στις μεταδόσεις απολαυστικός είναι ρε. δε λέει τα κλασσικά γλυκανάλατα κλισέ των μεταδόσεωνΖαντός έγραψε:PAOK4SWE έγραψε:And the fat guy who is a speaker is really annoying.
He is generally annoying, he is a fat lera.
Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
-
spiridoula
- Δημοσιεύσεις: 1696
- Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Ορισμενοι δεν θα ειχαν γεννηθει.Αλλοι μπορει να ηταν μικροι.Kαλοκαιρι 1984 φιλικο Π.Α.Ο.Κ -Απογονοι 0-3 με σκορερ τον πρωτοεμφανιζομενο Βελγο Βελτζ.Και εμεις πηραμε το πρωταθλημα και ο συγκεκριμενος εφυγε στη μεση της σεζον γιατι τον διωξαν σαν αχρηστο.Μην τρελαινεστε με τα φιλικα ρε
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Η ομάδα παίζει χωρίς χαφ, τι να περιμένουμε να δούμε. Ο Μίσιτς φάνηκε χειρότερος από τον Τσιγκάρα που δεν έχει παίξει παιχνίδι με επαγγελματική ομάδα ακόμα. Βάλε Ζομπνίν - Καντέ στο κέντρο, κράτα όλους τους άλλους ίδιους και φτάνεις στους 16 του τσου λου για πλάκα.
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Χοντρός 24... Εμετός... Αποκρουστικός... Τι δουλειά έχει στο Παοκtv??? Άτομο που εκραζε τον pablo 24/7... Ξεχνάει εύκολα η ΠΑΕ
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 380
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Το γύρισα στο beIN...Ο άραβας καλύτερα τα λέει...Αν και δεν πήρε χαμπάρι ότι μπήκε ο Πασχαλάκης στη θέση του Ζίφκοβιτς...zoomgr έγραψε:Χοντρός 24... Εμετός... Αποκρουστικός... Τι δουλειά έχει στο Παοκtv??? Άτομο που εκραζε τον pablo 24/7... Ξεχνάει εύκολα η ΠΑΕ
Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Δυστυχώς από κει που θα κάναμε φιλικά για να δέσει περισσότερο η ομάδα και να μπολιάσουν κάποιοι νέοι παίκτες τώρα κάνουμε για να δει ο προπονητής αν ο Μιχαι μπορεί να παίξει σαν δεξί μπακ, ο μπίσεσβαρ ως δεύτερος επιθετικός και πάει λέγοντας.
Δύο ευχές μόνο
Να φέρουμε δύο χαφαρες και ο προπονητής να αφήσει στην άκρη αυτό το ερμαφρόδιτο σύστημα 4-4-2 σε φάση άμυνας 3-4-2-1 σε φάση επίθεσης κτλ
Δύο ευχές μόνο
Να φέρουμε δύο χαφαρες και ο προπονητής να αφήσει στην άκρη αυτό το ερμαφρόδιτο σύστημα 4-4-2 σε φάση άμυνας 3-4-2-1 σε φάση επίθεσης κτλ
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Πόσο μ*λάκας πρέπει να είναι κάποιος για να βγάλει κόκκινη σε φιλικό; 
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Αρε Ενρίκε...
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Κάτι πρέπει να παίχτηκε που δεν έδειξαν οι κάμερες γι αυτό και νευρίασαν τόσο πολύ οι Βαρέλα και Ενρίκε. Στο β΄ ημίχρονο ο διαιτητής κλασσικός Ολλανδός, δηλαδή εχθρικός προς τον ΠΑΟΚ.
- loukas karadimos
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Όλο το φιλικό η καράτια που πήγε να δώσει ο ματος σαν αντεκδίκηση στο επικυνδινο παίξιμο στον Βαρελά
ΟΜΑΔΑ
ΟΜΑΔΑ
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
2-2..
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020
Σε οσους παραξενευονται με τη κριτικη θα πρεπει να επισημανουμε οτι για πρωτη φορα βρισκομαστε σε προετοιμασια με τον ΠΑΟΚ πρωταθλητη, με τον ΠΑΟΚ την καλυτερη ομαδα της Ελλαδας, που στη θεωρια περιμενε να ενσωματωσει 2-3 αλλαγες στο ροστερ,2-3 ποιοτικες πινελιες στην ηδη πετυχημενη ομαδα, για να μπει στη χρονια να τα δωσει ολα για την προκριση στους ομιλους του ΤΣΛ.Αντι αυτου βλεπουμε εναν ΠΑΟΚ να στηνεται επι της ουσιας απο το μηδεν,με πολλους πειραματισμους και δοκιμες κατι που αναμφιβολα τρομαζει.Μοιαζει δεδομενο πλεον οτι δεν θα παμε σε συνεχεια της πετυχημενης συνταγης αλλα σε κατι εντελως καινουριο με οσο χρονο μπορει να απαιτει αυτο και οποιο ρισκο για παικτες που καλουνται να ανταπεξελθουν σε νεους ρολους.