Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

πάρτε ένα χ άχρηστες λουλουδες, για την Ελλάδα ρε γαμώτο
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από potamda »

Αυτός ο Μπόικο είναι καλός τερματοφύλακας; Μήπως να ενδιαφερθούμε κάποια στιγμή; Δε θυμάμαι ποτέ να έπαιξε σε ρεπορτάζ για εμάς! :mrgreen:
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7010
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Dimpatra έγραψε:Κάντε μου την χάρη και μην ξαναδιαβάσω εγκώμια εδώ μέσα για τον πεφτουνη ή τον - μυγοχεσμα - ποντενσε

Στάλθηκε από το G8341 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όταν τα έλεγα εγώ, ήμουν εριστικός και είχα υφάκι...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16688
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Equalizer »

Στο τσακ έχασαν το τριπλ Κράουν οι εκπρόσωποι του ελληνικού πρωκτοσφαιρου.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7010
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Οι γαύροι είναι ικανοί να κάνουν λόγο για επανάληψη αγώνα επειδή είχε -3 βαθμούς Κελσίου και κρύωσαν τα μπουτάκια τους
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ο σισε σε καθε σχεδον ματς ειναι ειτε για αποβολη ειτε για κιτρινη
Άβαταρ μέλους
Επισκέπτης
Δημοσιεύσεις: 795
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ 2016, 11:35
Τοποθεσία: Σαλαμίνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21294
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Θλίψη. Στενοχωρή :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tzelas »

boogeyman77 έγραψε:Οι γαύροι είναι ικανοί να κάνουν λόγο για επανάληψη αγώνα επειδή είχε -3 βαθμούς Κελσίου και κρύωσαν τα μπουτάκια τους
Εδώ βρίσκονται στο -9, το -3 τους πείραξε ; :P :lol:
Άβαταρ μέλους
painkiller4
Δημοσιεύσεις: 6800
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2015, 01:45

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από painkiller4 »

Εικόνα
:lol: :lol: :lol: :lol:
Maniaq@Deepwood
Δημοσιεύσεις: 642
Εγγραφή: Δευ 28 Απρ 2014, 20:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Maniaq@Deepwood »

δεν είναι άδικα η Μπάρτσα της αιλαδασ ,μακάρι να συνεχίσει έτσι του χρόνου θα τα σαρώσει όλα
τσουλου,ουεφα ,διηπειρωτικά ,λιμπεερταδορες,σουνταμεερικανα ,κονκακαφ,πανασιατικο,διαγαλαξιακο
μαγεία ,φαντασία ,ποδοσφαιρικός οργασμός ,έχουν πάει το ποδόσφαιρο 72,5 χρόνια μπροστά
πρέπει να μείνει αυτός ο κορμός και του χρόνου οπωσδήποτε ,τον Τσιμίκα να μην πουλήσει κάτω από 245 μύρια και τον Μπρουκλιχαλάκη μόνο στην Μάντσεστεερ και να πάρει Πογκμπα
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16688
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Equalizer »

Βλέποντας τα σημερινά πρωκτοσελιδα δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά το τριλο αποκλειστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του!


Γουατεβερ δε φακ δατ μινς.

Ήταν αυτός καλύτερος της; Δεν μπορούμε να το πούμε.

Έχασε τπτ σοβαρές ευκαιρίες να την κερδίσει και στα δύο ματς; Ούτε αυτό


Άρα λέμε μαζικά ότι δεν ήταν καλύτερη του και θα βρούμε μια άλλη φορά τι εννοούμε με αυτο.


Στο μεταξύ οι άλλοι γράφουν το αμιμητο " είναι δυνατόν; Να αποκλείστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του; " Απάντηση : Ναι;; Ίσως επειδή όταν απλά είναι ισάξιος σου ο άλλος δεν είναι και τόσο απίθανο να χάσεις;
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Dimg4 »

Επισκέπτης έγραψε:κρίμα για την μπαρτσελόνα της Ελλάδας.
ο ποντέσε όπως είχα πει είναι για κάνα τσίρκο γιατί απο ουσία μηδέν.
Μην χρησιμοποιειται ατοπα επιχειρηματα γιατι γυριζουν μπουμερανγκ.
Κρινετε παικτη στα ευρωπαικα ματς.. οκ? Ας δουμε τους δικους μας στους ομιλους... παλτα ολοι ε
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Δηλαδή ο ΠΑΟΚ θα έκανε τέτοια εμφάνιση (και ειδικά από το 30 μέχρι το 60) και ενώ χρειαζόταν 2 γκολ δεν έκανε τελική θα λέγαμε για καλύτερη ομάδα και πράσινα άλογα ?
Αυτό με τον σπίκερ πρέπει να το δουν γιατί θα χάνουν πάντα από χειρότερες ομάδες και τα παιδάκια που βλέπουν δεν θα καταλαβαίνουν πως γίνετε αυτό.
Σε γρήγορο ρυθμό με ένταση φωνής στον τέρμα : Σέντρα ο Τσιμίκας ΠΑΡΑ ΛΙΓΟ κεφαλιά ο Χασαν (πώ-πώ μι φάση)
Σε αργό ρυθμό και σε χαμηλή ένταση : Σέντρα ο Τάδε(Ουκρανός) ανεβάζει ένταση... βγάζει εύκολα ο Σισε (τι να μας πουν και αυτοί)..... Στην επόμενη σέντρα ήρθε το γκολ κρίμα και ήμασταν καλύτερη λέει ο πιτσιρίκος γαύρος !!
Το σανό τους το μοιράζουν από την σωστή ηλικία και έτσι δεν χρειάζεται να είναι και καλής ποιότητας.
ΥΓ. Εννοείτε πως αν θέλουν ας γράψουν κάτι άλλο μόνο το ΦΩΣ εχεί ξεφύγει γιατί ανταλλάσουν φιλοφρονήσεις με τον κατηγορούμενο.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sick Bastard »

rainmaker έγραψε:Βλέποντας τα σημερινά πρωκτοσελιδα δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά το τριλο αποκλειστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του!


Γουατεβερ δε φακ δατ μινς.

Ήταν αυτός καλύτερος της; Δεν μπορούμε να το πούμε.

Έχασε τπτ σοβαρές ευκαιρίες να την κερδίσει και στα δύο ματς; Ούτε αυτό


Άρα λέμε μαζικά ότι δεν ήταν καλύτερη του και θα βρούμε μια άλλη φορά τι εννοούμε με αυτο.


Στο μεταξύ οι άλλοι γράφουν το αμιμητο " είναι δυνατόν; Να αποκλείστηκε από μια ομάδα που δεν ήταν καλύτερη του; " Απάντηση : Ναι;; Ίσως επειδή όταν απλά είναι ισάξιος σου ο άλλος δεν είναι και τόσο απίθανο να χάσεις;

Μετά από κάθε ευρωπούτσα του γαύρου, τα πρωτοσέλιδα της επόμενης μέρας είναι ένοχη απόλαυση.
Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο η ευρωπούτσα ή τα πρωτοσέλιδα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”