ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από sic-4 »

ειναι οφφσαιντ και το ΜΟΥΝΙ ο εκφωνητης παλι το εκανε γαργαρα. κατι πρεπει να γινει με αυτους γμτ
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8902
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Το παιχνίδι το έχει χάσει ο Λουτσεσκου.
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Pablito »

Αναμενομενο
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Rexaris »

Και φάουλ μάλλον δεν ήτανε, τους έβαλε στην περιοχή σιγά μην δώσει το οφ-σάιντ.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8902
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ποιο οφσάιντ ρε παιδιά από πίσω έρχεται.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pxp920 »

Οφσαιντ ηταν αρχηγε
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Rexaris »

panpangr77 έγραψε:Ποιο οφσάιντ ρε παιδιά από πίσω έρχεται.
Από πίσω έρχεται και βγαίνει οφσ-άιντ τη στιγμή που φεύγει η μπάλα. Αυτή είναι η μόνη στιγμή που έχει σημασία.
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Gospi »

οφφσαιντ ξεοφφσαιντη ομαδα κωλοβαραει σημερα, και το χρεωνω στον Λουτσεσκου 100%

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Rexaris »

Δεν είναι ώρα για τσαλιμάκια τώρα...
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8902
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Rexaris έγραψε:
panpangr77 έγραψε:Ποιο οφσάιντ ρε παιδιά από πίσω έρχεται.
Από πίσω έρχεται και βγαίνει οφσ-άιντ τη στιγμή που φεύγει η μπάλα. Αυτή είναι η μόνη στιγμή που έχει σημασία.
Έχει φύγει η μπάλα αδερφια
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από pxp920 »

Αυτο ισχυει, το κωλοβαρεμα. Φαινεται οτι ειμαστε ασοβαροι απο το 1ο λεπτο
PAOK4KIPSELI
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2019, 21:15

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από PAOK4KIPSELI »

Καλησπέρα παιδιά.
Άβαταρ μέλους
ramolimendo
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από ramolimendo »

στ' @@@@@μας με τα μο@@πανα !!! αήττητοι θα το πάρουμε !!
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5177
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Rexaris »

Σιγά μη μας βάλει εμάς περιοχή τώρα. Φαίνονται τα πράγματα. Κακοί εμείς αλλά κακή και η διαιτησία.

Και καπάκι καθαρίζει πάλι γι αυτούς. Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Μαλακιζομασταν σε όλο το δεύτερο ημίχρονο. Δυστυχώς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”