Χαχαχαχαχαχα,τωρα σοβαρα το προτειναν τουτο? Αυτοι δεν εχουν σχεση με το ποδοσφαιροDoomlord4 έγραψε:Η αεχ προτείνει την επόμενη χρονιά ανάμεσα στους 2 γύρους να παίξουν έναν ενδιάμεσο γύρο με μονά παιχνίδια οι....μονές και οι ζυγές ομάδες....![]()
![]()
Μιλάμε για γελοιότητα παγκοσμίου επιπέδου
Οσο για τον αριθμο των ομαδων,εγω πιστευω πως 14 ειναι μια χαρα αριθμος. Με αυτον τον τροπο κατι ομαδες δορυφοροι που δεν εχουν προσφερει τιποτα τοσα χρονια παιρνουν δρομο,το πρωταθλημα γινεται πιο ανταγωνιστικο και στην κορυφη αλλα και στην ουρα του και μενουν και μερικες κενες ημερομηνιες μερικα σ/κ γιατι στην Ελλαδα ολο και καποια αναβολη γινεται και ψαχνουν μετα ημερομηνια. Ισως να μπορει το πρωταθλημα να ξεκινησει ενα σκ αργοτερα τον αυγουστο ουτως ωστε να μην πεφτουν ματς πρωταθληματος αναμεσα στους τελευταιους καλοκαιρινους ευρωπαικους αγωνες,οπως εγινε με Μπενφικα και αστερα και οι παικτες μας καναν αγγαρεια
Πολλα τα ωφελη απτο να εχεις 2 λιγοτερες αντι-εμπορικες ομαδες δορυφορους