[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από lefis »

χαμηλα την μπαλα. οχι επαρση. ας παρουμε την προκριση και ξεσαλωνουμε αυριο.
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από tsachou »

οντος δεν περναει με τιποτα η ωρα...και κατι για τους προληπτικους τελευταια φορα που κερδισαμε τον γαυρο στην αθηνα ψηνομουνα στον πυρετο....σημερα απο το πρωι εχω 39 και δεν λεει να πεσει αρα το διπλο ειναι σιγουρο...
Άβαταρ μέλους
komotini
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν 2009, 14:59
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από komotini »

ακόμη δεν έχει πάει 14:00 ...πω ρε φουστη μου.. κάντε κάτι να περάσει η ώρα..σπρώξτε κάνα δείκτη του ρολογιού

πέος στο γαυρο :) :? :?

ρε να καείς στον πυρετό αν είναι να κερδίσουμε, σου εύχομαι περαστικά μετά τις 11
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος komotini την Τετ 04 Μαρ 2009, 13:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Παιζει ο Σναουτσερ αριστερο μπακ μολις το ειπαν στο ραδιοφωνο.Τωρα κατα ποσο αληθευει......
ΠΡΟΚΡΙΣΗ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
:? :) :? :) :?
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Ηρεμία... Οι μαθητές διαβάστε ή πηγαίνετε για μπάλα ή για καμιά γκόμενα, οι φοιτητές πάνω κάτω τα ίδια, οι υπόλοιποι που τέλειωσαν απ'τη δουλειά μαλώστε με τη γυναίκα, βρεθείτε με κανέναν φίλο που δεν είναι ΠΑΟΚτσής και θα περάσει η ώρα. :)

Δε θέλω άγχος παιδιά. Δε δίνουμε εξετάσεις. Θα πάμε, θα τα σπάσουμε και θα φύγουμε :wink: .
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από eorptol »

εκτος και ο τοροσιδης.........βαλανε κακο τουμπα ......
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΘΥΜΙΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ................
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από eorptol »

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΟΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ γιγαντα ΑΛΕΦΑντου :) :)
Άβαταρ μέλους
believer
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 20:19
Τοποθεσία: ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟ

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από believer »

Οτι και να λεμε ΠΑΟΚ είσαι θα περάσουμε!!!
Θελω κύπελο στον πύργο το Λευκό! Τρέλανετε μας κι άλλο!

ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!
Άβαταρ μέλους
komotini
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν 2009, 14:59
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από komotini »

ehemithos 199 έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!
ειπα να πω μια καλημερα...
παοκαρα φερε μας τη προκριση!!
οχι για κανεναν αλλον... για μενα τον φουκαριαρη που εχω γενεθλια!!
:) :) :) :) :)

εε τότεε...

Χρόνια πολλά σου εύχομαι ehemithe αλάνι
και ο ΠΑΟΚ τα μεσάνυχτα να κάψει το λιμάνι
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

Eίχα να παίξω στοιχημα απο την πρώτη αγωνιστική... Σήμερα πήγα έπαιξα την ΠΑΟΚΑΡΑ διπλό... 6 απόδοση έχει... Με το που με βλέπει ο προποτζής μου λέει είσαι ανήλικος δεν παίζεις, φύγε... Έλα ρε φίλε του λέω ΠΑΟΚ είμαστε... και μου απαντάει αφού είσαι παοκί ολα ειναι οκ... Μπήκα έπαιξα διπλό την παοκάρα και όταν πήγα να πληρώσω μου έδειξε ένα δελτίο (δικό του προφανώς) που είχε βάλει 300 ευρώ 2 τον ΠΑΟΚ και 2 τον ΠΑΝΣΕΡΑΙΚΟ... (απόδοση 6 ο ΠΑΟΚ, 13 ο Πανσερραικός, δηλαδή 300*6=1800*13= 23.400!) Υπάρχουν τρελοί τελικά...
:?
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Falegkos »

Ε τωρα αυτο ειναι τυχαιο??????

γυρνάω σπιτι και τη φαει εχουμε???????ΓΑΥΡΟΟΟΟΟΟΟ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ


Λεω την μανα μου δεν τρωω θα φαω το βραδυ γαυρο....δεν το έπιασε χαχα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

Το πρόσωπο σου μοιάζει σαν κρίνο,
απο τα μάτια σου το δάκρυ πίνω,
όλη η φύση ανθίζει για μας,
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!
:P
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gash04 »

ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ

ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ 6

ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!



:?
:?
:? :? :? :? :?

:?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

Δεν περνάει η γαμημένη η ώρα... :D
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Platon »

Μπ@@@@@λο εχει γινει αυτο το τοπικ τελικα... Ολοι εδω μεσα τα εχουν παιξει εντελως, ασπροι, μαυροι, μεγαλοι, μικροι, ψηλοι, κοντοι...ελεος!!!

Ελεος!!!!!!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”