Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κληρονομικό είναι;Ασπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1062
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το Διαβαλκανικο εκανε τη διαγνωση?? Κανα κολλαρο του βαλανε?
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
καλα, η αρχική διάγνωση που είχε το τιμ τους ηταν για κάκωση!!!
και κουβαλούσε κανονικά τσάντα, πατούσε το πόδι του
αν γινόταν αυτό σε μας, τώρα θα γινόταν ήδη χαμός και θα τσακωνόμασταν, ενώ θα ζητούσαμε και απόλυση του ιατρικού τιμ
και κουβαλούσε κανονικά τσάντα, πατούσε το πόδι του
αν γινόταν αυτό σε μας, τώρα θα γινόταν ήδη χαμός και θα τσακωνόμασταν, ενώ θα ζητούσαμε και απόλυση του ιατρικού τιμ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κάτι παρόμοιο κάνανε και οι δικοί μας πέρισυ και αφήσανε να ξαναμπεί να τρέξει ο Μαουρισιο στον αγώνα...
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αφού δεν είναι ο μπαμπάς του, ξέρω γωΑποστόληςΑ έγραψε:Κληρονομικό είναι;Ασπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πλεον τοσο ο ΠΑΟΚ ,οσο και ο γαυρος εχουν χασει τον MVP τους για το επομενο 6μηνο. Περαστικα στο παιδι,τουλαχιστον δεν ειμαστε οι μονοι γκαντεμιδες
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Έτσι ακριβώς . Για κανένα πεντάλεπτο έπαιξε νομίζω με ατρόμητο μετά τ τραυματισμοpaoki19 έγραψε:Κάτι παρόμοιο κάνανε και οι δικοί μας πέρισυ και αφήσανε να ξαναμπεί να τρέξει ο Μαουρισιο στον αγώνα...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Και ο Τσόχλας είχε παίξει κανένα λεπτό μετά τον μεγάλο τραυματισμό του... Που ήταν ρήξη χιαστών...
Περαστικά στον Φορτούνη. Λιγότερα μπέναλντυ τώρα για τον γαύρο.
Περαστικά στον Φορτούνη. Λιγότερα μπέναλντυ τώρα για τον γαύρο.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Οι εξωαγωνιστικοί παράγοντες που είναι ΠΑΝΤΑ απρόβλεπτοι μπορούν να κάνουν μεγάλο κακό σε μια στιγμή.
Τώρα ο Φορτούνης πριν οι δικοί μας 3 μαζεμένοι κάθε μήνα και ένας(Βερνμπλουμ - Μαουρίσιο - Βιερίνια)
Τα σχέδια των ομάδων πάνε περίπατο τα συμβόλαια των παικτών είναι μεγάλα και δυσκολεύουν της ομάδες για αντικαταστάτες όταν ειδικά για ισάξιους θέλεις ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι ο γαύρος πέρσι αλλά πισττεύω και φέτος να έχει χτιστεί σχεδόν όλος γύρω από τον Φορτούνη τότε η ζημιά που θα πάθει θα είναι μεγάλη.
ΥΓ Φυσικά και περαστικά στον Φορτούνη.
Τώρα ο Φορτούνης πριν οι δικοί μας 3 μαζεμένοι κάθε μήνα και ένας(Βερνμπλουμ - Μαουρίσιο - Βιερίνια)
Τα σχέδια των ομάδων πάνε περίπατο τα συμβόλαια των παικτών είναι μεγάλα και δυσκολεύουν της ομάδες για αντικαταστάτες όταν ειδικά για ισάξιους θέλεις ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι ο γαύρος πέρσι αλλά πισττεύω και φέτος να έχει χτιστεί σχεδόν όλος γύρω από τον Φορτούνη τότε η ζημιά που θα πάθει θα είναι μεγάλη.
ΥΓ Φυσικά και περαστικά στον Φορτούνη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Περαστικά στον Φορτούνη αλλά μην ξεχνάμε πως το συμβολαιό του πληρώνεται με πρέζα δηλαδή με νεκρά παιδιά στα πάρκα.