14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Άντε να δούμε τι θα δούμε...ελπίζω και αισιοδοξώ στο 4-4-2 να καθαρίσουμε νωρίς...

Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ακουσα οτι χιονιζει στη λειβαδια..
βρεξει χιονισει ο ΠΑΟΚ θα γμησει
βρεξει χιονισει ο ΠΑΟΚ θα γμησει
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
+100Johnys έγραψε:...
Τώρα για το αυριανό mats θέλω πρώτα να μην έχουμε παρατράγουδα κατά την είσοδο τον οπαδών μας και μετά να δούμε λίγο μπαλίτσα και ένα θετικό αποτέλεσμα.
Μήπως ζητάω πολλά;
σημερα τρια πραγματα περιμενω...διπλο,καλο φαγητο και χιονοπολεμο!
τα λεμε επανω!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Παρακαλανε οι ωχτροι μας να τιμωρηθει η εδρα μας.Μην τους κανετε την χαρη.
Με αγωνιστηκο τσαμπουκα για την νικη.
Με αγωνιστηκο τσαμπουκα για την νικη.
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 380
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ας το βάλει και ο Χαλκιάς στο 95 το γκολάκι αρκεί να πάρω τους 3 βαθμούς.Μόνο διπλό και τίποτε άλλο.ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ΛΕΜΕ!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Παιδιά μια τεράστια χάρη,ένα link αν είναι εύκολο για να δούμε την ΠΑΟΚάρα μέσω net,ευχαριστώ
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Αίντε ΠΑΟΚΑΡΑ μονο διπλό σήμερα! Δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα, εάν θέλουμε να κρατήσουμε όλα αυτά που χτίσαμε αυτήν την χρονια. Αίντε παλικαρια παίξτε παοκτσήδικα και πάνω από όλα έξυπνα, θα το φέρεται άνετα το διπλό.
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Parasandalos χίλια thanks man! Άντε για το διπλό σπρώχνω κι εγώ από Madrid!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλλ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Ψηλα παιδια ετσι πιεστε!!!!!!!!!Μη γυρνατε πισω!!!
Ρε Ιβιτς αγορι μου πολυ αργεις!!!
Ρε Ιβιτς αγορι μου πολυ αργεις!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Φτάνει μ'αυτον τον Ιβιτς πια.... Άντε τόσους παίκτες έχει στον πάγκο...