ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Sekeris
Δημοσιεύσεις: 2001
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 14:07

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Sekeris »

Ολοι λευκο πυργο.Το πρωτο γκολ στην Τουμπα ειναι γεγονος!ΟΛΟΙ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ.
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

pgetsos έγραψε:
paok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Ντροπή και μόνο για το υπονοούμενο
Δεν νιωθω απολυτως καμια ντροπη ακομη και αν γινει 4-3 στο τελος. Η εικονα της ομαδας απο τον Σεπτεμβριο δεν εχει αλλαξει. Εμενα μου εδωσε την εικονα λυποψυχιας ο Πελκας
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Είπε να κάνει μια ενέργεια ο Ζαμπά και αμέσως μπήκε γκολ.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από trouman »

ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ ΜΑΖΊ ΣΟΥ ΠΆΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΆ ΣΤΑ ΔΎΣΚΟΛΑ.

Δε διαβάζω τίποτα. Φαντάζομαι ότι πέρα αυτών που δικαιολογημένα ασκούν κριτική θα βγουν και τα σαλιγκάρια θα στάση και πολλή χολή. Τους αγαπάμε κι αυτούς δεν πειράζει. Τους συνηθίσαμε.

ΠΑΟΚΑΡΑ ΣΤΑ ΔΎΣΚΟΛΑ.

Αν και δεν υπάρχουν δύσκολα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trouman την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από panta »

Κοκκινη
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8900
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από panpangr77 »

Κρατήστε την χολή σας μερικοί η βραδιά δεν έχει τελειώσει.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Είπε να κάνει μια ενέργεια ο Ζαμπά και αμέσως μπήκε γκολ.
Γύρισες ρε γούρι;

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ένα ακόμη θα βάλουμε, εκτός αν φάμε κι άλλο.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Απλά τα πράγματα ..., αυτή η 11δα που παίζει τώρα έπρεπε να ήταν η αρχική!
Κοιτάξτε παλιά ποστ να δείτε τι προτείναμε οι περισσότεροι εδώ μέσα.
Αλλά αν είσαι κολλημένος και ξεκινάς με τα ίδια και τα ίδια... :evil:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

pilotos έγραψε:Μπράβο στον Ζαμπα αυτό το παλληκάρι αξίζει στήριξη

SM-G965F
να δει λιγακι ο Λημνιος στην κινηση το ταιμινγκ και το στοχο στη σεντρα..
οχι την ανουσια πασα προς τα πισω
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

thanos-xanthi έγραψε:
pilotos έγραψε:Μπράβο στον Ζαμπα αυτό το παλληκάρι αξίζει στήριξη

SM-G965F
να δει λιγακι ο Λημνιος στην κινηση το ταιμινγκ και το στοχο στη σεντρα..
οχι την ανουσια πασα προς τα πισω
22 πάσες προς τα πίσω έκανε ο Λημνιός στο πρώτο

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

Hasio εισαι σασταλεγακης
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pgetsos »

paok re niamou έγραψε:
pgetsos έγραψε:
paok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Ντροπή και μόνο για το υπονοούμενο
Δεν νιωθω απολυτως καμια ντροπη ακομη και αν γινει 4-3 στο τελος. Η εικονα της ομαδας απο τον Σεπτεμβριο δεν εχει αλλαξει. Εμενα μου εδωσε την εικονα λυποψυχιας ο Πελκας
Ναι έχεις δίκιο. Το να λένε ότι έκανε ψεύτικα τον τραυματία ο Πελκας δεν είναι ντροπη

Είναι ΞΕΦΤΙΛΑ
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

Τί κάνεις ρε κανιας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

SM-G965F
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106638
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ωχ! κόκκινη. Τώρα πρέπει να κερδίσουμε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”