Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Περίεργη υπόθεση η μπάλα. Όταν μια ομάδα αποδίδει καλά και υπάρχει χημεία οι παίκτες που παίζουν δείχνουν πολύ καλύτεροι ... Όταν δε πάει καλά η ομάδα , οι παίκτες δείχνουν λίγοι.
Στο περσυνό ΠΑΟΚ που όλα δούλευαν ρολόι , η ομάδα δείχνει άτρωτη. Εγώ κρατάω σχετικά μικρό καλάθι για φέτος γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις παντού άχαστος. Επίσης , ιστορικά αν το δεις , σε κάθε καλή ομάδα που εμφανίστηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο στη φυσική της συνέχεια υπήρξε φυσιολογικά μια κάμψη. Ο μόνος που δεν είχε κάμψη ήταν ο γαύρος για λόγους που ξέρουμε.
Δε θέλω να μείνω στο κλισέ , "είναι δυσκολότερο να διατηρηθείς στη κορυφή, παρά να τα φτάσεις σε αυτήν". Θέλω να εστιάσω σε χειροπιαστά επιχειρήματα πχ στον αυξημένο εσωτερικό κίνητρο ( aka kavla ) είχες πέρυσι , στον μεγαλύτερο δείκτη δυσκολίας φέτος επειδή όλοι αντιμετωπίζουν το πρωταθλητή , στον αυξημένο γαυρικο ανταγωνισμό που με νύχια και με δόντια παλεύει σε όλα τα επίπεδα κλπ.
Τα παραπάνω τα γράφω γιατί είναι παρακινδυνευμένες οι κρίσεις για το ρόστερ και τη πορεία των ομάδων στο πρωτάθλημα. Για το μόνο που βάζω το χέρι μου στη φωτιά είναι η γενικότερη ποδοσφαιρική δυναμική που έχει κάποια ομάδα. Φέτος ( όπως και πέρυσι ) είναι ίσως η μόνη φορά στην ιστορία μας που τα μεγέθη ΠΑΟΚ - γκει φαντάζουν παρόμοιας δυναμικότητας. Ίσης μεταξύ τους και με σαφή, πολύ μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Άσχετα με το τι θα γίνει στη τελική κατάταξη , τι θα γίνει στην Ευρώπη κλπ. Μπάλα είναι , εξωαγωνιστικά παίζονται πολλά και κανείς δε μπορεί να το προεξοφλήσει.
Στο περσυνό ΠΑΟΚ που όλα δούλευαν ρολόι , η ομάδα δείχνει άτρωτη. Εγώ κρατάω σχετικά μικρό καλάθι για φέτος γιατί δε γίνεται να πηγαίνεις παντού άχαστος. Επίσης , ιστορικά αν το δεις , σε κάθε καλή ομάδα που εμφανίστηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο στη φυσική της συνέχεια υπήρξε φυσιολογικά μια κάμψη. Ο μόνος που δεν είχε κάμψη ήταν ο γαύρος για λόγους που ξέρουμε.
Δε θέλω να μείνω στο κλισέ , "είναι δυσκολότερο να διατηρηθείς στη κορυφή, παρά να τα φτάσεις σε αυτήν". Θέλω να εστιάσω σε χειροπιαστά επιχειρήματα πχ στον αυξημένο εσωτερικό κίνητρο ( aka kavla ) είχες πέρυσι , στον μεγαλύτερο δείκτη δυσκολίας φέτος επειδή όλοι αντιμετωπίζουν το πρωταθλητή , στον αυξημένο γαυρικο ανταγωνισμό που με νύχια και με δόντια παλεύει σε όλα τα επίπεδα κλπ.
Τα παραπάνω τα γράφω γιατί είναι παρακινδυνευμένες οι κρίσεις για το ρόστερ και τη πορεία των ομάδων στο πρωτάθλημα. Για το μόνο που βάζω το χέρι μου στη φωτιά είναι η γενικότερη ποδοσφαιρική δυναμική που έχει κάποια ομάδα. Φέτος ( όπως και πέρυσι ) είναι ίσως η μόνη φορά στην ιστορία μας που τα μεγέθη ΠΑΟΚ - γκει φαντάζουν παρόμοιας δυναμικότητας. Ίσης μεταξύ τους και με σαφή, πολύ μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Άσχετα με το τι θα γίνει στη τελική κατάταξη , τι θα γίνει στην Ευρώπη κλπ. Μπάλα είναι , εξωαγωνιστικά παίζονται πολλά και κανείς δε μπορεί να το προεξοφλήσει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
τρικυμια εν κρανιω φιλε μου. τι σχεση εχει το ροστερ, οταν σχολιαζεις ποστ μου που εχει να κανει με τα της δικαιοσυνης; ακουστηκες..Taseos έγραψε:Δε βλεπω κανεναν ρεαλισμο.κατι παππουδια πσιρνει ο γαβρος σακατεμενα που αν τα περναμε εμεις θα ειχαμε 24ωρες γκρινια.γενικα ρεαλιστης με το τι ΘΑ κανει μια κυβερνηση ΟΤΑΝ Θα γινει κυβερνηση.ο ρεαλισμος παραρΓεται απο το real.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ααα οκ, καταλαβα
για να τελειωνει το αστειακι με την καψα που χεις για τα ποστ μου. μιλησα για δικαστικες αποφασεις που ναι, ο γκεη κανει παρτυ. αν διαφωνεις, να σου δειξω βιντεακι απ τις καμερες στο παιχνιδι γκεη - Πλατανιας (wait, what?). αν παλι δεν εισαι φαν των βιντεο, να σου δειξω στατιστικα απ το νικηφορο παιχνιδι στην τουμπα με τον γκεη επι Οσκαρ Γκαρσια που μας χαρισε το πρωταθλημα (wait, what?)
σε οτι αφορα την γενικευση που επιχειρεις στο πλαισιο της καψας σου για τα ποστ μου, μολις μερικες σελιδες πιο πριν εξηγω σε φιλο γιατι διαφωνω οτι ο Σεμεδο ειναι οτι καλυτερο σε σεντερ μπακ και γιατι πιστευω οτι Κρεσπο-Βαρελα εξακολουθουν να ναι το καλυτερο διδυμο στην λιγκα ακομη και σε ενδεχομενο ερχομο σεμεδο. how's that for a party?
για να το κλεινουμε, ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με εμπαθες ποστ σου. το φορουμ εχει καλυτερα πραγματα να φιλοξενησει απο μια στειρα προσωπικη αντιπαραθεση.
για να τελειωνει το αστειακι με την καψα που χεις για τα ποστ μου. μιλησα για δικαστικες αποφασεις που ναι, ο γκεη κανει παρτυ. αν διαφωνεις, να σου δειξω βιντεακι απ τις καμερες στο παιχνιδι γκεη - Πλατανιας (wait, what?). αν παλι δεν εισαι φαν των βιντεο, να σου δειξω στατιστικα απ το νικηφορο παιχνιδι στην τουμπα με τον γκεη επι Οσκαρ Γκαρσια που μας χαρισε το πρωταθλημα (wait, what?)
σε οτι αφορα την γενικευση που επιχειρεις στο πλαισιο της καψας σου για τα ποστ μου, μολις μερικες σελιδες πιο πριν εξηγω σε φιλο γιατι διαφωνω οτι ο Σεμεδο ειναι οτι καλυτερο σε σεντερ μπακ και γιατι πιστευω οτι Κρεσπο-Βαρελα εξακολουθουν να ναι το καλυτερο διδυμο στην λιγκα ακομη και σε ενδεχομενο ερχομο σεμεδο. how's that for a party?
για να το κλεινουμε, ειναι η τελευταια φορα που ασχολουμαι με εμπαθες ποστ σου. το φορουμ εχει καλυτερα πραγματα να φιλοξενησει απο μια στειρα προσωπικη αντιπαραθεση.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μα δεν εχω κατι προσωπικο
Lol. Πες αυτα ππυ θελεις.εγω απλα σχολιασα.
Lol. Πες αυτα ππυ θελεις.εγω απλα σχολιασα.
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο σκωληκας πάει για Cerci...τι κάνει αυτός τα τελευταία χρόνια? θυμάμαι είχε ακουστεί κ για μας...
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33927
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεδομένου οτι ξεκινησαν οι προετοιμασίες των ομάδων , Ο ρούλης είναι πιο μπροστά ( φυσικά αυτό δε λέει τιποτα) απο όλους σε ποσοστό κάλυψης του ρόστερ. Ο άμεσος ανταγωνιστής μας , ο γαυρος , τιποτα το ιδιαιτερο ως στιγμης, και η χάρτινη φαινεται σε ρηχα νερα, ως στιγμης. Λογικό αυτό καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμη. .. Αυτό που μ αρέσει είναι η αγωνία όλων στο τι μπορεί να φέρουμε εμείς.
..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106611
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μην παίρνεις και όρκο.. 2ος Σίλβα και αυτός [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]ΑποστόληςΑ έγραψε:Τελικά ο Semedo πάει στον γαύρο.
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ούτε ο Βαλμπουενά;Mitsospaoki4 έγραψε:Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3717
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Για Βαλμπουενά δεν ξέρω. Απλά θεωρώ ότι έχουμε φύγει (και καλά κάναμε) από αυτή την λογική.
Για το Σερβάκι δεν θα με χάλαγε... καλό σαν project! Αλλά ως εκεί.
Για τον Σεμέδο θεωρώ πως θα είναι η απογοήτευση της χρονιάς. Δεν μπορώ να καταλάβω τον ντόρο που γίνεται. Ένας αθλητικός στόπερ... αυτό και τίποτα άλλο. Αυτό από μόνο του όμως δεν φτάνει, θέλει και μυαλό. Κάτι που ο Πορτογάλος δείχνει πως δεν έχει. Δεν ξέρω τι έκανε στα 20, ούτε μου λέει κάτι πως η Βιγιαρεάλ έδωσε 14 μύρια να τον πάρει (άπειρες οι περιπτώσεις των "σκατών" που κόστισαν "χρυσό")... το θέμα είναι πως τώρα δεν έκανε την διαφορά ούτε στην Ουέσκα ή στην Ριο Άβε... και άντε να δεχτώ πως είναι θέμα συμπεριφοράς. Δηλαδή δεν είχε να δώσει μια Ισπανική ή μια Πορτογαλική ομάδα 2-3-4 μύρια να τον πάρει αφού είναι σούπερ-ντούπερ ευκαιρία;
Και ο Ουαρντα (μη πω Σικαμπάλα) δεν έχει ποιότητα και ταλέντο... αλλά από μυαλό λάσπη... γι αυτό και το ταβάνι του είναι κάνας Ατρόμητος.
Πιο πολλές πιθανότητες δίνω στο Σερβάκι ή στον Γάλλο να τους βγει παρά αυτός.
Για το Σερβάκι δεν θα με χάλαγε... καλό σαν project! Αλλά ως εκεί.
Για τον Σεμέδο θεωρώ πως θα είναι η απογοήτευση της χρονιάς. Δεν μπορώ να καταλάβω τον ντόρο που γίνεται. Ένας αθλητικός στόπερ... αυτό και τίποτα άλλο. Αυτό από μόνο του όμως δεν φτάνει, θέλει και μυαλό. Κάτι που ο Πορτογάλος δείχνει πως δεν έχει. Δεν ξέρω τι έκανε στα 20, ούτε μου λέει κάτι πως η Βιγιαρεάλ έδωσε 14 μύρια να τον πάρει (άπειρες οι περιπτώσεις των "σκατών" που κόστισαν "χρυσό")... το θέμα είναι πως τώρα δεν έκανε την διαφορά ούτε στην Ουέσκα ή στην Ριο Άβε... και άντε να δεχτώ πως είναι θέμα συμπεριφοράς. Δηλαδή δεν είχε να δώσει μια Ισπανική ή μια Πορτογαλική ομάδα 2-3-4 μύρια να τον πάρει αφού είναι σούπερ-ντούπερ ευκαιρία;
Και ο Ουαρντα (μη πω Σικαμπάλα) δεν έχει ποιότητα και ταλέντο... αλλά από μυαλό λάσπη... γι αυτό και το ταβάνι του είναι κάνας Ατρόμητος.
Πιο πολλές πιθανότητες δίνω στο Σερβάκι ή στον Γάλλο να τους βγει παρά αυτός.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Προσυπογραφω.
Προσωπικα δε θα αντάλλαζα ουτε μια κίνηση δικιά μας με κάποια του γαύρου. Ουτε τους Μιχαι-Μαρκοβιτς. Αν ο Μάρκοβιτς δεν επαιζε Παρτιζάν και επαιζε στη Ραντ θα είχε περάσει στα ψιλά...
Προσωπικα δε θα αντάλλαζα ουτε μια κίνηση δικιά μας με κάποια του γαύρου. Ουτε τους Μιχαι-Μαρκοβιτς. Αν ο Μάρκοβιτς δεν επαιζε Παρτιζάν και επαιζε στη Ραντ θα είχε περάσει στα ψιλά...