ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Napoli4 »

obanebane έγραψε:Το να υποτιμάμε την αξια κάποιου όταν φεύγει από εμάς δε νομίζω ότι μας τιμά σαν λαό.
Είπαμε,μαλάκια του που μας άφησε σε αυτό το σημείο της σεζόν, μέχρι εκεί όμως.
Συμφωνω Μπανε. Ο Πριγιο ηταν ο καλυτερος επιθετικος την τελευταια 15ετια. Αλλα ο τροπος παιχνιδιου της ομάδας δειχνει να εχει αλλαξει με την αποχωρηση του και ειναι πιο ελκυστικός. Αυτο δε σημαινει πως ο Πριγιο δεν ηταν καλος. Βεβαια σε ματς που θα ειναι 0-0 στο 70 θα λεμε που ειναι ο Πριγιο, αλλα μεχρι τοτε μια χαρα ειναι και η ομαδα ετσι
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από joshua »

Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

mbison έγραψε:O Καντουρι είναι αλόγατο και εχει περασει απο Νάπολι.

Έλεος με τους αφορισμούς
Στον ΠΑΟΚ ομως δεν εχει δειξει ουτε 30% αλογατου. Τι μας νοιαζει τι εκανε εκει? Σε μας ειναι τραγικος
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Καλα το παει ο σιδηροπουλος, βγαλε και στον πασχαλακη μια καρτα μπορεις
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από xpan »

το PAOKTV μαμιεται,όλο κολλήματα σήμερα
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

παιχταρας ειναι ο ελ καντουρι μεγαλο λαθος αν φυγει μεσουσης της σεζον και αυτος

καλα κανει ο ρουμανοςκαι τον θελει παση θυσια

το καλοκαιρι εχει ο Θεος
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Napoli4 »

joshua έγραψε:Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
Ο ιδανικος του ρολος ειναι σε 433 με ενα 6αρι και δυο 8-10αρια. Ουτε εξτρεμ ειναι ουτε 10αρι. Και μπορει να ειναι καλος, αλλα με 2-3 ποιοτικες ενεργειες σε καθε 90λεπτο, λογικο ειναι να θελουμε περισσοτερα απο παικτη που ηρθε με περγαμηνες και συμβολαιο 1,2.
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

joshua έγραψε:Οποιος δεν βλεπει την ποιοτητα του Ελ Καντουρι ειναι εμπαθης, αλλα δεν μπορει να μην βλεπει καποιος οτι δεν ειναι εξτρεμ, ποσο μαλλον οταν απο την αλλη πλευρα ειναι ο επισης ακινδυνος ως εξτρεμ Λημνιος.
Σιγα ρε φιλε, οποιος βλεπει κατι αλλο ειναι εμπαθης? Αν ειναι ετσι οποιος τον βλεπει καλο ειναι αμπαλος... το βλεπεις λογικο?
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από panta »

Πόσες κάρτες μας έδωσε μέχρι τώρα;
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από joshua »

Βρε και εγω δεν μπορω να του βρω ρολο στην ομαδα αλλα δεν γινεται να μην βλεπει καποιος μια σειρα απο θετικες ενεργειες.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΝΕΥΡΙΚΑ!
Ο Πανιώνιος πηγαίνει επίτηδες το παιχνίδι στις κάρτες αφού δεν μπορεί να κόψει βαθμούς.
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Napoli4 »

Το οτι ειμαστε των ακρων ισχυει.
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

Οι οποίες εμφανίζονται μόνο σαν εκλάμψεις που και που
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από joshua »

Τον ιδιο προβληματισμο που εχουμε εμεις τον εχουν και στην παε αλλα απο το να τον βγαζουμε αχρηστο εχει διαφορα.Εγω πχ εχω σαφως μεγαλυτερο θεμα με τον Λημνιο που ακομα και σημερα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΗ.Πρεπει να ειναι το εξτρεμ με τις λιγοτερες τελικες ενεργειες στο πρωταθλημα.
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 19/1-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

ΑποστόληςΑ έγραψε:ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΝΕΥΡΙΚΑ!
Ο Πανιώνιος πηγαίνει επίτηδες το παιχνίδι στις κάρτες αφού δεν μπορεί να κόψει βαθμούς.
+4
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”