Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από paoki19 »

Ελεος ρε μλκ! :shock:
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5175
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Rexaris »

Μα ποιός θα περίμενε οτι θα βάλεις βασικό για 5 λεπτά και πάλι θα προσπαθήσει το κοράκι να στον αποβάλει;

Και ξαναπέσαμε από τα σύννεφα.

ΥΓ - Λούτσε που νομίζεις οτι εισαι και καλά υποψιασμένος, υποψιάσου περισσότερο, στο ελλάντα βρίσκεσαι.
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

Δεν πειράζει...
Πάμε για την ρεβάνς...
Το γκολ εκτός έδρας το βάλαμε...
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

οτι να ναι
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

ματς που μπορεις να το παρεις σβηστα
με 2-3 τελικες το χανεις..
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από pxp920 »

Κλαιν μαιν, ευκολη προκριση στη Τουμπα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε σιγά το αποτέλεσμα.
Καταρχήν πουτάνα φάση, ο παίκτης που βάζει γκολ έπρεπε να είναι με κόκκινη από το 1
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από gika »

Πασχαλάκης αλα μπενφικα
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Pablito »

Οι καγκουριες πληρωνονται
.. αν ειχε παει με τα 2 χερια δε θα γινοταν αυτο
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 908
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από shearer4 »

Μαγικη εικονα το ματς τελειως, παιχνιδι του 0-2 ειναι 2-1..

Απιστευτα πραγματα
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

Μάλλον το έχουν παρατήσει οι Πανιώνιοι... Πολύ γαβρίλα μου αποπνέει η ατμόσφαιρα...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5175
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Rexaris »

Να πάει και ο Πασχαλάκης με κακή ψυχολογία με γάβρο, γιατί ΠΑΟΚ είσαι και χαϊρι από την τύχη δεν θα δεις ΠΟΤΕ.

Τέσπα πάλι καλά να λέμε που δεν πρόλαβε να αποβάλλει και τον Ακπόμ, είμασταν για τέτοια ρίσκα σήμερα;
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Ασημαντο το αποτελεσμα σημερα, φερτε τον πουστογαυρο ρεεεε
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

τζαμπα και βερεσε ματς τελικου στην τουμπα.
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

α ρε Πασχαλακη
τουλαχιστον κρατα το μηδεν την Κυριακη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”