017.
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Παναγιώτη!
Καλή συνέχεια στην καριέρα σου Παναγιώτη!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ευχαριστούμε για τις πέντε καλές εμφανίσεις σε οκτώ χρόνια.
Τίμιος, δεν δημιούργησε πρόβλημα.
Ούτε του παπά οτι έμεινε στον ΠΑΟΚ τόσο καιρό.
Τίμιος, δεν δημιούργησε πρόβλημα.
Ούτε του παπά οτι έμεινε στον ΠΑΟΚ τόσο καιρό.
- georgedoulk2008
- Δημοσιεύσεις: 1868
- Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
- Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
- Επικοινωνία:
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Στο καλό Γιώτη και καλή συνεχεια.
Αδικημένος παρά την προσφορά σου.
Για εμενα ησουν απο τους καλύτερους τερματοφύλακες που πέρασαν απο τον ΠΑΟΚ.
Τεχνικά άριστος!
Ίσως δεν είχες τον τσαμπουκά που χρειαζόταν για το επίπεδο του πρωταθλητισμού.
Αδικημένος παρά την προσφορά σου.
Για εμενα ησουν απο τους καλύτερους τερματοφύλακες που πέρασαν απο τον ΠΑΟΚ.
Τεχνικά άριστος!
Ίσως δεν είχες τον τσαμπουκά που χρειαζόταν για το επίπεδο του πρωταθλητισμού.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Εισαι αδικος οντι. Θυμισου απλως ποσοι τερματοφυλακες περασαν στα 10 αυτα ετη και ποσοι επιασανOdi έγραψε:Ευχαριστούμε για τις πέντε καλές εμφανίσεις σε οκτώ χρόνια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ο τερματοφύλακας που ποτέ δε μας έκανε και πάντα θέλαμε να τον αντικαταστήσουμε, αλλά πάντα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι ήταν καλύτερος από όσους φέρναμε.. Καλή συνέχεια
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Το ότι δεν μπορούσαμε να φέρουμε καλύτερο από τον Παναγιώτη δεν τιμά τον ΠΑΟΚ κυρίως.
8 χρόνια στον ΠΑΟΚ και κάνουμε σημαία ένα σουτ με το βάζελο, από αυτά που βγάζουν κανα δυο οι μικρές ομάδες στην Τούμπα τις Κυριακές και λέμε "πάλι μπήκε ο Μπουφόν στον αντίπαλο τερματά".
Ο τελικός με το βάζελο δεν ξεχνιέται και ευτυχώς που στον επόμενο το έβαλε ο Ενρίκε.
Όπως και να χει, καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις
8 χρόνια στον ΠΑΟΚ και κάνουμε σημαία ένα σουτ με το βάζελο, από αυτά που βγάζουν κανα δυο οι μικρές ομάδες στην Τούμπα τις Κυριακές και λέμε "πάλι μπήκε ο Μπουφόν στον αντίπαλο τερματά".
Ο τελικός με το βάζελο δεν ξεχνιέται και ευτυχώς που στον επόμενο το έβαλε ο Ενρίκε.
Όπως και να χει, καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πρόσφερε μην είμαστε αχάριστοι έκανε σημαντικα λάθη αλλά και πολύ σημαντικές εμφανίσεις...
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Δεν μπορώ να χωνέψω πως περάσαν 12 χρόνια από τότε που τον φέραμε.
Είχε έρθει, αν θυμάμαι καλά, μαζί με έναν άλλον τερματά. Κάποιον Ρίζο.
Για μένα θα είναι πάντα ο τερματοφύλακας του τελικού του 2017. Μπορεί όλη τη χρονιά να κάνει εμφανισάρες, αλλά την κρίσιμη στιγμή... τσαφ.
Όπως και να΄χει, καλή συνέχεια στην καριέρα του, ελπίζω να βρει ομάδα που θα τον πιστέψει και θα του δώσει παιχνίδια.
Είχε έρθει, αν θυμάμαι καλά, μαζί με έναν άλλον τερματά. Κάποιον Ρίζο.
Για μένα θα είναι πάντα ο τερματοφύλακας του τελικού του 2017. Μπορεί όλη τη χρονιά να κάνει εμφανισάρες, αλλά την κρίσιμη στιγμή... τσαφ.
Όπως και να΄χει, καλή συνέχεια στην καριέρα του, ελπίζω να βρει ομάδα που θα τον πιστέψει και θα του δώσει παιχνίδια.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Αυτό ακριβώς. Καλή συνέχεια.riegel έγραψε:Ο τερματοφύλακας που ποτέ δε μας έκανε και πάντα θέλαμε να τον αντικαταστήσουμε, αλλά πάντα καταλήγαμε στο συμπέρασμα ότι ήταν καλύτερος από όσους φέρναμε.. Καλή συνέχεια
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ευχαριστουμε Παναγιωτη για οτι εχεις προσφερεις ολα αυτα τα χρονια.Στο καλο.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλή συνέχεια να έχει. Με καλές και κακές στιγμές η παρουσία του στην ομάδα. Προσωπικά με εκνεύριζαν κυρίως οι τραυματισμοί πάνω που έβρισκε ρυθμό, αλλά μάλλον ήταν άτυχος.