Άμα λειτουργήσει πάντως το δίδυμο θα γίνει το καλύτερο του πρωταθλήματος... Μακραν.Photis έγραψε:Τι αλλαγή ρε αδελφέ!!!!!??Βασικός θα παίξει μπροστά μπάστακας μαζί με τον Ζλάταν σε ένα 4-4-2 που θα λειτουργήσει πιστεύω...
Μακαρι!
Άμα λειτουργήσει πάντως το δίδυμο θα γίνει το καλύτερο του πρωταθλήματος... Μακραν.Photis έγραψε:Τι αλλαγή ρε αδελφέ!!!!!??Βασικός θα παίξει μπροστά μπάστακας μαζί με τον Ζλάταν σε ένα 4-4-2 που θα λειτουργήσει πιστεύω...
gash δεν την παλευεις!!!!!!!!!!!gash04 έγραψε: Ο Αθανασιάδης δεν ήταν πολύ καλός σήμερα.
Platon έγραψε:Γκας βλεπω σημερα δεν ειναι η μερα σου αδερφε...![]()
Σε οποιο τοπικ κι αν εγραψες π@@@να τα εκανες.... Δεν πειραζει, ΠΑΟΚ εισαι !!!!
Αναφορικα με το Χουτο, να πω οτι για μενα σημερα ηταν σα να μη μπηκε καθολου στο γηπεδο... Στα 5 λεπτακια που επαιξε, ακουμπησε μια φορα τη μπαλα κι αυτο ηταν ολο. Περιμενω να το δω στον αγωνα με τον Ηρακλη!!!