Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από eleos »

Photis έγραψε:Τι αλλαγή ρε αδελφέ!!!!!??Βασικός θα παίξει μπροστά μπάστακας μαζί με τον Ζλάταν σε ένα 4-4-2 που θα λειτουργήσει πιστεύω...

:?
Άμα λειτουργήσει πάντως το δίδυμο θα γίνει το καλύτερο του πρωταθλήματος... Μακραν.
Μακαρι!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Ο Σάντος έπρεπε να τον βάλει ποιο νωρίς γιατί κουράζονται τα καλομαθημένα τα παιδιά.


Ο Σάντος έπρεπε να τον βγάλει αμέσως μετά την αλλαγή ως χειρότερο παίχτη. :)
paok87
Δημοσιεύσεις: 6919
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από paok87 »

χμμ...σωστη η προσεγγιση σου..
αυτος ειναι και ο λογος που ενω αρχικα θελησε να κανει διπλη αλλαγη,αφησε τον βιερινια για αργοτερα,ακολουθωντας το παραπανω σκεπτικο :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Πολύ σωστά paok87 ξέρεις πολλά απο μπάΛα.


Και ευτηχώς που δεν έγινε η αλλαγή γιατί μπορούσε να υποτροπιάσει μετά απο τον σοβαρό τραυματισμό αν και θα μπορούσε να τον βάλει νωρίτερα διότι θα μπορούσε να το καρφώσει απο αριστερά στην θέση επιτελικού αριστερού μπάκ χάφ στην θέση του Κονσεισάο που έχει σκάσει απο το παιχνίδι του Μουσλίμοβιτς με την Βοσνία.
Ο Αθανασιάδης δεν ήταν πολύ καλός σήμερα.

Φούντμπολ ις σόου σίμπλ.
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από trobonaras »

gash04 έγραψε: Ο Αθανασιάδης δεν ήταν πολύ καλός σήμερα.
gash δεν την παλευεις!!!!!!!!!!!
ο αθανασιαδης ηταν εκτος αποστολης!!!!!!! στον υπνο σου τον ειδες?????
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

trobonaras μάλλον είμαι χάλια γιατί βλέπω έναν αετό με 2 κεφάλια.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Platon »

Γκας βλεπω σημερα δεν ειναι η μερα σου αδερφε... :)

Σε οποιο τοπικ κι αν εγραψες π@@@να τα εκανες.... Δεν πειραζει, ΠΑΟΚ εισαι !!!!

Αναφορικα με το Χουτο, να πω οτι για μενα σημερα ηταν σα να μη μπηκε καθολου στο γηπεδο... Στα 5 λεπτακια που επαιξε, ακουμπησε μια φορα τη μπαλα κι αυτο ηταν ολο. Περιμενω να το δω στον αγωνα με τον Ηρακλη!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Για αυτό έπρεπε να τον βγάλει έξω αφού πρώτα τον έβαζε μέσα! :)
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από novito »

γκας πάνε για νανάκια, γιατί σήμερα δε σε θέλει....ερωτευμένε μας εσύ... :lol: :lol:
Dante
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Dante »

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έπαιξε περισσότερο. Υπήρχαν όλες οι προυποθέσεις για να γίνει αυτό. Ο προνητής ξέρει καλύτερα όμως....
Άβαταρ μέλους
aparadektos
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 00:04

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από aparadektos »

Μάλλον θέλησε να κρατήσει το κρυφό δυνατό χαρτί του για τον γαύρο...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Platon έγραψε:Γκας βλεπω σημερα δεν ειναι η μερα σου αδερφε... :)

Σε οποιο τοπικ κι αν εγραψες π@@@να τα εκανες.... Δεν πειραζει, ΠΑΟΚ εισαι !!!!

Αναφορικα με το Χουτο, να πω οτι για μενα σημερα ηταν σα να μη μπηκε καθολου στο γηπεδο... Στα 5 λεπτακια που επαιξε, ακουμπησε μια φορα τη μπαλα κι αυτο ηταν ολο. Περιμενω να το δω στον αγωνα με τον Ηρακλη!!!

Ο Ίβιτς παίζει σε αυτόν τον αγώνα αρραγές θα τον δούμε τον Χούτο στο 80 - 85. Ο Santos θα παίξει το 4-5-1, Xoutos change with Zlatan in the end.
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Kostas85 »

O Χουτος ...είχε την ευκαιρία του. Ακούμπησε μια φορά τη μπάλα. Έπρεπε να το χώσει το γκολάκι με τη μία.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Platon »

Εγω δεν πιστευω παλι οτι θα του δωσει την ευκαιρια απο την αρχη, αλλα σαν αλλαγη καπου στο 60',αν βεβαια οι ενοχλησεις που αισθανθηκε στην προπονηση, αποδειχθουν επιπολαιες και ειναι στην αποστολη...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Καλα εκανε και δεν τον εβαλε απ την αρχη, να του δειξει οτι εδω ειναι Παοκ και δεν ειναι παιδικη χαρα..ασ του κοψει λιγο τον τσαμπουκα μην τον βαλει κατευθειαν και πει στο σαντος τιποτα περιεργο.....βρωμαει το καφε μπουφαν σου, δεν το πλενεις? και τετοια. :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”