Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Περίεργη υπόθεση η μπάλα. Όταν μια ομάδα αποδίδει καλά και υπάρχει χημεία οι παίκτες που παίζουν δείχνουν πολύ καλύτεροι ... Όταν δε πάει καλά η ομάδα , οι παίκτες δείχνουν λίγοι.

Στο περσυνό ΠΑΟΚ που όλα δούλευαν ρολόι , η ομάδα δείχνει άτρωτη. Εγώ κρατάω σχετικά μικρό καλάθι για φέτος γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις παντού άχαστος. Επίσης , ιστορικά αν το δεις , σε κάθε καλή ομάδα που εμφανίστηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο στη φυσική της συνέχεια υπήρξε φυσιολογικά μια κάμψη. Ο μόνος που δεν είχε κάμψη ήταν ο γαύρος για λόγους που ξέρουμε.

Δε θέλω να μείνω στο κλισέ , "είναι δυσκολότερο να διατηρηθείς στη κορυφή, παρά να τα φτάσεις σε αυτήν". Θέλω να εστιάσω σε χειροπιαστά επιχειρήματα πχ στον αυξημένο εσωτερικό κίνητρο ( aka kavla ) είχες πέρυσι , στον μεγαλύτερο δείκτη δυσκολίας φέτος επειδή όλοι αντιμετωπίζουν το πρωταθλητή , στον αυξημένο γαυρικο ανταγωνισμό που με νύχια και με δόντια παλεύει σε όλα τα επίπεδα κλπ.

Τα παραπάνω τα γράφω γιατί είναι παρακινδυνευμένες οι κρίσεις για το ρόστερ και τη πορεία των ομάδων στο πρωτάθλημα. Για το μόνο που βάζω το χέρι μου στη φωτιά είναι η γενικότερη ποδοσφαιρική δυναμική που έχει κάποια ομάδα. Φέτος ( όπως και πέρυσι ) είναι ίσως η μόνη φορά στην ιστορία μας που τα μεγέθη ΠΑΟΚ - γκει φαντάζουν παρόμοιας δυναμικότητας. Ίσης μεταξύ τους και με σαφή, πολύ μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Άσχετα με το τι θα γίνει στη τελική κατάταξη , τι θα γίνει στην Ευρώπη κλπ. Μπάλα είναι , εξωαγωνιστικά παίζονται πολλά και κανείς δε μπορεί να το προεξοφλήσει.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από jibbie »

Taseos έγραψε:Δε βλεπω κανεναν ρεαλισμο.κατι παππουδια πσιρνει ο γαβρος σακατεμενα που αν τα περναμε εμεις θα ειχαμε 24ωρες γκρινια.γενικα ρεαλιστης με το τι ΘΑ κανει μια κυβερνηση ΟΤΑΝ Θα γινει κυβερνηση.ο ρεαλισμος παραρΓεται απο το real.
τρικυμια εν κρανιω φιλε μου. τι σχεση εχει το ροστερ, οταν σχολιαζεις ποστ μου που εχει να κανει με τα της δικαιοσυνης; ακουστηκες..
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Taseos »

Μα σε ολα βλεπεις παρτυ γαβρου
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από jibbie »

ααα οκ, καταλαβα :lol:

για να τελειωνει το αστειακι με την καψα που χεις για τα ποστ μου. μιλησα για δικαστικες αποφασεις που ναι, ο γκεη κανει παρτυ. αν διαφωνεις, να σου δειξω βιντεακι απ τις καμερες στο παιχνιδι γκεη - Πλατανιας (wait, what?). αν παλι δεν εισαι φαν των βιντεο, να σου δειξω στατιστικα απ το νικηφορο παιχνιδι στην τουμπα με τον γκεη επι Οσκαρ Γκαρσια που μας χαρισε το πρωταθλημα (wait, what?)

σε οτι αφορα την γενικευση που επιχειρεις στο πλαισιο της καψας σου για τα ποστ μου, μολις μερικες σελιδες πιο πριν εξηγω σε φιλο γιατι διαφωνω οτι ο Σεμεδο ειναι οτι καλυτερο σε σεντερ μπακ και γιατι πιστευω οτι Κρεσπο-Βαρελα εξακολουθουν να ναι το καλυτερο διδυμο στην λιγκα ακομη και σε ενδεχομενο ερχομο σεμεδο. how's that for a party?

για να το κλεινουμε, ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με εμπαθες ποστ σου. το φορουμ εχει καλυτερα πραγματα να φιλοξενησει απο μια στειρα προσωπικη αντιπαραθεση.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6972
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Taseos »

Μα δεν εχω κατι προσωπικο
Lol. Πες αυτα ππυ θελεις.εγω απλα σχολιασα.
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Ο σκωληκας πάει για Cerci...τι κάνει αυτός τα τελευταία χρόνια? θυμάμαι είχε ακουστεί κ για μας...

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33920
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από john4serres »

Καμία σχέση όπως τον ήξερες.
Άβαταρ μέλους
tzo_1926
Δημοσιεύσεις: 1248
Εγγραφή: Σάβ 12 Ιαν 2019, 19:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tzo_1926 »

Δεδομένου οτι ξεκινησαν οι προετοιμασίες των ομάδων , Ο ρούλης είναι πιο μπροστά ( φυσικά αυτό δε λέει τιποτα) απο όλους σε ποσοστό κάλυψης του ρόστερ. Ο άμεσος ανταγωνιστής μας , ο γαυρος , τιποτα το ιδιαιτερο ως στιγμης, και η χάρτινη φαινεται σε ρηχα νερα, ως στιγμης. Λογικό αυτό καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμη. .. Αυτό που μ αρέσει είναι η αγωνία όλων στο τι μπορεί να φέρουμε εμείς. :opaokara: :opaokara: ..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τελικά ο Semedo πάει στον γαύρο.
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τελικά ο Semedo πάει στον γαύρο.
Μην παίρνεις και όρκο.. 2ος Σίλβα και αυτός [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Sekeris
Δημοσιεύσεις: 2001
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 14:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sekeris »

Βρέθηκε σπίτι στον Κορυδαλλό.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Mitsospaoki4 έγραψε:Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ούτε ο Βαλμπουενά;
Άβαταρ μέλους
GiorgosAtha
Δημοσιεύσεις: 3716
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GiorgosAtha »

Για Βαλμπουενά δεν ξέρω. Απλά θεωρώ ότι έχουμε φύγει (και καλά κάναμε) από αυτή την λογική.
Για το Σερβάκι δεν θα με χάλαγε... καλό σαν project! Αλλά ως εκεί.
Για τον Σεμέδο θεωρώ πως θα είναι η απογοήτευση της χρονιάς. Δεν μπορώ να καταλάβω τον ντόρο που γίνεται. Ένας αθλητικός στόπερ... αυτό και τίποτα άλλο. Αυτό από μόνο του όμως δεν φτάνει, θέλει και μυαλό. Κάτι που ο Πορτογάλος δείχνει πως δεν έχει. Δεν ξέρω τι έκανε στα 20, ούτε μου λέει κάτι πως η Βιγιαρεάλ έδωσε 14 μύρια να τον πάρει (άπειρες οι περιπτώσεις των "σκατών" που κόστισαν "χρυσό")... το θέμα είναι πως τώρα δεν έκανε την διαφορά ούτε στην Ουέσκα ή στην Ριο Άβε... και άντε να δεχτώ πως είναι θέμα συμπεριφοράς. Δηλαδή δεν είχε να δώσει μια Ισπανική ή μια Πορτογαλική ομάδα 2-3-4 μύρια να τον πάρει αφού είναι σούπερ-ντούπερ ευκαιρία;
Και ο Ουαρντα (μη πω Σικαμπάλα) δεν έχει ποιότητα και ταλέντο... αλλά από μυαλό λάσπη... γι αυτό και το ταβάνι του είναι κάνας Ατρόμητος.
Πιο πολλές πιθανότητες δίνω στο Σερβάκι ή στον Γάλλο να τους βγει παρά αυτός.
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Napoli4 »

Προσυπογραφω.

Προσωπικα δε θα αντάλλαζα ουτε μια κίνηση δικιά μας με κάποια του γαύρου. Ουτε τους Μιχαι-Μαρκοβιτς. Αν ο Μάρκοβιτς δεν επαιζε Παρτιζάν και επαιζε στη Ραντ θα είχε περάσει στα ψιλά...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”