14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gneo4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 17:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gneo4 »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


Και σημερα ειναι απο τα καλα του παιχνιδια τουλαχιστον φαινεται μεσα στο γηπεδο
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gika »

Ωραια κυκλοφορία εχουμε...
Και ο Ιβιτς εβγαλε ωραίες ασιστ- πάσες σημερα...
Τωρα ο Μουσλιμοβιτς έχει χάσει κανα δυο σιγουρα γκολ... Ο Σορλαν εχασε και αυτος μεγάλη ευκαιρια...
Τεσπα... Πάμε για το δευτερο...
Άβαταρ μέλους
gneo4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 17:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gneo4 »

PARASANDALOS έγραψε:ο σορλεν τι εχασε?
Ο Σορλεν ενταξει
Ο Μουσλι τι επαθε σημερα
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

o Musli θα το βάλει στο 2ο το μυρίζομαι :) :)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Μια χαρα ειναι η ομαδα...
Τι μπαλα να παιξεις σε τετοιο γηπεδο???
2-0 ή ακομα και 3-0 θα μπορουσε να ειναι αν δεν κολουσε συνεχως αυτη η κ@@@μπαλα...μια σε Λινο και μια σε Ιβιτς...
Χωρια που δεν εδωσε και πεναλτυ στον Ιβιτς κι αντι αυτου του εδειξε και κιτρινη για ηθοποιεια αυτος ο καραγκιοζης ο διαιτητης...

Μη τραβιομαστε μονο πισω συνεχως...και φαμε κανενα γκολ αδεσποτο. Σε τετοιο γηπεδο ειναι ολα πιθανα... Πρεπει να τους ριξουμε αλλα δυο να τελειονουμε αλλιως θα μας φαει το αγχος ως το τελος.

Εμενα δηλαδη...για σας δε ξερω... 8) :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok91 »

PARASANDALOS έγραψε:ενα μπραβο στα αλανια στη λειβαδια που εχουν βγαλει τισ μπλουζες :o :o τους........................ :o
χα χα ναι ρε τρελοι ειναι!!! :D :D :)
Άβαταρ μέλους
gneo4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 17:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gneo4 »

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok91 »

Μπραβο ρε παιδια!Συνεχιστε ετσι!!!!
Να 'τος ο Sorlin!!! :D :) :)
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kevin »

Άντε Γάλλε τρελέ!!! Το κάρφωσες επιτέλους!!! :) :) :)
ΥΓ. Πάρτε και το τρίτο το μακρύτερο με Ivic!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok91 »

Δεν προλαβα να γραψω για το αχαστο του Ιβιτς και μολις το κραφωσε!!!
Αντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!
Μη σταματας μη σταματας Δικεφαλε,μη σταματας Δικεφαλε!!!! :D :) :) :)
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από LoverBoy »

Βροχή τα γκόλ :)
Άβαταρ μέλους
ouzo
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Κυρ 09 Νοέμ 2008, 23:59
Τοποθεσία: Σητεία

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από ouzo »

Ρε παιδιά τον Χούτο δεν θα τον δούμε?
Άβαταρ μέλους
gneo4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 17:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gneo4 »

Τουλαχιστον εβαλε το πεναλτι γιατι το προηγουμενο....
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Falegkos »

καλα ρε σαντος πλακα μας κανεις????
0-3 απο το 58 και είμαστε στο 78 και ακομα δεν εχεις κανει αλλαγή???

Μετα μου λεν ειναι κουρασμένοι οι παιχτες.....ε πως να μην ειναι.
Ο βερον θα αρχισει να κλαίει.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Falegkos »

την τρελα μου.......
εχουμε γρια γαυρους λαρισες ξανθες...ελεος δεν ξεκουράζει κανενα.
ε ρε πλακα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”