[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
χαμηλα την μπαλα. οχι επαρση. ας παρουμε την προκριση και ξεσαλωνουμε αυριο.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
οντος δεν περναει με τιποτα η ωρα...και κατι για τους προληπτικους τελευταια φορα που κερδισαμε τον γαυρο στην αθηνα ψηνομουνα στον πυρετο....σημερα απο το πρωι εχω 39 και δεν λεει να πεσει αρα το διπλο ειναι σιγουρο...
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
ακόμη δεν έχει πάει 14:00 ...πω ρε φουστη μου.. κάντε κάτι να περάσει η ώρα..σπρώξτε κάνα δείκτη του ρολογιού
πέος στο γαυρο

ρε να καείς στον πυρετό αν είναι να κερδίσουμε, σου εύχομαι περαστικά μετά τις 11
πέος στο γαυρο
ρε να καείς στον πυρετό αν είναι να κερδίσουμε, σου εύχομαι περαστικά μετά τις 11
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος komotini την Τετ 04 Μαρ 2009, 13:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Παιζει ο Σναουτσερ αριστερο μπακ μολις το ειπαν στο ραδιοφωνο.Τωρα κατα ποσο αληθευει......
ΠΡΟΚΡΙΣΗ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

ΠΡΟΚΡΙΣΗ Κ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Ηρεμία... Οι μαθητές διαβάστε ή πηγαίνετε για μπάλα ή για καμιά γκόμενα, οι φοιτητές πάνω κάτω τα ίδια, οι υπόλοιποι που τέλειωσαν απ'τη δουλειά μαλώστε με τη γυναίκα, βρεθείτε με κανέναν φίλο που δεν είναι ΠΑΟΚτσής και θα περάσει η ώρα.
Δε θέλω άγχος παιδιά. Δε δίνουμε εξετάσεις. Θα πάμε, θα τα σπάσουμε και θα φύγουμε
.
Δε θέλω άγχος παιδιά. Δε δίνουμε εξετάσεις. Θα πάμε, θα τα σπάσουμε και θα φύγουμε
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
εκτος και ο τοροσιδης.........βαλανε κακο τουμπα ......
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΘΥΜΙΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ................
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΘΥΜΙΣΕ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ................
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΟΚΑΡΑΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ γιγαντα ΑΛΕΦΑντου

ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ γιγαντα ΑΛΕΦΑντου
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Οτι και να λεμε ΠΑΟΚ είσαι θα περάσουμε!!!
Θελω κύπελο στον πύργο το Λευκό! Τρέλανετε μας κι άλλο!
ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!
Θελω κύπελο στον πύργο το Λευκό! Τρέλανετε μας κι άλλο!
ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
ehemithos 199 έγραψε:ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!
ειπα να πω μια καλημερα...
παοκαρα φερε μας τη προκριση!!
οχι για κανεναν αλλον... για μενα τον φουκαριαρη που εχω γενεθλια!!
![]()
![]()
![]()
![]()
εε τότεε...
Χρόνια πολλά σου εύχομαι ehemithe αλάνι
και ο ΠΑΟΚ τα μεσάνυχτα να κάψει το λιμάνι
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Eίχα να παίξω στοιχημα απο την πρώτη αγωνιστική... Σήμερα πήγα έπαιξα την ΠΑΟΚΑΡΑ διπλό... 6 απόδοση έχει... Με το που με βλέπει ο προποτζής μου λέει είσαι ανήλικος δεν παίζεις, φύγε... Έλα ρε φίλε του λέω ΠΑΟΚ είμαστε... και μου απαντάει αφού είσαι παοκί ολα ειναι οκ... Μπήκα έπαιξα διπλό την παοκάρα και όταν πήγα να πληρώσω μου έδειξε ένα δελτίο (δικό του προφανώς) που είχε βάλει 300 ευρώ 2 τον ΠΑΟΚ και 2 τον ΠΑΝΣΕΡΑΙΚΟ... (απόδοση 6 ο ΠΑΟΚ, 13 ο Πανσερραικός, δηλαδή 300*6=1800*13= 23.400!) Υπάρχουν τρελοί τελικά...

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Ε τωρα αυτο ειναι τυχαιο??????
γυρνάω σπιτι και τη φαει εχουμε???????ΓΑΥΡΟΟΟΟΟΟΟ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ
Λεω την μανα μου δεν τρωω θα φαω το βραδυ γαυρο....δεν το έπιασε χαχα
γυρνάω σπιτι και τη φαει εχουμε???????ΓΑΥΡΟΟΟΟΟΟΟ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ
Λεω την μανα μου δεν τρωω θα φαω το βραδυ γαυρο....δεν το έπιασε χαχα
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Το πρόσωπο σου μοιάζει σαν κρίνο,
απο τα μάτια σου το δάκρυ πίνω,
όλη η φύση ανθίζει για μας,
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!

απο τα μάτια σου το δάκρυ πίνω,
όλη η φύση ανθίζει για μας,
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΜΕ 8 ΚΕΦΑΛΙΑ
ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ 6
ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!

ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΑΛΛΑ 6
ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΙΑ ΤΑ ΧΩ ΠΑΙΞΕΙ!
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Μπ@@@@@λο εχει γινει αυτο το τοπικ τελικα... Ολοι εδω μεσα τα εχουν παιξει εντελως, ασπροι, μαυροι, μεγαλοι, μικροι, ψηλοι, κοντοι...ελεος!!!
Ελεος!!!!!!!!!
Ελεος!!!!!!!!!