Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gika »

Mε την ίδια λογική ούτε ο κοντοπο@τανος είναι κοντός! 1.77 ειναι το παλικαρι... Αρα τερμα το κοντοπο@τανος... Σκέτο το πο@τανα :wink:
Αντε με το καλο να ξεκινήσει το παιδί και με πολλα γκολ του εύχομαι...
Manolis4
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 14:38

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Manolis4 »

1,77 με βάση ποιά πηγή?Την ιστοσελίδα του?Ακόμα και από αξιόπιστη πηγή να είναι να ξέρεις ότι έχει πέσει "λάδωμα" ή έστω "μίλημα"..Ο Σαλπιγγίδης πάνω από 1,70 αποκλείεται να είναι..Φαίνεται....
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Απιστευτο.
Απο την κουβεντα μαθαμε σημερα πως ο Τρομποναρας ειναι πιο κοντος ακομα κι απο τον Χουτο η τον Σαλπιγγιδη.
Εγω ειμαι 1.53, αλλα πανω στην αναπτυξη, προς αποφυγη παρεξηγησεων.
Στο θεμα μας τωρα, θα ελεγα πως με η χωρις Χουτο το Σαββατο το ζητουμενο ειναι ολη η ομαδα να παιξει σοβαρα και να παρει τη νικη.
Αν ο Χουτος επιλεγει να παιξει, ευχομαι να προσφερει ο,τι μπορει στα λεπτα που θα αγωνιστει.
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Manolis4 έγραψε:1,77 με βάση ποιά πηγή?Την ιστοσελίδα του?Ακόμα και από αξιόπιστη πηγή να είναι να ξέρεις ότι έχει πέσει "λάδωμα" ή έστω "μίλημα"..Ο Σαλπιγγίδης πάνω από 1,70 αποκλείεται να είναι..Φαίνεται....
Τον μετρησανε, οταν ανεβηκε στην πλατη του Τρομποναρα.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από DimisK »

...o τελευταίος φορούσε και τακούνια... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

τα πάντα όλα(το΄να τ'αλλο)...τι να λέμε τωρα..έχω τις πηγές μου :lol: τον έκοψε βλέφαρο ο Βρύζας οταν ήρθε Τούμπα 8) 8) 8) :) :)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Έβαλε και το γκολάκι του στο διπλό της προπόνησης.
Αδύνατο να μην λείψει απο το ματς με Σουβλακιακό.
Απο φυσική κατάσταση είναι ακόμα πολύ πίσω ακόμα όπως λένε οι ιντερνετικοί μου φίλοι και συνάμα κάνει ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης λόγο μηνύσκου.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ronaldo »

ε ενταξει οχι και κοντος ο χουτος..κανονικος ειναι και εγω γυρω στο 1.77 1.78 τον κοβω.
ο σαλπιγγιδης ειναι γυρω στο 1.70
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Realcon »

Δεν ξέρω από που έχω αυτήν την σιγουριά, αλλά πιστεύω ότι ο Χούτος θα αναγεννηθεί μαζί μας.
Από το στυλ του σαν ποδοσφαιριστής θα μιλάνε πολλοί για τον Χούτο.

Εμένα σαν παίκτης πάντα μου άρεσε, γρήγορος, καλός στο τελείωμα της ευκαιρίας για γκολ.

Αλλά θέλω ακόμη έναν Φραντζέσκο να βρούμε και τελιώσαμε το πρωτάθλημα του χρόνου δικό μας.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από SATANAS »

Τουλαστιχον να τον δουμε έστω ως αλλαγη το Σάμπαθ γιατι βαρεθηκα να κανω σεναρια με την παρτυ του.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Photis »

Τι αλλαγή ρε αδελφέ!!!!!??Βασικός θα παίξει μπροστά μπάστακας μαζί με τον Ζλάταν σε ένα 4-4-2 που θα λειτουργήσει πιστεύω...

:?
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από SATANAS »

Μακαρι. Κι εγω αυτο θελω. Απλα Σάντος είσαι.. (δεν το λεω για να κραξω τον Φερναντο, απλα κατι μου λεει πως θα τον δουμε αλλαγη.)
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από peris »

και εγω ετσι πιστευω..4-5-1 και αλλαγη σλαταν με χουτινιο..τι ειχες γιαννην τι ειχα παντα :)
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

αμα δεω βαλει το κολοπαιδο μπροστα ο σαντος θα ειναι πολυ λαθος.εισαι ο ΠΑΟΚ ρε γαμωτο κ θα φοβηθεις τη λειβαδια?
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

μαζι με μουσλι εννοω.διδυμο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”