Συμφωνω Μπανε. Ο Πριγιο ηταν ο καλυτερος επιθετικος την τελευταια 15ετια. Αλλα ο τροπος παιχνιδιου της ομάδας δειχνει να εχει αλλαξει με την αποχωρηση του και ειναι πιο ελκυστικός. Αυτο δε σημαινει πως ο Πριγιο δεν ηταν καλος. Βεβαια σε ματς που θα ειναι 0-0 στο 70 θα λεμε που ειναι ο Πριγιο, αλλα μεχρι τοτε μια χαρα ειναι και η ομαδα ετσιobanebane έγραψε:Το να υποτιμάμε την αξια κάποιου όταν φεύγει από εμάς δε νομίζω ότι μας τιμά σαν λαό.
Είπαμε,μαλάκια του που μας άφησε σε αυτό το σημείο της σεζόν, μέχρι εκεί όμως.
ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Στον ΠΑΟΚ ομως δεν εχει δειξει ουτε 30% αλογατου. Τι μας νοιαζει τι εκανε εκει? Σε μας ειναι τραγικοςmbison έγραψε:O Καντουρι είναι αλόγατο και εχει περασει απο Νάπολι.
Έλεος με τους αφορισμούς
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Καλα το παει ο σιδηροπουλος, βγαλε και στον πασχαλακη μια καρτα μπορεις
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
παιχταρας ειναι ο ελ καντουρι μεγαλο λαθος αν φυγει μεσουσης της σεζον και αυτος
καλα κανει ο ρουμανοςκαι τον θελει παση θυσια
το καλοκαιρι εχει ο Θεος
καλα κανει ο ρουμανοςκαι τον θελει παση θυσια
το καλοκαιρι εχει ο Θεος
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Ο ιδανικος του ρολος ειναι σε 433 με ενα 6αρι και δυο 8-10αρια. Ουτε εξτρεμ ειναι ουτε 10αρι. Και μπορει να ειναι καλος, αλλα με 2-3 ποιοτικες ενεργειες σε καθε 90λεπτο, λογικο ειναι να θελουμε περισσοτερα απο παικτη που ηρθε με περγαμηνες και συμβολαιο 1,2.joshua έγραψε:Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Σιγα ρε φιλε, οποιος βλεπει κατι αλλο ειναι εμπαθης? Αν ειναι ετσι οποιος τον βλεπει καλο ειναι αμπαλος... το βλεπεις λογικο?joshua έγραψε:Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Βρε και εγω δεν μπορω να του βρω ρολο στην ομαδα αλλα δεν γινεται να μην βλεπει καποιος μια σειρα απο θετικες ενεργειες.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΝΕΥΡΙΚΑ!
Ο Πανιώνιος πηγαίνει επίτηδες το παιχνίδι στις κάρτες αφού δεν μπορεί να κόψει βαθμούς.
Ο Πανιώνιος πηγαίνει επίτηδες το παιχνίδι στις κάρτες αφού δεν μπορεί να κόψει βαθμούς.
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
Τον ιδιο προβληματισμο που εχουμε εμεις τον εχουν και στην παε αλλα απο το να τον βγαζουμε αχρηστο εχει διαφορα.Εγω πχ εχω σαφως μεγαλυτερο θεμα με τον Λημνιο που ακομα και σημερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΗ.Πρεπει να ειναι το εξτρεμ με τις λιγοτερες τελικες ενεργειες στο πρωταθλημα.
- Lacedaemonian
- Δημοσιεύσεις: 3162
- Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
- Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη
Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD
+4ΑποστόληςΑ έγραψε:ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΝΕΥΡΙΚΑ!
Ο Πανιώνιος πηγαίνει επίτηδες το παιχνίδι στις κάρτες αφού δεν μπορεί να κόψει βαθμούς.