Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Για τις δικές μου είχα λογαριασμό κινητού στο ονομα μου και ταυτότητα.
Για του πατέρα μου είχα φωτοτυπία της ταυτότητας του, εναν λογαριασμό ρεύματος και μία υπεύθυνη δήλωση που μου είχε κάνει στα ΚΕΠ.
Πήγα Τρίτη 9 το πρωί στο άνοιγμα και ήμουν ολομόναχος.
Για του πατέρα μου είχα φωτοτυπία της ταυτότητας του, εναν λογαριασμό ρεύματος και μία υπεύθυνη δήλωση που μου είχε κάνει στα ΚΕΠ.
Πήγα Τρίτη 9 το πρωί στο άνοιγμα και ήμουν ολομόναχος.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αρχές Μάη, αλλά αφήσαν παράθυρο αρκει να πάρεις ένα τηλέφωνο.obanebane έγραψε:Μέχρι πότε είναι η προθεσμία;
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
εγώ που μένω Αλεξανδρούπολη πως μπορώ να πάρω τις μετοχές μου?
μπορώ να στείλω κάποιον με εξουσιοδότηση? ξέρει κανείς να μου πει?
μπορώ να στείλω κάποιον με εξουσιοδότηση? ξέρει κανείς να μου πει?
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μπορείς, αλλά κάντους ένα τηλ πρώτα.Είναι τέτοια η προθυμία της ΠΑΕ που μπορεί και να στις στείλουν.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
με εξουσιοδότηση γίνεται, το λέει και στις οδηγίες.zoomgr έγραψε:εγώ που μένω Αλεξανδρούπολη πως μπορώ να πάρω τις μετοχές μου?![]()
![]()
![]()
μπορώ να στείλω κάποιον με εξουσιοδότηση? ξέρει κανείς να μου πει?
Να τις στείλουν ταχυδρομικά δε νομίζω γιατί χρειάζεται υπογραφή ότι τις παρέλαβες
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Υπογράφεις στον κούριερ και επιστρέφεται το έγγραφο στην ΠΑΕ, αλλά θέλει συνενόηση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 15,2 εκατομμυρίων ευρώ!
ΠΑΟΚ24 - 04-06-2019, 11:10 - Στέργιος Αναστασιάδης
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ η έκτακτη γενική συνέλευση της ασπρόμαυρης εταιρείας.
Με το 87,45% των μετόχων να εκπροσωπείται αποφασίστηκε να προκηρυχθεί νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 15.200.001 ευρώ, με την αξία κάθε μετοχής να ανέρχεται στα 0,30 ευρώ.
Και η συγκεκριμένη αύξηση απευθύνεται σε όσους επενδυτές προτίθενται να αγοράσουν μετοχές πάνω από 100 χιλιάδες ευρώ.
Η διαδικασία της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου θα είναι ανοιχτή έως τις 19 Ιουνίου, ενώ βάσει νόμου υπάρχει δυνατότητα παράτασης έως και 1 μήνα.
Σε περίπτωση που καλυφθεί πλήρως η νέα αύξηση που προκηρύχθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα φθάσει τα 119.540.633,40 ευρώ, με τον Ιβάν Σαββίδη να έχει καταθέσει μέσω αυξήσεων πάνω από 100 εκατομμύρια στον Δικέφαλο.
Στο δεύτερο θέμα συζήτησης στη σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση αποφασίστηκε ότι θα προστεθεί παράγραφος 60 στο άρθρο 7 του καταστατικού, με το ιστορικό των αυξήσεων.
ΠΑΟΚ24 - 04-06-2019, 11:10 - Στέργιος Αναστασιάδης
Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ η έκτακτη γενική συνέλευση της ασπρόμαυρης εταιρείας.
Με το 87,45% των μετόχων να εκπροσωπείται αποφασίστηκε να προκηρυχθεί νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 15.200.001 ευρώ, με την αξία κάθε μετοχής να ανέρχεται στα 0,30 ευρώ.
Και η συγκεκριμένη αύξηση απευθύνεται σε όσους επενδυτές προτίθενται να αγοράσουν μετοχές πάνω από 100 χιλιάδες ευρώ.
Η διαδικασία της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου θα είναι ανοιχτή έως τις 19 Ιουνίου, ενώ βάσει νόμου υπάρχει δυνατότητα παράτασης έως και 1 μήνα.
Σε περίπτωση που καλυφθεί πλήρως η νέα αύξηση που προκηρύχθηκε το μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα φθάσει τα 119.540.633,40 ευρώ, με τον Ιβάν Σαββίδη να έχει καταθέσει μέσω αυξήσεων πάνω από 100 εκατομμύρια στον Δικέφαλο.
Στο δεύτερο θέμα συζήτησης στη σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση αποφασίστηκε ότι θα προστεθεί παράγραφος 60 στο άρθρο 7 του καταστατικού, με το ιστορικό των αυξήσεων.
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μέσα σε περίπου 7 χρόνια παρουσίας του στον ΠΑΟΚ, δίχως καμία παρουσία στους χρυσούς ομίλους τσ.λου, έχει βάλει πιο πολλά χρήματα, πραγματικά φράγκα, όχι κατά κύριο λόγο ... ονομαστικά, από τον φερόμενο ως εθνικό πρεζέμπορα.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ναι ρε φίλε αλλά οι δικές μου μετοχές από την πολλή διάλυση έχουν γίνει ομοιοπαθητικό φάρμακο

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μόλις γίνει και η γηπεδαρα.... Οχι ότι δεν το αξίζει απο τώρα.....Ασπρόμαυρος Εβρίτης έγραψε:Πότε θα του κάνουμε άγαλμα αυτού του ανθρώπου δεν ξέρω..
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κλαίει το ΠΟΚ-α, που του χρόνου, τέτοιο καιρό, θα έχουμε ξεπεράσει ως και το συνολικό μετοχικό του κεφάλαιο!!Ο ΠΑΟΚ είναι η ΠΑΕ με το μεγαλύτερο καταβεβλημένο μετοχικό κεφάλαιο στην Ελλάδα! Με μεγάλη διαφορά, μάλιστα, από τον δεύτερο Ολυμπιακό και χαώδη απόσταση από τον Παναθηναϊκό, από την ΑΕΚ και από τον Άρη.
Το αποκλειστικό ρεπορτάζ της «Live» είναι πλήρως κατατοπιστικό. Με την ολοκλήρωση της τρέχουσας αύξησης της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ, ύψους 15.200.001 ευρώ, το μετοχικό της κεφάλαιο θα φτάσει στα 119.540.633 ευρώ, όταν ο Ολυμπιακός, πριν κάνει ακόμα την τεχνική διευθέτηση μείωσης του κεφαλαίου και συμψηφισμού με ζημίες, είχε 65.430.000 ευρώ μετοχικό κεφάλαιο.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των μεγάλων ΠΑΕ, στις 30/6/2018, ο ΠΑΟΚ είχε μετοχικό κεφάλαιο 100.029.632 ευρώ (στη συνέχεια της χρήσης προστέθηκαν 4.311.000 ευρώ και έγινε το κεφάλαιο 104.340.642 ευρώ).
Συντριπτικά, δηλαδή, μεγαλύτερο απ’ αυτό του Ολυμπιακό που είχε, όπως προαναφέραμε την ίδια περίοδο, 65.430.000 ευρώ μετοχικό κεφάλαιο, διπλάσιο από τον Παναθηναϊκό που είχε 50.034.855 ευρώ μετοχικό κεφάλαιο και σχεδόν δεκαπλάσιο από την ΑΕΚ, που είχε 11.609.384 ευρώ μετοχικό κεφάλαιο, ενώ η σύγκριση με τον Άρη, του οποίου το μετοχικό κεφάλαιο έφτανε μόλις τα 1.890.000 ευρώ, είναι παντελώς ανόμοια.
Όλα τα παραπάνω νούμερα αποτυπώνουν στην πράξη τα πόσα λεφτά έβαλαν οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ στις ομάδες τους. Αποδεδειγμένα από τους ισολογισμούς – σε βάθος δεκαετίας – ο Σαββίδης είναι αυτός που κατέβαλλε στα ταμεία της ομάδας του τα περισσότερα χρήματα απ’ οποιονδήποτε άλλο ομόλογό του. Άρα και σε επίπεδο οικονομικό δικαιότατα κέρδισε το νταμπλ με τον ΠΑΟΚ. Άλλωστε, λένε πως στον υγιή καπιταλισμό, όποιος έχει το κεφάλαιο, ελέγχει και το σύστημα.
Επεξηγήσεις
Να δώσουμε και ορισμένα επιπλέον επεξηγηματικά στοιχεία. Ο Ολυμπιακός είχε πολλά έσοδα όλα αυτά τα χρόνια από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, συνεπώς, δεν υπήρχε ανάγκη αυξήσεων κεφαλαίου για την κάλυψη των εξόδων του κάθε χρονιά.
Ίσως σε κάποιους να προκαλεί εντύπωση και το γιατί ο Παναθηναϊκός διαθέτει σχεδόν το πενταπλάσιο μετοχικό κεφάλαιο από την ΑΕΚ, αλλά η απάντηση είναι απλή κι εδώ. Διότι η ΠΑΕ ΑΕΚ έγινε εκ του μηδενός α τελευταία χρόνια, η παλιά πτώχευσε. Το ίδιο συνέβη και με τον Άρη.
Κάτοχος του 85%
Σημειώνουμε, πως ο Σαββίδης είναι κάτοχος του 84% του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και με την αύξηση των 15 εκατ. ευρώ που εξαγγέλθηκε χθες και τελειώνει στις 19 Ιουνίου, με δυνατότητα παράτασης κατά ένα μήνα, θα φτάσει στο 85,4%.
Παραθέτουμε παρακάτω τον αναλυτικό συγκριτικό πίνακα με το μετοχικό κεφάλαιο των μεγάλων ομάδων της Σούπερ Λιγκ, όπως προέκυψε από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς τους στις 30/6/2018, για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
ΠΑΕ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ (30/6/2018)
Π.Α.Ο.Κ.: 100.029.632 ευρώ
Ολυμπιακός: 65.430.000 ευρώ
ΠΑΟ: 50.034.855 ευρώ
ΑΕΚ: 11.609.384 ευρώ
Άρης: 1.890.000 ευρώ
Πηγή: Live Sport
Ούτε στα πιο ευφάνταστα όνειρα μας, έως πριν 5-6 χρόνια, τα νούμερα του παραπάνω ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο θέμα μετά από καιρό και με συγχωρείτε εάν έχει ήδη αναφερθεί κάπου.dimbar έγραψε:Αρχές Μάη, αλλά αφήσαν παράθυρο αρκει να πάρεις ένα τηλέφωνο.obanebane έγραψε:Μέχρι πότε είναι η προθεσμία;
Εγώ παρέλαβα τον τίτλο των μετοχών μου χθες. Ήρθα σε επικοινωνία μέσω email μαζί τους και μου είπαν πως μπορεί να γίνει παραλαβή καθημερινά 10:00-16:00 από τη γραμματεία.
Μαζί μου είχα ταυτότητα και εκκαθαριστικό εφορίας και η διαδικασία είναι άμεση.