14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Photis »

Άντε να δούμε τι θα δούμε...ελπίζω και αισιοδοξώ στο 4-4-2 να καθαρίσουμε νωρίς...

:?
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από peris »

ακουσα οτι χιονιζει στη λειβαδια..
βρεξει χιονισει ο ΠΑΟΚ θα γμησει :)
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από axl4 »

Johnys έγραψε:...

Τώρα για το αυριανό mats θέλω πρώτα να μην έχουμε παρατράγουδα κατά την είσοδο τον οπαδών μας και μετά να δούμε λίγο μπαλίτσα και ένα θετικό αποτέλεσμα.

Μήπως ζητάω πολλά;
+100

σημερα τρια πραγματα περιμενω...διπλο,καλο φαγητο και χιονοπολεμο!
τα λεμε επανω!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από adam04 »

Παρακαλανε οι ωχτροι μας να τιμωρηθει η εδρα μας.Μην τους κανετε την χαρη.
Με αγωνιστηκο τσαμπουκα για την νικη.
Άβαταρ μέλους
evripidis4
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από evripidis4 »

Ας το βάλει και ο Χαλκιάς στο 95 το γκολάκι αρκεί να πάρω τους 3 βαθμούς.Μόνο διπλό και τίποτε άλλο.ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ΛΕΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από DimisK »

Σήμανε η ώρα του Μπαλάφα... :) :)
Άβαταρ μέλους
targette
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 12:23

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από targette »

0-3
Muslimovic 2, Choutos
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7072
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Tolaros »

Παιδιά μια τεράστια χάρη,ένα link αν είναι εύκολο για να δούμε την ΠΑΟΚάρα μέσω net,ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Αίντε ΠΑΟΚΑΡΑ μονο διπλό σήμερα! Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα, εάν θέλουμε να κρατήσουμε όλα αυτά που χτίσαμε αυτήν την χρονια. Αίντε παλικαρια παίξτε παοκτσήδικα και πάνω από όλα έξυπνα, θα το φέρεται άνετα το διπλό.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7072
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Tolaros »

Parasandalos χίλια thanks man! Άντε για το διπλό σπρώχνω κι εγώ από Madrid!
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kevin »

Άντε ξεσκίστε τους ρεεεεε!!!!! :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Kevin »

Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
gneo4
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 17:42

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gneo4 »

Αντε ΠΑΟΚΑΡΑ για το δευτερο
Άβαταρ μέλους
paok91
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 16:13

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paok91 »

Ψηλα παιδια ετσι πιεστε!!!!!!!!!Μη γυρνατε πισω!!!
Ρε Ιβιτς αγορι μου πολυ αργεις!!!
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από LoverBoy »

Φτάνει μ'αυτον τον Ιβιτς πια.... Άντε τόσους παίκτες έχει στον πάγκο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”