ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ολοι λευκο πυργο.Το πρωτο γκολ στην Τουμπα ειναι γεγονος!ΟΛΟΙ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ.
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Δεν νιωθω απολυτως καμια ντροπη ακομη και αν γινει 4-3 στο τελος. Η εικονα της ομαδας απο τον Σεπτεμβριο δεν εχει αλλαξει. Εμενα μου εδωσε την εικονα λυποψυχιας ο Πελκαςpgetsos έγραψε:Ντροπή και μόνο για το υπονοούμενοpaok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Είπε να κάνει μια ενέργεια ο Ζαμπά και αμέσως μπήκε γκολ.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΠΆΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΣΤΑ ΔΎΣΚΟΛΑ.
Δε διαβάζω τίποτα. Φαντάζομαι ότι πέρα αυτών που δικαιολογημένα ασκούν κριτική θα βγουν και τα σαλιγκάρια θα στάση και πολλή χολή. Τους αγαπάμε κι αυτούς δεν πειράζει. Τους συνηθίσαμε.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΎΣΚΟΛΑ.
Αν και δεν υπάρχουν δύσκολα
Δε διαβάζω τίποτα. Φαντάζομαι ότι πέρα αυτών που δικαιολογημένα ασκούν κριτική θα βγουν και τα σαλιγκάρια θα στάση και πολλή χολή. Τους αγαπάμε κι αυτούς δεν πειράζει. Τους συνηθίσαμε.
ΠΑΟΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΎΣΚΟΛΑ.
Αν και δεν υπάρχουν δύσκολα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trouman την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8899
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Κρατήστε την χολή σας μερικοί η βραδιά δεν έχει τελειώσει.
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Γύρισες ρε γούρι;ΑποστόληςΑ έγραψε:Είπε να κάνει μια ενέργεια ο Ζαμπά και αμέσως μπήκε γκολ.
SM-G965F
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Απλά τα πράγματα ..., αυτή η 11δα που παίζει τώρα έπρεπε να ήταν η αρχική!
Κοιτάξτε παλιά ποστ να δείτε τι προτείναμε οι περισσότεροι εδώ μέσα.
Αλλά αν είσαι κολλημένος και ξεκινάς με τα ίδια και τα ίδια...
Κοιτάξτε παλιά ποστ να δείτε τι προτείναμε οι περισσότεροι εδώ μέσα.
Αλλά αν είσαι κολλημένος και ξεκινάς με τα ίδια και τα ίδια...
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
να δει λιγακι ο Λημνιος στην κινηση το ταιμινγκ και το στοχο στη σεντρα..pilotos έγραψε:Μπράβο στον Ζαμπα αυτό το παλληκάρι αξίζει στήριξη
SM-G965F
οχι την ανουσια πασα προς τα πισω
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
22 πάσες προς τα πίσω έκανε ο Λημνιός στο πρώτοthanos-xanthi έγραψε:να δει λιγακι ο Λημνιος στην κινηση το ταιμινγκ και το στοχο στη σεντρα..pilotos έγραψε:Μπράβο στον Ζαμπα αυτό το παλληκάρι αξίζει στήριξη
SM-G965F
οχι την ανουσια πασα προς τα πισω
SM-G965F
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD
Ναι έχεις δίκιο. Το να λένε ότι έκανε ψεύτικα τον τραυματία ο Πελκας δεν είναι ντροπηpaok re niamou έγραψε:Δεν νιωθω απολυτως καμια ντροπη ακομη και αν γινει 4-3 στο τελος. Η εικονα της ομαδας απο τον Σεπτεμβριο δεν εχει αλλαξει. Εμενα μου εδωσε την εικονα λυποψυχιας ο Πελκαςpgetsos έγραψε:Ντροπή και μόνο για το υπονοούμενοpaok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Είναι ΞΕΦΤΙΛΑ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)