Αντε με το καλο να ξεκινήσει το παιδί και με πολλα γκολ του εύχομαι...
Λάμπρος Χούτος
Re: Λάμπρος Χούτος
Mε την ίδια λογική ούτε ο κοντοπο@τανος είναι κοντός! 1.77 ειναι το παλικαρι... Αρα τερμα το κοντοπο@τανος... Σκέτο το πο@τανα
Αντε με το καλο να ξεκινήσει το παιδί και με πολλα γκολ του εύχομαι...
Αντε με το καλο να ξεκινήσει το παιδί και με πολλα γκολ του εύχομαι...
Re: Λάμπρος Χούτος
1,77 με βάση ποιά πηγή?Την ιστοσελίδα του?Ακόμα και από αξιόπιστη πηγή να είναι να ξέρεις ότι έχει πέσει "λάδωμα" ή έστω "μίλημα"..Ο Σαλπιγγίδης πάνω από 1,70 αποκλείεται να είναι..Φαίνεται....
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
Απιστευτο.
Απο την κουβεντα μαθαμε σημερα πως ο Τρομποναρας ειναι πιο κοντος ακομα κι απο τον Χουτο η τον Σαλπιγγιδη.
Εγω ειμαι 1.53, αλλα πανω στην αναπτυξη, προς αποφυγη παρεξηγησεων.
Στο θεμα μας τωρα, θα ελεγα πως με η χωρις Χουτο το Σαββατο το ζητουμενο ειναι ολη η ομαδα να παιξει σοβαρα και να παρει τη νικη.
Αν ο Χουτος επιλεγει να παιξει, ευχομαι να προσφερει ο,τι μπορει στα λεπτα που θα αγωνιστει.
Απο την κουβεντα μαθαμε σημερα πως ο Τρομποναρας ειναι πιο κοντος ακομα κι απο τον Χουτο η τον Σαλπιγγιδη.
Εγω ειμαι 1.53, αλλα πανω στην αναπτυξη, προς αποφυγη παρεξηγησεων.
Στο θεμα μας τωρα, θα ελεγα πως με η χωρις Χουτο το Σαββατο το ζητουμενο ειναι ολη η ομαδα να παιξει σοβαρα και να παρει τη νικη.
Αν ο Χουτος επιλεγει να παιξει, ευχομαι να προσφερει ο,τι μπορει στα λεπτα που θα αγωνιστει.
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Λάμπρος Χούτος
Τον μετρησανε, οταν ανεβηκε στην πλατη του Τρομποναρα.Manolis4 έγραψε:1,77 με βάση ποιά πηγή?Την ιστοσελίδα του?Ακόμα και από αξιόπιστη πηγή να είναι να ξέρεις ότι έχει πέσει "λάδωμα" ή έστω "μίλημα"..Ο Σαλπιγγίδης πάνω από 1,70 αποκλείεται να είναι..Φαίνεται....
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: Λάμπρος Χούτος
τα πάντα όλα(το΄να τ'αλλο)...τι να λέμε τωρα..έχω τις πηγές μου
τον έκοψε βλέφαρο ο Βρύζας οταν ήρθε Τούμπα 8) 8) 8)

Re: Λάμπρος Χούτος
Έβαλε και το γκολάκι του στο διπλό της προπόνησης.
Αδύνατο να μην λείψει απο το ματς με Σουβλακιακό.
Απο φυσική κατάσταση είναι ακόμα πολύ πίσω ακόμα όπως λένε οι ιντερνετικοί μου φίλοι και συνάμα κάνει ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης λόγο μηνύσκου.
Αδύνατο να μην λείψει απο το ματς με Σουβλακιακό.
Απο φυσική κατάσταση είναι ακόμα πολύ πίσω ακόμα όπως λένε οι ιντερνετικοί μου φίλοι και συνάμα κάνει ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης λόγο μηνύσκου.
Re: Λάμπρος Χούτος
ε ενταξει οχι και κοντος ο χουτος..κανονικος ειναι και εγω γυρω στο 1.77 1.78 τον κοβω.
ο σαλπιγγιδης ειναι γυρω στο 1.70
ο σαλπιγγιδης ειναι γυρω στο 1.70
Re: Λάμπρος Χούτος
Δεν ξέρω από που έχω αυτήν την σιγουριά, αλλά πιστεύω ότι ο Χούτος θα αναγεννηθεί μαζί μας.
Από το στυλ του σαν ποδοσφαιριστής θα μιλάνε πολλοί για τον Χούτο.
Εμένα σαν παίκτης πάντα μου άρεσε, γρήγορος, καλός στο τελείωμα της ευκαιρίας για γκολ.
Αλλά θέλω ακόμη έναν Φραντζέσκο να βρούμε και τελιώσαμε το πρωτάθλημα του χρόνου δικό μας.
Από το στυλ του σαν ποδοσφαιριστής θα μιλάνε πολλοί για τον Χούτο.
Εμένα σαν παίκτης πάντα μου άρεσε, γρήγορος, καλός στο τελείωμα της ευκαιρίας για γκολ.
Αλλά θέλω ακόμη έναν Φραντζέσκο να βρούμε και τελιώσαμε το πρωτάθλημα του χρόνου δικό μας.
Re: Λάμπρος Χούτος
Τουλαστιχον να τον δουμε έστω ως αλλαγη το Σάμπαθ γιατι βαρεθηκα να κανω σεναρια με την παρτυ του.
Re: Λάμπρος Χούτος
Τι αλλαγή ρε αδελφέ!!!!!??Βασικός θα παίξει μπροστά μπάστακας μαζί με τον Ζλάταν σε ένα 4-4-2 που θα λειτουργήσει πιστεύω...

Re: Λάμπρος Χούτος
Μακαρι. Κι εγω αυτο θελω. Απλα Σάντος είσαι.. (δεν το λεω για να κραξω τον Φερναντο, απλα κατι μου λεει πως θα τον δουμε αλλαγη.)
Re: Λάμπρος Χούτος
και εγω ετσι πιστευω..4-5-1 και αλλαγη σλαταν με χουτινιο..τι ειχες γιαννην τι ειχα παντα 
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Λάμπρος Χούτος
αμα δεω βαλει το κολοπαιδο μπροστα ο σαντος θα ειναι πολυ λαθος.εισαι ο ΠΑΟΚ ρε γαμωτο κ θα φοβηθεις τη λειβαδια?
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40