Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Κάθισα εχθές να δω αθλητικά , ξεκινάω με τα καλόπαιδα της κρατικής, βλέπω σπυριάρη καλεσμένο , φεύγω με τη μία για να μην μου ανέβει η πίεση βραδιάτικα. Πάω στο οπεν. Λέω ο καψερός πρωτάθλημα παίρνουμε ας δούμε το κανάλι του προέδρου, να γουστάρουμε. Τι να δω και εκεί,βασικοί σχολιαστές 3 χανούμια με ξυνισμένα μούτρα (κατσούρ, ζήκος και βανδής) και κανένας που να σχετίζεται με τον ΠΑΟΚ. Χάζεψα λίγο το μωρό με τα μαυρισμένα ατέλειωτα πόδια και την έκανα και απο κει.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Εξαιρετικό σχόλιοAndrew R έγραψε:Ale έγραψε:Α, και να μην ξεχάσω, το πρωτάθλημα χρειάζεται δυνατό παο και κούλα και μακάρι να βρουν ξανά τον δρόμο τους οι ιστορικές αυτές ομάδες.![]()
Φυσικά κι εγώ αγαπώ πολύ την Αθήνα τόσο ερωτική πόλη με καλό φαγητό κι φιλόξενους ανθρωπους
Τόσα χρόνια μας είχαν για γραφικούς
Πάρτε τώρα τρία κιλά...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Κυριοι…..σας παρακαλω να μην εισαστε τοσο αυστηροι μαζι τους....Δευτερη χρονια….είναι νωρις ακομα για να το συνειδητοποιησουν….
Θα τους παρει λιγο παραπανω χρονο αλλα θα το καταλαβουν πως ο ΠΑΟΚ γιγαντωθηκε και ηρθε για να μεινει!!
Τα λογια συμπάθειας προς τον καημενο ΠΑΟΚ που τον χρειαζεται δυνατο το ελληνικο ποδοσφαιρο-ποσο υποκριτες,ρε π@υστη μου!!!!-μας τελειωσαν!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ!
ΥΓ.Πραγματι...η Αθηνα είναι μια πολύ ομορφη και ερωτικη πολη με καταπληκτικο φαγητο….
Θα τους παρει λιγο παραπανω χρονο αλλα θα το καταλαβουν πως ο ΠΑΟΚ γιγαντωθηκε και ηρθε για να μεινει!!
Τα λογια συμπάθειας προς τον καημενο ΠΑΟΚ που τον χρειαζεται δυνατο το ελληνικο ποδοσφαιρο-ποσο υποκριτες,ρε π@υστη μου!!!!-μας τελειωσαν!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ!
ΥΓ.Πραγματι...η Αθηνα είναι μια πολύ ομορφη και ερωτικη πολη με καταπληκτικο φαγητο….
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Φέτος λέω να πάω διακοπές στον Πειραιά.κ να πάρω ένα από αυτά τα ακουστικά βαρηκοιας κ να τα βάλω στο τέρμα.να ακούω καρφίτσα σε ακτίνα χιλιομέτρου.κ 10 κιλά σπόρια.ασπρομαυρα.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Οσο πλησιαζει το πρωταθλημα η φουστα ανεβαινει...back in black έγραψε:Κάθισα εχθές να δω αθλητικά , ξεκινάω με τα καλόπαιδα της κρατικής, βλέπω σπυριάρη καλεσμένο , φεύγω με τη μία για να μην μου ανέβει η πίεση βραδιάτικα. Πάω στο οπεν. Λέω ο καψερός πρωτάθλημα παίρνουμε ας δούμε το κανάλι του προέδρου, να γουστάρουμε. Τι να δω και εκεί,βασικοί σχολιαστές 3 χανούμια με ξυνισμένα μούτρα (κατσούρ, ζήκος και βανδής) και κανένας που να σχετίζεται με τον ΠΑΟΚ. Χάζεψα λίγο το μωρό με τα μαυρισμένα ατέλειωτα πόδια και την έκανα και απο κει.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Χαχαχαχα...barlow4 έγραψε:Φέτος λέω να πάω διακοπές στον Πειραιά.κ να πάρω ένα από αυτά τα ακουστικά βαρηκοιας κ να τα βάλω στο τέρμα.να ακούω καρφίτσα σε ακτίνα χιλιομέτρου.κ 10 κιλά σπόρια.ασπρομαυρα.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Εγω παντως τους βλεπω οπως βλεπω το μωρο με τα ατελειωτα ποδια στο οπεν.
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Δείτε τι γράφει αυτό το νιμου της λάσπης
Κάποια στιγμή πρέπει να πάρει θέση και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέναντι σε όλους αυτούς τους ξεφτίλες

Κάποια στιγμή πρέπει να πάρει θέση και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέναντι σε όλους αυτούς τους ξεφτίλες

- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Δε μπορεί, πρέπει να έχει ραδιενέργεια η περούκα του, δεν εξηγείται αλλιώς!
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Όλοι αυτοί γράφουν για να καλύψουν κάποιες ανάγκες. Για να ικανοποιήσουν συγκεκριμένα "αναγνωστικά κοινά". Και όντως υπάρχουν πολλοί τέτοιοι που θεωρούν τον Τζιοβάνι, το Καστίγιο ή τον Ριβάλντο "ήρωες" και τον Μάτος ιθαγενή.
Για τέτοιου επιστημονικού επιπέδου αναγνώστες, πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογοι επιστημονικοί αναλυτές, ωστε να τους βοηθούν στην επιστημονική διατριβή.
Πάντως οι περισσότεροι γάβροι ούτε για να γελάσουν δεν τον διαβάζουν αυτόν, κάτι είναι και αυτό.
Για τέτοιου επιστημονικού επιπέδου αναγνώστες, πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογοι επιστημονικοί αναλυτές, ωστε να τους βοηθούν στην επιστημονική διατριβή.
Πάντως οι περισσότεροι γάβροι ούτε για να γελάσουν δεν τον διαβάζουν αυτόν, κάτι είναι και αυτό.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Το tldr είναι "στάζει αίμα η σουφρα μου, Βαγγέλη βοήθεια"
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ποιος να ευαισθητοποιηθεί; Ο Σιμιτζόγλου; Ο Βασιλειάδης ή ακόμη και ο Τσίπρας; Μόνο αν πει να πλησιάσει την Τούμπα πιο κοντά από τα 10 μέτρα ο Σαββίδης μπορεί να ξεσηκώσουν το Σύμπαν. Η υπόθεση Τζήλου ξεχάστηκε, φυγαδεύτηκε ο ένας από τους δράστες, οι άλλοι κυκλοφορούν ελεύθεροι και μην τολμήσει κανένας ΠΑΟΚτσής να πάει την Κυριακή στη Λάρισα, γιατί μπορεί να βρεθεί αυτός κατηγορούμενος για τον ξυλοδαρμό. Για τόλμα να πεις κάτι για τον σωματότυπο του Μαρινάκη και του Καραπαππά, να δεις για πότε βρίσκεσαι κατηγορούμενος με τον "αντιρατσιστικό νόμο". Και δεν λέω για τα άλλα, πλοία, "αυτοκτονίες" μαρτύρων κλπ, από ισόβια μέχρι να σε βρουν σε χαντάκι. Ας ακουστεί την άλλη Κυριακή στην Τούμπα κανένα σύνθημα κατά του Γαβαθιώτη και θα δούμε τι πρόστιμο περιμένει τον ΠΑΟΚ, μέχρι αφαίρεση βαθμών θα ζητάει το βοθρολίμανο.painkiller4 έγραψε:Δείτε τι γράφει αυτό το νιμου της λάσπης![]()
![]()
Κάποια στιγμή πρέπει να πάρει θέση και η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέναντι σε όλους αυτούς τους ξεφτίλες
Άι σιχτίρ (και αυτό μην το πουν βρισιά, προέρχεται από το αρχαϊκό σε οικτίρω=λυπάμαι), σιχάθηκα αυτή την χώρα και μετά αναρωτιέμαι γιατί φεύγουν έξω τα παιδιά μας και ρίχνουν πίσω τους μαύρη πέτρα.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Πω πω τσουξιμο!!
Όσο περνάνε οι μέρες όλο κ περισσότερο ψήνομαι για διακοπές στον Πειραιά.
Όσο περνάνε οι μέρες όλο κ περισσότερο ψήνομαι για διακοπές στον Πειραιά.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ζητείται Ιθαγενής Βραζιλιάνος να γεμίσει τη σούφρα λευκού σιτεμένου γαύρου, πρωτανιψιού του συγχωρεμένου του μακαλιστερ, λοστρόμου από το ιλινοις