Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Μα ποιός θα περίμενε οτι θα βάλεις βασικό για 5 λεπτά και πάλι θα προσπαθήσει το κοράκι να στον αποβάλει;
Και ξαναπέσαμε από τα σύννεφα.
ΥΓ - Λούτσε που νομίζεις οτι εισαι και καλά υποψιασμένος, υποψιάσου περισσότερο, στο ελλάντα βρίσκεσαι.
Και ξαναπέσαμε από τα σύννεφα.
ΥΓ - Λούτσε που νομίζεις οτι εισαι και καλά υποψιασμένος, υποψιάσου περισσότερο, στο ελλάντα βρίσκεσαι.
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Δεν πειράζει...
Πάμε για την ρεβάνς...
Το γκολ εκτός έδρας το βάλαμε...
Πάμε για την ρεβάνς...
Το γκολ εκτός έδρας το βάλαμε...
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
ματς που μπορεις να το παρεις σβηστα
με 2-3 τελικες το χανεις..
με 2-3 τελικες το χανεις..
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Ρε σιγά το αποτέλεσμα.
Καταρχήν πουτάνα φάση, ο παίκτης που βάζει γκολ έπρεπε να είναι με κόκκινη από το 1
Καταρχήν πουτάνα φάση, ο παίκτης που βάζει γκολ έπρεπε να είναι με κόκκινη από το 1
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Οι καγκουριες πληρωνονται
.. αν ειχε παει με τα 2 χερια δε θα γινοταν αυτο
.. αν ειχε παει με τα 2 χερια δε θα γινοταν αυτο
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Μαγικη εικονα το ματς τελειως, παιχνιδι του 0-2 ειναι 2-1..
Απιστευτα πραγματα
Απιστευτα πραγματα
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Μάλλον το έχουν παρατήσει οι Πανιώνιοι... Πολύ γαβρίλα μου αποπνέει η ατμόσφαιρα...
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Να πάει και ο Πασχαλάκης με κακή ψυχολογία με γάβρο, γιατί ΠΑΟΚ είσαι και χαϊρι από την τύχη δεν θα δεις ΠΟΤΕ.
Τέσπα πάλι καλά να λέμε που δεν πρόλαβε να αποβάλλει και τον Ακπόμ, είμασταν για τέτοια ρίσκα σήμερα;
Τέσπα πάλι καλά να λέμε που δεν πρόλαβε να αποβάλλει και τον Ακπόμ, είμασταν για τέτοια ρίσκα σήμερα;
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
Ασημαντο το αποτελεσμα σημερα, φερτε τον πουστογαυρο ρεεεε
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Πανιώνιος-ΠΑΟΚ 6/2-19:00,OtesportsHD, Laola1.tv
α ρε Πασχαλακη
τουλαχιστον κρατα το μηδεν την Κυριακη
τουλαχιστον κρατα το μηδεν την Κυριακη