Θα έρθουν όλα αδερφέ,και ειλικρινά το πιστεύω,όπως φαίνεται και από την υπογραφή μου..morbit2001 έγραψε:τον Χούτο γιατί τον πήραμε;
πότε θα παίξουμε σαν ΠΑΟΚ εναντίον της πουστροΑθήνας;
τον Αθανασιάδη γιατί τον έχουμε;
τον Σορλέν γιατί τον πήραμε(πάλι!);
ο Μπάκα έφυγε;
τον Λίνο για τι θέση τον πήραμε;
ο Σάντος μέχρι πότε έχει συμβόλαιο;![]()
![]()
![]()
Το πραγματικό ερώτημα που πρέπει να κάνεις σε σένα και εμένα είναι:
Πότε θα δώσουμε τον απαραίτητο χρόνο(και ότι άλλο μπορούμε) στα παλικάρια της διοίκησης,της ομάδας και τον προπονητή μας;
Μήπως είναι μικρή η αλλαγή από την περσινή εικόνα;
Ας περάσουν λίγες μέρες,ας σκεφτούμε και κάποια ελαφρυντικά της ομάδας,και ας αφήσουμε πίσω μας το σημερινό παιχνίδι.Μέχρι πριν 10 λεπτά σκεφτόμασταν με το μαύρο χρώμα του ΠΑΟΚ τώρα που άλλαξε η μέρα ας κάνουμε σκέψεις με την άσπρη αισιόδοξη πλευρά μας για το μέλλον και τα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται...