14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Και σημερα ειναι απο τα καλα του παιχνιδια τουλαχιστον φαινεται μεσα στο γηπεδο
Thx, Admin Team
Και σημερα ειναι απο τα καλα του παιχνιδια τουλαχιστον φαινεται μεσα στο γηπεδο
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ωραια κυκλοφορία εχουμε...
Και ο Ιβιτς εβγαλε ωραίες ασιστ- πάσες σημερα...
Τωρα ο Μουσλιμοβιτς έχει χάσει κανα δυο σιγουρα γκολ... Ο Σορλαν εχασε και αυτος μεγάλη ευκαιρια...
Τεσπα... Πάμε για το δευτερο...
Και ο Ιβιτς εβγαλε ωραίες ασιστ- πάσες σημερα...
Τωρα ο Μουσλιμοβιτς έχει χάσει κανα δυο σιγουρα γκολ... Ο Σορλαν εχασε και αυτος μεγάλη ευκαιρια...
Τεσπα... Πάμε για το δευτερο...
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ο Σορλεν ενταξειPARASANDALOS έγραψε:ο σορλεν τι εχασε?
Ο Μουσλι τι επαθε σημερα
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
o Musli θα το βάλει στο 2ο το μυρίζομαι

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Μια χαρα ειναι η ομαδα...
Τι μπαλα να παιξεις σε τετοιο γηπεδο???
2-0 ή ακομα και 3-0 θα μπορουσε να ειναι αν δεν κολουσε συνεχως αυτη η κ@@@μπαλα...μια σε Λινο και μια σε Ιβιτς...
Χωρια που δεν εδωσε και πεναλτυ στον Ιβιτς κι αντι αυτου του εδειξε και κιτρινη για ηθοποιεια αυτος ο καραγκιοζης ο διαιτητης...
Μη τραβιομαστε μονο πισω συνεχως...και φαμε κανενα γκολ αδεσποτο. Σε τετοιο γηπεδο ειναι ολα πιθανα... Πρεπει να τους ριξουμε αλλα δυο να τελειονουμε αλλιως θα μας φαει το αγχος ως το τελος.
Εμενα δηλαδη...για σας δε ξερω... 8)

Τι μπαλα να παιξεις σε τετοιο γηπεδο???
2-0 ή ακομα και 3-0 θα μπορουσε να ειναι αν δεν κολουσε συνεχως αυτη η κ@@@μπαλα...μια σε Λινο και μια σε Ιβιτς...
Χωρια που δεν εδωσε και πεναλτυ στον Ιβιτς κι αντι αυτου του εδειξε και κιτρινη για ηθοποιεια αυτος ο καραγκιοζης ο διαιτητης...
Μη τραβιομαστε μονο πισω συνεχως...και φαμε κανενα γκολ αδεσποτο. Σε τετοιο γηπεδο ειναι ολα πιθανα... Πρεπει να τους ριξουμε αλλα δυο να τελειονουμε αλλιως θα μας φαει το αγχος ως το τελος.
Εμενα δηλαδη...για σας δε ξερω... 8)
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
χα χα ναι ρε τρελοι ειναι!!!PARASANDALOS έγραψε:ενα μπραβο στα αλανια στη λειβαδια που εχουν βγαλει τισ μπλουζες![]()
τους........................
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Μπραβο ρε παιδια!Συνεχιστε ετσι!!!!
Να 'τος ο Sorlin!!!

Να 'τος ο Sorlin!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Άντε Γάλλε τρελέ!!! Το κάρφωσες επιτέλους!!!

ΥΓ. Πάρτε και το τρίτο το μακρύτερο με Ivic!!!

ΥΓ. Πάρτε και το τρίτο το μακρύτερο με Ivic!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δεν προλαβα να γραψω για το αχαστο του Ιβιτς και μολις το κραφωσε!!!
Αντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!
Μη σταματας μη σταματας Δικεφαλε,μη σταματας Δικεφαλε!!!!

Αντε ρε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!
Μη σταματας μη σταματας Δικεφαλε,μη σταματας Δικεφαλε!!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ρε παιδιά τον Χούτο δεν θα τον δούμε?
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Τουλαχιστον εβαλε το πεναλτι γιατι το προηγουμενο....
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
καλα ρε σαντος πλακα μας κανεις????
0-3 απο το 58 και είμαστε στο 78 και ακομα δεν εχεις κανει αλλαγή???
Μετα μου λεν ειναι κουρασμένοι οι παιχτες.....ε πως να μην ειναι.
Ο βερον θα αρχισει να κλαίει.
0-3 απο το 58 και είμαστε στο 78 και ακομα δεν εχεις κανει αλλαγή???
Μετα μου λεν ειναι κουρασμένοι οι παιχτες.....ε πως να μην ειναι.
Ο βερον θα αρχισει να κλαίει.
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
την τρελα μου.......
εχουμε γρια γαυρους λαρισες ξανθες...ελεος δεν ξεκουράζει κανενα.
ε ρε πλακα.
εχουμε γρια γαυρους λαρισες ξανθες...ελεος δεν ξεκουράζει κανενα.
ε ρε πλακα.