ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
ειναι οφφσαιντ και το ΜΟΥΝΙ ο εκφωνητης παλι το εκανε γαργαρα. κατι πρεπει να γινει με αυτους γμτ
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Και φάουλ μάλλον δεν ήτανε, τους έβαλε στην περιοχή σιγά μην δώσει το οφ-σάιντ.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Από πίσω έρχεται και βγαίνει οφσ-άιντ τη στιγμή που φεύγει η μπάλα. Αυτή είναι η μόνη στιγμή που έχει σημασία.panpangr77 έγραψε:Ποιο οφσάιντ ρε παιδιά από πίσω έρχεται.
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
οφφσαιντ ξεοφφσαιντη ομαδα κωλοβαραει σημερα, και το χρεωνω στον Λουτσεσκου 100%
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8900
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Έχει φύγει η μπάλα αδερφιαRexaris έγραψε:Από πίσω έρχεται και βγαίνει οφσ-άιντ τη στιγμή που φεύγει η μπάλα. Αυτή είναι η μόνη στιγμή που έχει σημασία.panpangr77 έγραψε:Ποιο οφσάιντ ρε παιδιά από πίσω έρχεται.
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Αυτο ισχυει, το κωλοβαρεμα. Φαινεται οτι ειμαστε ασοβαροι απο το 1ο λεπτο
-
PAOK4KIPSELI
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:15
- ramolimendo
- Δημοσιεύσεις: 756
- Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Σιγά μη μας βάλει εμάς περιοχή τώρα. Φαίνονται τα πράγματα. Κακοί εμείς αλλά κακή και η διαιτησία.
Και καπάκι καθαρίζει πάλι γι αυτούς. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
Και καπάκι καθαρίζει πάλι γι αυτούς. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23