Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δηλαδή δεν παίζουν ποδόσφαιρο σαν την μπαρτσελονα που πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτά με τις μηνύσεις σε βάρος μας προετοιμάζουν το έδαφος για το κύπελλο. Πως να ξανανέβουν Τούμπα να παίξουν κανονικό ματς! Το εξάμπαλο είναι σίγουρο αυτή τη φορά. Οπότε αρχίζουν από τώρα τη λάσπη περί τρομοκρατίας μήπως και καταφέρουν να περισώσουν τίποτα. Αλλοιώς θα πάνε σε δεύτερη ξεφτίλα! Ήδη καθαρίσαν τον πορνόγερο δήθεν για "αντικυβερνητικές" - βλέπε αντι-οπαδικές - δηλώσεις 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τάδε έφη Τσιγκρίνσκι«Όσο και αν δεν είναι ευχάριστο να το παραδέχομαι, έχω την εντύπωση πως φέτος ο Ολυμπιακός παρουσιάζει το πιο σταθερό και ελκυστικό ποδόσφαιρο στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είναι ενδεικτικό πως παρά τη διαφορά από τον ΠΑΟΚ, οι φίλοι της ομάδας είναι ικανοποιημένοι με την ομάδα τους. Οι παίκτες της ομάδας είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ο Ολυμπιακός δεν έδειξε στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ τις αρετές του. Ο ΠΑΟΚ τον συνέτριψε.
Όλοι το ίδιο σενάριο διαβάζουν βλέπω.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Επειδή ήταν για 20η συνεχή αγωνιστική κωλόφαρδος ο ΠΑΟΚ. Όχι; Βέβαια, την αγωνιστική αυτή παίζουν οι χολερες μεταξύ τους. Σου λέει, αν νικήσουμε, να υπάρχει στον αέρα η ψευδαίσθηση ότι νικήσαμε τον πρωταθλητή στις καρδιές σύσσωμου του χλεπανοπεδίου

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το ότι ο ΠΑΟΚ τον συνέτριψε είναι όλα τα λεφτά. Μάλλον τους τρολλάρει ανελέητα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
giapas έγραψε:Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .
Το μουνι της μανας του παίζει
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ευστοχο σχολιο
γιατι αν εκανες αναφορα για τον πατερα του
αντε να ψαξεις αναμεσα στις χιλιαδες των αμερικανων ποπάυ που κατεβηκαν στον μπυρεα
γιατι αν εκανες αναφορα για τον πατερα του
αντε να ψαξεις αναμεσα στις χιλιαδες των αμερικανων ποπάυ που κατεβηκαν στον μπυρεα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Γαμησα εγώ τι λέει ο κάθε τσιγκρινσκι
Μάγκες πάρτε το πρέφα(εκτός από το ουεφα)
Έχουμε μακράν τη καλύτερη ομάδα και το υλικό μας είναι μια κλάση πάνω από γκευ κ τουλάχιστον δύο από τη Κούλα
Το μόνο που φοβάμαι για το κύπελλο είναι να μην επαναπαυτουν οι παίχτες, πράγμα που δε νομίζω να γίνει γιατί θα παιχτεί κ μεγάλο πριμ και αυτό..
Βάλτε στην εξίσωση επίσης ότι υπάρχουν παιδιά στην ομάδα που θα θέλουν να αποδείξουν ότι αξίζουν θέση στο ρόστερ για του χρόνου..
Υγεία να έχουμε να καμαρώνουμε την ομάδα μας τα επόμενα χρονια, γιατί η υγεία όλων κλονίστηκε από πέρσυ τέτοιο καιρό
. Και -

Μάγκες πάρτε το πρέφα(εκτός από το ουεφα)
Έχουμε μακράν τη καλύτερη ομάδα και το υλικό μας είναι μια κλάση πάνω από γκευ κ τουλάχιστον δύο από τη Κούλα
Το μόνο που φοβάμαι για το κύπελλο είναι να μην επαναπαυτουν οι παίχτες, πράγμα που δε νομίζω να γίνει γιατί θα παιχτεί κ μεγάλο πριμ και αυτό..
Βάλτε στην εξίσωση επίσης ότι υπάρχουν παιδιά στην ομάδα που θα θέλουν να αποδείξουν ότι αξίζουν θέση στο ρόστερ για του χρόνου..
Υγεία να έχουμε να καμαρώνουμε την ομάδα μας τα επόμενα χρονια, γιατί η υγεία όλων κλονίστηκε από πέρσυ τέτοιο καιρό
. Και -
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Είσαι άμπαλος χαρτάκια , βγάλε τα ασπρόμαυρα γυαλιά και δες τη πραγματικότητα κατάματα.Rizla έγραψε:giapas έγραψε:Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .
Το μουνι της μανας του παίζει
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πόντενσε aka ο φερπλευς δεν έχει ο ΠΑΟΚ
Όπως κ Λάζαρο aka αλλαγηημιχρονου
Όπως κ Λάζαρο aka αλλαγηημιχρονου
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Προπονητής Ντιναμό Κιέβου(Χάτσκεβιτς): Καλύτερη Ελληνική ομάδα ο Ολυμπιακός. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Είτε ο Τσάκωνας κάνει το μεγάλο comeback είτε είναι το μεγαλύτερο troll στην Ουκρανία.

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ενταξει τρελα τους πουλαει,να κατεβουν ψηλωμενοι παλι και τα τρομπονια να ξαναπαιξουν 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
δε βγαινει ο γκευ στο 2ο ημιχρονο λεει λογω διαιτησιας
πανε να χασουν με 30+
κ θελουν να φυγουν με αυτο τον τροπο
σιχαματα σε ολα τα αθληματα!!!!
πανε να χασουν με 30+
κ θελουν να φυγουν με αυτο τον τροπο
σιχαματα σε ολα τα αθληματα!!!!