Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
πάρτε ένα χ άχρηστες λουλουδες, για την Ελλάδα ρε γαμώτο
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτός ο Μπόικο είναι καλός τερματοφύλακας; Μήπως να ενδιαφερθούμε κάποια στιγμή; Δε θυμάμαι ποτέ να έπαιξε σε ρεπορτάζ για εμάς! 
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7010
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Όταν τα έλεγα εγώ, ήμουν εριστικός και είχα υφάκι...Dimpatra έγραψε:Κάντε μου την χάρη και μην ξαναδιαβάσω εγκώμια εδώ μέσα για τον πεφτουνη ή τον - μυγοχεσμα - ποντενσε
Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στο τσακ έχασαν το τριπλ Κράουν οι εκπρόσωποι του ελληνικού πρωκτοσφαιρου.
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7010
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Οι γαύροι είναι ικανοί να κάνουν λόγο για επανάληψη αγώνα επειδή είχε -3 βαθμούς Κελσίου και κρύωσαν τα μπουτάκια τους
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ο σισε σε καθε σχεδον ματς ειναι ειτε για αποβολη ειτε για κιτρινη
- Επισκέπτης
- Δημοσιεύσεις: 795
- Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
- Τοποθεσία: Σαλαμίνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εδώ βρίσκονται στο -9, το -3 τους πείραξε ;boogeyman77 έγραψε:Οι γαύροι είναι ικανοί να κάνουν λόγο για επανάληψη αγώνα επειδή είχε -3 βαθμούς Κελσίου και κρύωσαν τα μπουτάκια τους
- painkiller4
- Δημοσιεύσεις: 6800
- Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45
-
Maniaq@Deepwood
- Δημοσιεύσεις: 642
- Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
δεν είναι άδικα η Μπάρτσα της αιλαδασ ,μακάρι να συνεχίσει έτσι του χρόνου θα τα σαρώσει όλα
τσουλου,ουεφα ,διηπειρωτικά ,λιμπεερταδορες,σουνταμεερικανα ,κονκακαφ,πανασιατικο,διαγαλαξιακο
μαγεία ,φαντασία ,ποδοσφαιρικός οργασμός ,έχουν πάει το ποδόσφαιρο 72,5 χρόνια μπροστά
πρέπει να μείνει αυτός ο κορμός και του χρόνου οπωσδήποτε ,τον Τσιμίκα να μην πουλήσει κάτω από 245 μύρια και τον Μπρουκλιχαλάκη μόνο στην Μάντσεστεερ και να πάρει Πογκμπα
τσουλου,ουεφα ,διηπειρωτικά ,λιμπεερταδορες,σουνταμεερικανα ,κονκακαφ,πανασιατικο,διαγαλαξιακο
μαγεία ,φαντασία ,ποδοσφαιρικός οργασμός ,έχουν πάει το ποδόσφαιρο 72,5 χρόνια μπροστά
πρέπει να μείνει αυτός ο κορμός και του χρόνου οπωσδήποτε ,τον Τσιμίκα να μην πουλήσει κάτω από 245 μύρια και τον Μπρουκλιχαλάκη μόνο στην Μάντσεστεερ και να πάρει Πογκμπα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Βλέποντας τα σημερινά πρωκτοσελιδα δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά το τριλο αποκλειστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του!
Γουατεβερ δε φακ δατ μινς.
Ήταν αυτός καλύτερος της; Δεν μπορούμε να το πούμε.
Έχασε τπτ σοβαρές ευκαιρίες να την κερδίσει και στα δύο ματς; Ούτε αυτό
Άρα λέμε μαζικά ότι δεν ήταν καλύτερη του και θα βρούμε μια άλλη φορά τι εννοούμε με αυτο.
Στο μεταξύ οι άλλοι γράφουν το αμιμητο " είναι δυνατόν; Να αποκλείστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του; " Απάντηση : Ναι;; Ίσως επειδή όταν απλά είναι ισάξιος σου ο άλλος δεν είναι και τόσο απίθανο να χάσεις;
Γουατεβερ δε φακ δατ μινς.
Ήταν αυτός καλύτερος της; Δεν μπορούμε να το πούμε.
Έχασε τπτ σοβαρές ευκαιρίες να την κερδίσει και στα δύο ματς; Ούτε αυτό
Άρα λέμε μαζικά ότι δεν ήταν καλύτερη του και θα βρούμε μια άλλη φορά τι εννοούμε με αυτο.
Στο μεταξύ οι άλλοι γράφουν το αμιμητο " είναι δυνατόν; Να αποκλείστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του; " Απάντηση : Ναι;; Ίσως επειδή όταν απλά είναι ισάξιος σου ο άλλος δεν είναι και τόσο απίθανο να χάσεις;
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μην χρησιμοποιειται ατοπα επιχειρηματα γιατι γυριζουν μπουμερανγκ.Επισκέπτης έγραψε:κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
Κρινετε παικτη στα ευρωπαικα ματς.. οκ? Ας δουμε τους δικους μας στους ομιλους... παλτα ολοι ε
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δηλαδή ο ΠΑΟΚ θα έκανε τέτοια εμφάνιση (και ειδικά από το 30 μέχρι το 60) και ενώ χρειαζόταν 2 γκολ δεν έκανε τελική θα λέγαμε για καλύτερη ομάδα και πράσινα άλογα ?
Αυτό με τον σπίκερ πρέπει να το δουν γιατί θα χάνουν πάντα από χειρότερες ομάδες και τα παιδάκια που βλέπουν δεν θα καταλαβαίνουν πως γίνετε αυτό.
Σε γρήγορο ρυθμό με ένταση φωνής στον τέρμα : Σέντρα ο Τσιμίκας ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ κεφαλιά ο Χασαν (πώ-πώ μι φάση)
Σε αργό ρυθμό και σε χαμηλή ένταση : Σέντρα ο Τάδε(Ουκρανός) ανεβάζει ένταση... βγάζει εύκολα ο Σισε (τι να μας πουν και αυτοί)..... Στην επόμενη σέντρα ήρθε το γκολ κρίμα και ήμασταν καλύτερη λέει ο πιτσιρίκος γαύρος !!
Το σανό τους το μοιράζουν από την σωστή ηλικία και έτσι δεν χρειάζεται να είναι και καλής ποιότητας.
ΥΓ. Εννοείτε πως αν θέλουν ας γράψουν κάτι άλλο μόνο το ΦΩΣ εχεί ξεφύγει γιατί ανταλλάσουν φιλοφρονήσεις με τον κατηγορούμενο.
Αυτό με τον σπίκερ πρέπει να το δουν γιατί θα χάνουν πάντα από χειρότερες ομάδες και τα παιδάκια που βλέπουν δεν θα καταλαβαίνουν πως γίνετε αυτό.
Σε γρήγορο ρυθμό με ένταση φωνής στον τέρμα : Σέντρα ο Τσιμίκας ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ κεφαλιά ο Χασαν (πώ-πώ μι φάση)
Σε αργό ρυθμό και σε χαμηλή ένταση : Σέντρα ο Τάδε(Ουκρανός) ανεβάζει ένταση... βγάζει εύκολα ο Σισε (τι να μας πουν και αυτοί)..... Στην επόμενη σέντρα ήρθε το γκολ κρίμα και ήμασταν καλύτερη λέει ο πιτσιρίκος γαύρος !!
Το σανό τους το μοιράζουν από την σωστή ηλικία και έτσι δεν χρειάζεται να είναι και καλής ποιότητας.
ΥΓ. Εννοείτε πως αν θέλουν ας γράψουν κάτι άλλο μόνο το ΦΩΣ εχεί ξεφύγει γιατί ανταλλάσουν φιλοφρονήσεις με τον κατηγορούμενο.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
rainmaker έγραψε:Βλέποντας τα σημερινά πρωκτοσελιδα δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά το τριλο αποκλειστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του!
Γουατεβερ δε φακ δατ μινς.
Ήταν αυτός καλύτερος της; Δεν μπορούμε να το πούμε.
Έχασε τπτ σοβαρές ευκαιρίες να την κερδίσει και στα δύο ματς; Ούτε αυτό
Άρα λέμε μαζικά ότι δεν ήταν καλύτερη του και θα βρούμε μια άλλη φορά τι εννοούμε με αυτο.
Στο μεταξύ οι άλλοι γράφουν το αμιμητο " είναι δυνατόν; Να αποκλείστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του; " Απάντηση : Ναι;; Ίσως επειδή όταν απλά είναι ισάξιος σου ο άλλος δεν είναι και τόσο απίθανο να χάσεις;
Μετά από κάθε ευρωπούτσα του γαύρου, τα πρωτοσέλιδα της επόμενης μέρας είναι ένοχη απόλαυση.
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο η ευρωπούτσα ή τα πρωτοσέλιδα.
