Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1892
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Έξι μήνες έξω ο Φορτούνης.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

μεγαλη απωλεια για τον γκευ..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ασπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
Κληρονομικό είναι;
Άβαταρ μέλους
Obdulio
Δημοσιεύσεις: 1269
Εγγραφή: Τετ 24 Οκτ 2018, 13:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Obdulio »

Κρίμα για τον παίκτη. Εύχομαι ταχεία ανάρρωση
Άβαταρ μέλους
Vet_eranos
Δημοσιεύσεις: 1062
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Vet_eranos »

Το Διαβαλκανικο εκανε τη διαγνωση?? Κανα κολλαρο του βαλανε?
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

 καλα, η αρχική διάγνωση που είχε το τιμ τους ηταν για κάκωση!!!
και κουβαλούσε κανονικά τσάντα, πατούσε το πόδι του
αν γινόταν αυτό σε μας, τώρα θα γινόταν ήδη χαμός και θα τσακωνόμασταν, ενώ θα ζητούσαμε και απόλυση του ιατρικού τιμ
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από paoki19 »

Κάτι παρόμοιο κάνανε και οι δικοί μας πέρισυ και αφήσανε να ξαναμπεί να τρέξει ο Μαουρισιο στον αγώνα...
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Ασπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Κυριάκος Μητσοτάκης σε Φορτουνη: Είμαι μεγάλος φαν σου.
Κληρονομικό είναι;
Αφού δεν είναι ο μπαμπάς του, ξέρω γω
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Έμοιασε του παππού ο πρωθυπουργός μας
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

Πλεον τοσο ο ΠΑΟΚ ,οσο και ο γαυρος εχουν χασει τον MVP τους για το επομενο 6μηνο. Περαστικα στο παιδι,τουλαχιστον δεν ειμαστε οι μονοι γκαντεμιδες
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

paoki19 έγραψε:Κάτι παρόμοιο κάνανε και οι δικοί μας πέρισυ και αφήσανε να ξαναμπεί να τρέξει ο Μαουρισιο στον αγώνα...
Έτσι ακριβώς . Για κανένα πεντάλεπτο έπαιξε νομίζω με ατρόμητο μετά τ τραυματισμο
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Και ο Τσόχλας είχε παίξει κανένα λεπτό μετά τον μεγάλο τραυματισμό του... Που ήταν ρήξη χιαστών...

Περαστικά στον Φορτούνη. Λιγότερα μπέναλντυ τώρα για τον γαύρο.
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Οι εξωαγωνιστικοί παράγοντες που είναι ΠΑΝΤΑ απρόβλεπτοι μπορούν να κάνουν μεγάλο κακό σε μια στιγμή.
Τώρα ο Φορτούνης πριν οι δικοί μας 3 μαζεμένοι κάθε μήνα και ένας(Βερνμπλουμ - Μαουρίσιο - Βιερίνια)
Τα σχέδια των ομάδων πάνε περίπατο τα συμβόλαια των παικτών είναι μεγάλα και δυσκολεύουν της ομάδες για αντικαταστάτες όταν ειδικά για ισάξιους θέλεις ΠΟΛΥ ΧΡΗΜΑ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι ο γαύρος πέρσι αλλά πισττεύω και φέτος να έχει χτιστεί σχεδόν όλος γύρω από τον Φορτούνη τότε η ζημιά που θα πάθει θα είναι μεγάλη.
ΥΓ Φυσικά και περαστικά στον Φορτούνη.
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gpap »

Περαστικά στον Φορτούνη αλλά μην ξεχνάμε πως το συμβολαιό του πληρώνεται με πρέζα δηλαδή με νεκρά παιδιά στα πάρκα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”