Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1892
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Δηλαδή δεν παίζουν ποδόσφαιρο σαν την μπαρτσελονα που πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία;
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3217
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GEOL »

Αυτά με τις μηνύσεις σε βάρος μας προετοιμάζουν το έδαφος για το κύπελλο. Πως να ξανανέβουν Τούμπα να παίξουν κανονικό ματς! Το εξάμπαλο είναι σίγουρο αυτή τη φορά. Οπότε αρχίζουν από τώρα τη λάσπη περί τρομοκρατίας μήπως και καταφέρουν να περισώσουν τίποτα. Αλλοιώς θα πάνε σε δεύτερη ξεφτίλα! Ήδη καθαρίσαν τον πορνόγερο δήθεν για "αντικυβερνητικές" - βλέπε αντι-οπαδικές - δηλώσεις :mrgreen:
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Spiros_S »

«Όσο και αν δεν είναι ευχάριστο να το παραδέχομαι, έχω την εντύπωση πως φέτος ο Ολυμπιακός παρουσιάζει το πιο σταθερό και ελκυστικό ποδόσφαιρο στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είναι ενδεικτικό πως παρά τη διαφορά από τον ΠΑΟΚ, οι φίλοι της ομάδας είναι ικανοποιημένοι με την ομάδα τους. Οι παίκτες της ομάδας είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Ο Ολυμπιακός δεν έδειξε στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ τις αρετές του. Ο ΠΑΟΚ τον συνέτριψε.
Τάδε έφη Τσιγκρίνσκι

Όλοι το ίδιο σενάριο διαβάζουν βλέπω.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Επειδή ήταν για 20η συνεχή αγωνιστική κωλόφαρδος ο ΠΑΟΚ. Όχι; Βέβαια, την αγωνιστική αυτή παίζουν οι χολερες μεταξύ τους. Σου λέει, αν νικήσουμε, να υπάρχει στον αέρα η ψευδαίσθηση ότι νικήσαμε τον πρωταθλητή στις καρδιές σύσσωμου του χλεπανοπεδίου :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το ότι ο ΠΑΟΚ τον συνέτριψε είναι όλα τα λεφτά. Μάλλον τους τρολλάρει ανελέητα.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

σαν να βγαζει λιγη πικρα ε; :lol:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rizla »

giapas έγραψε:Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .

Το μουνι της μανας του παίζει
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από prist64 »

ευστοχο σχολιο
γιατι αν εκανες αναφορα για τον πατερα του
αντε να ψαξεις αναμεσα στις χιλιαδες των αμερικανων ποπάυ που κατεβηκαν στον μπυρεα
prax
Δημοσιεύσεις: 1472
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2017, 12:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από prax »

Γαμησα εγώ τι λέει ο κάθε τσιγκρινσκι

Μάγκες πάρτε το πρέφα(εκτός από το ουεφα)
Έχουμε μακράν τη καλύτερη ομάδα και το υλικό μας είναι μια κλάση πάνω από γκευ κ τουλάχιστον δύο από τη Κούλα
Το μόνο που φοβάμαι για το κύπελλο είναι να μην επαναπαυτουν οι παίχτες, πράγμα που δε νομίζω να γίνει γιατί θα παιχτεί κ μεγάλο πριμ και αυτό..
Βάλτε στην εξίσωση επίσης ότι υπάρχουν παιδιά στην ομάδα που θα θέλουν να αποδείξουν ότι αξίζουν θέση στο ρόστερ για του χρόνου..
Υγεία να έχουμε να καμαρώνουμε την ομάδα μας τα επόμενα χρονια, γιατί η υγεία όλων κλονίστηκε από πέρσυ τέτοιο καιρό

. Και -
:pano:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Rizla έγραψε:
giapas έγραψε:Εντάξει Αποστόλη ας το παραδεχτούμε ότι ήμασταν πολύ τυχεροί.
Ο Ολυμπιακός σύλλογος παίζει τη καλύτερη μπάλα .

Το μουνι της μανας του παίζει
Είσαι άμπαλος χαρτάκια , βγάλε τα ασπρόμαυρα γυαλιά και δες τη πραγματικότητα κατάματα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Πόντενσε aka ο φερπλευς δεν έχει ο ΠΑΟΚ
Όπως κ Λάζαρο aka αλλαγηημιχρονου
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από wickerman »

Προπονητής Ντιναμό Κιέβου(Χάτσκεβιτς): Καλύτερη Ελληνική ομάδα ο Ολυμπιακός. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Είτε ο Τσάκωνας κάνει το μεγάλο comeback είτε είναι το μεγαλύτερο troll στην Ουκρανία. :lol: :lol: :lol: :lol:
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από kayde »

Ενταξει τρελα τους πουλαει,να κατεβουν ψηλωμενοι παλι και τα τρομπονια να ξαναπαιξουν :lol:
Άβαταρ μέλους
dini26
Δημοσιεύσεις: 1270
Εγγραφή: Δευ 07 Μαρ 2011, 07:12
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΓΗ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από dini26 »

δε βγαινει ο γκευ στο 2ο ημιχρονο λεει λογω διαιτησιας

πανε να χασουν με 30+
κ θελουν να φυγουν με αυτο τον τροπο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

σιχαματα σε ολα τα αθληματα!!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”