Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
Banksy
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 20:34

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από Banksy »

Ζαντός έγραψε:
PAOK4SWE έγραψε:And the fat guy who is a speaker is really annoying.

He is generally annoying, he is a fat lera.
στις μεταδόσεις απολαυστικός είναι ρε. δε λέει τα κλασσικά γλυκανάλατα κλισέ των μεταδόσεων
spiridoula
Δημοσιεύσεις: 1696
Εγγραφή: Τρί 04 Ιουν 2019, 20:26

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από spiridoula »

Ορισμενοι δεν θα ειχαν γεννηθει.Αλλοι μπορει να ηταν μικροι.Kαλοκαιρι 1984 φιλικο Π.Α.Ο.Κ -Απογονοι 0-3 με σκορερ τον πρωτοεμφανιζομενο Βελγο Βελτζ.Και εμεις πηραμε το πρωταθλημα και ο συγκεκριμενος εφυγε στη μεση της σεζον γιατι τον διωξαν σαν αχρηστο.Μην τρελαινεστε με τα φιλικα ρε
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από gika »

Η ομάδα παίζει χωρίς χαφ, τι να περιμένουμε να δούμε. Ο Μίσιτς φάνηκε χειρότερος από τον Τσιγκάρα που δεν έχει παίξει παιχνίδι με επαγγελματική ομάδα ακόμα. Βάλε Ζομπνίν - Καντέ στο κέντρο, κράτα όλους τους άλλους ίδιους και φτάνεις στους 16 του τσου λου για πλάκα.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από zoomgr »

Χοντρός 24... Εμετός... Αποκρουστικός... Τι δουλειά έχει στο Παοκtv??? Άτομο που εκραζε τον pablo 24/7... Ξεχνάει εύκολα η ΠΑΕ
Άβαταρ μέλους
evripidis4
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από evripidis4 »

zoomgr έγραψε:Χοντρός 24... Εμετός... Αποκρουστικός... Τι δουλειά έχει στο Παοκtv??? Άτομο που εκραζε τον pablo 24/7... Ξεχνάει εύκολα η ΠΑΕ
Το γύρισα στο beIN...Ο άραβας καλύτερα τα λέει...Αν και δεν πήρε χαμπάρι ότι μπήκε ο Πασχαλάκης στη θέση του Ζίφκοβιτς...

Στάλθηκε από το SM-G975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από renegade »

Δυστυχώς από κει που θα κάναμε φιλικά για να δέσει περισσότερο η ομάδα και να μπολιάσουν κάποιοι νέοι παίκτες τώρα κάνουμε για να δει ο προπονητής αν ο Μιχαι μπορεί να παίξει σαν δεξί μπακ, ο μπίσεσβαρ ως δεύτερος επιθετικός και πάει λέγοντας.

Δύο ευχές μόνο
Να φέρουμε δύο χαφαρες και ο προπονητής να αφήσει στην άκρη αυτό το ερμαφρόδιτο σύστημα 4-4-2 σε φάση άμυνας 3-4-2-1 σε φάση επίθεσης κτλ
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5747
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Τι κανεις ρε ενρικε?
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Πόσο μ*λάκας πρέπει να είναι κάποιος για να βγάλει κόκκινη σε φιλικό; :lol:
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Αρε Ενρίκε...

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κάτι πρέπει να παίχτηκε που δεν έδειξαν οι κάμερες γι αυτό και νευρίασαν τόσο πολύ οι Βαρέλα και Ενρίκε. Στο β΄ ημίχρονο ο διαιτητής κλασσικός Ολλανδός, δηλαδή εχθρικός προς τον ΠΑΟΚ.
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από xpan »

ποιος Κάτσε...
Άβαταρ μέλους
loukas karadimos
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 00:52

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από loukas karadimos »

Όλο το φιλικό η καράτια που πήγε να δώσει ο ματος σαν αντεκδίκηση στο επικυνδινο παίξιμο στον Βαρελά

ΟΜΑΔΑ
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

2-2..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5747
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Γαμησε το φιλικο ο ενρικε κ ο ρεφ
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Προετοιμασία - φιλικοί αγώνες 2019-2020

Δημοσίευση από joshua »

Σε οσους παραξενευονται με τη κριτικη θα πρεπει να επισημανουμε οτι για πρωτη φορα βρισκομαστε σε προετοιμασια με τον ΠΑΟΚ πρωταθλητη, με τον ΠΑΟΚ την καλυτερη ομαδα της Ελλαδας, που στη θεωρια περιμενε να ενσωματωσει 2-3 αλλαγες στο ροστερ,2-3 ποιοτικες πινελιες στην ηδη πετυχημενη ομαδα, για να μπει στη χρονια να τα δωσει ολα για την προκριση στους ομιλους του ΤΣΛ.Αντι αυτου βλεπουμε εναν ΠΑΟΚ να στηνεται επι της ουσιας απο το μηδεν,με πολλους πειραματισμους και δοκιμες κατι που αναμφιβολα τρομαζει.Μοιαζει δεδομενο πλεον οτι δεν θα παμε σε συνεχεια της πετυχημενης συνταγης αλλα σε κατι εντελως καινουριο με οσο χρονο μπορει να απαιτει αυτο και οποιο ρισκο για παικτες που καλουνται να ανταπεξελθουν σε νεους ρολους.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”