ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
BIacky
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: Παρ 14 Απρ 2017, 14:17

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από BIacky »

Ολοι μας κανουμε υπομονη τοσα χρονια τα μαλια μας ασπρισαν....ας κανουμε υπομονη μεχρι το Μαιο και μετα βλεπουμε μην αρχισουμε τους αφορισμους....ολοι βλεπουμε τα μειονεκτηματα της ομαδας και ο Λου τα βλεπει ψυχραιμια....
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από pilotos »

Η ομάδα είναι τραγικά αργή, όλη τη χρονιά.
Η ομάδα απλά κρατάει την μπάλα πίσω από το κέντρο για να μην εκτεθεί.
Η ομάδα δεν μπορεί να κόψει μπάλες.
Αυτά.-

SM-G965F
donpablo
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: Παρ 28 Ιούλ 2017, 19:22

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από donpablo »

αν το γυρισουμε να δεις γελια ......... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: περα απο την πλακα ειμαστε τραγικοι και διακρινω τοσο αγχος για το πρωταθλημα που τελικα νομιζω οτι αυτο και οχι η κουραση η η ηλικια εχουν βαρυνει τα ποδια τον παικτων 34 ειναι πολλα
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από gpap »

Το γράφω ξανά.
Στην Ευρώπη ο ΠΑΟΚ μικραίνει συνεχώς.
Πήραν το σύνθημα "γι'αυτο ΠΑΟΚ παίξε τόπι να παραμιλάει η ευρώπη" κ το ξέσκισαν σε χίλια σκουπίδια.
Ευθύνη της διοίκησης κ του προπονητή.
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Φτου, μόνο τρεις αλλαγές επιτρέπονται

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4892
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Τρόμος »

Οι δύο τελευταίες μεταγραφικές περίοδοι του Μιχελ δεν βοήθησαν αλλά και ο
Λουτσεσκου δεν κατάφερε να αξιοποιήσει έστω κάποιους από τους καινούργιους.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ωχ! Κάποιο δεν θα πανηγυρίσουν λέει το πρωτάθλημα επειδή αποκλειστήκαμε από το Γιουρόπα. Ιησούς Χριστός Νικά!
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ο λου τα βλεπει,αλλα με ατρομητο δεν εκανε τις κινηεις που επρεπε να παρουμε το διπλο,τελος παντων
παλι καλα που απο αποτελεσματικοτητα σκιζουμε στην ελλαδα(για ποσο;)

λουτσεσκου και τεχνικος διευθυντης πρεπει να συνεργαστουν επειγοντως στην μεταγραφικη,υπαρχει μεγαλη αναγκη απο ταχυδυναμους παιχταραδες
επισης να παρει τ στημενα απο τον βιερινια να τα δωσει στον μαουριτσιο και στον ουαρντα

εστω αυτα για την ωρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Πέμ 13 Δεκ 2018, 21:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
xpan
Δημοσιεύσεις: 1034
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: Βέροια

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από xpan »

πόσα και πόσα παοκτσακια,αναμεσά τους και εγώ, που μεγαλώσαμε με τον ΠΑΟΚ των μεγάλων ευρωπαϊκών παιχνιδιών,καταραμένα πέναλτυ με την μπαγερν,ντρεπόμαστε σημερα για αυτή την εικονά της ομάδας
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από hasio_john »

Ας βάλουμε κάνα γρήγορο γκολ μπας και αλλάξει η ψυχολογία μας ...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Epiki anatropi 5-3 sto 2 imixrono! Pame PAOK OLE
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

τραυματισμος Πελκας
φετος δεν υπαρχει παντως, ειτε παιζει ειτε οχι..
αρνητικοτατος
Άβαταρ μέλους
paok re niamou
Δημοσιεύσεις: 3223
Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από paok re niamou »

Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Άβαταρ μέλους
Vet_eranos
Δημοσιεύσεις: 1062
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από Vet_eranos »

Ξεκινα το ματς, εισαι ζεστος, δειχνεις καλα, αισιοδοξα..
Δεχεσαι σχεδον αυτογκολ..Λες γαμωτο το χω ξανακανει, παμε λιγο συγκεντρωση..
Γινεται το πεναλτυ, σου πηδαει την ψυχη..
Κατεβαινεις ολακερος να πας ημιχρονο με καλυτερες προυποθεσεις..
Τρως αντεπιθεση ως φυσιολογικη εξελιξη..

Ολοι εσεις ποθ παρεκτρεπεστε θελω να ξερω τι σκατα αλλο ειδατε κ θελετε να τα ξυλωσουμε ολα??

Ειναι μια βραδια που οπως πολλες στο ποδοσφαιρο παν ΟΛΑ στραβα..τελος..
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ-Bate Borisov 13/12-19:55, Otesport2HD

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

paok re niamou έγραψε:Τι εγινε Πελκα φοβηθηκες και την ειδες τραυματιας ?
Ναι. Μάλλον αυτό είναι!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”