[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
εγω πιστευω οτι ασχετως του αποτελεσματος ο εκλιπων θα τιμηθει απο την παρουσια του κοσμου.
ΠΡΟΕΔΡΕ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΤΣΗΣ
ΠΡΟΕΔΡΕ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΤΣΗΣ
- Kokkini_Sta_Penalti
- Δημοσιεύσεις: 13
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 15:37
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Καλησπερα σε ολους .
Διαβαζω το φορουμ το site εδω και μηνες και επιτελους καταφερα να γραφτω
. Οτι και να πουμε για το σημερινο ειναι λιγο .
Ολοι μαζι ομαδα και κοσμος παμε να παρουμε το παιχνιδι .
3-0 με χατ-τρικ του Μαλεζα οεεεεεεεεεεεεεεεεοοοοοοοοοοοοοο

Διαβαζω το φορουμ το site εδω και μηνες και επιτελους καταφερα να γραφτω
Ολοι μαζι ομαδα και κοσμος παμε να παρουμε το παιχνιδι .
3-0 με χατ-τρικ του Μαλεζα οεεεεεεεεεεεεεεεεοοοοοοοοοοοοοο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
και κατι αλλο.
ο Παντελακης θα ηθελε να πεσει εστω και το παραμικρο αντικειμενο στον αγωνα σημερα?
Σκεφτειτε αυτο οσοι στενομυαλοι πατε(που θα πατε..).
Σορι για το υφος μου.
ο Παντελακης θα ηθελε να πεσει εστω και το παραμικρο αντικειμενο στον αγωνα σημερα?
Σκεφτειτε αυτο οσοι στενομυαλοι πατε(που θα πατε..).
Σορι για το υφος μου.
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
+1000 Μανώλη χαμηλά τη μπάλα και αν είναι να έρθουν τα 2 και 3 με το καλό αλλά δεν θέλει υπεροψία γιατί έτσι έρχεται η κατηφόρα π.χ τα σκουλήκια και η γλώσσα που βγάλανε με μια καλή χρονιά και τώρα τρώνε τις που@@@ με το κιλό, το τελευταίο είναι πιο γενικό και το λέω και για του χρόνου όχι μόνο για σήμερα.Manolis4 έγραψε:Ρε παιδιά διαβάζω για 2-0,3-0..Καταλαβαίνω απόλυτα τον φανατισμό που υπάρχει,και εγώ όταν αρχίσει το ματς θα νιώθω το ίδιο,αλλά αυτά τα σκορ ο ΠΑΟΚ δεν τα έχει κάνει ούτε με τον ρούλη φέτος..
Οι απουσίες του γαύρου μπορεί να τον επηρεάζουν επιθετικά αλλά αμυντικά παραμένει ισχυρός..Και όπως πολύ σωστά είπαν κάποια παιδιά ο γαύρος,με εξαίρεση τον φλωράκο τον Άγγλο,θα χρησιμοποιήσει παίκτες που ξέρουν τι να περιμένουν στην Τούμπα..
Έπειτα κάποιοι ακόμα να μάθουν τον τρόπο που σκέφτεται ο Σάντος..Εδώ παίξαμε αμυντικά με το χανούμι εκτός έδρας σε ένα ματς χωρίς άγχος,θα παίξουμε επιθετικά στην έδρα μας με τον γαύρο?Φαντάζεστε να δεχθούμε πρώτοι γκολ?Μας καταστρέφει και αυτό το παιχνίδι και το επόμενο καθώς θα μετράει σαν εκτός έδρας.. Οποιοδήποτε λάθος μας βγάζει έξω από την διοργάνωση..Και ο Σάντος αυτό σκέφτεται πρώτα και πολύ μετά τον αδικοχαμένο Πρόεδρο και την καταξίωση που θα μας φέρει ένας θρίαμβος..
Έτσι θεωρώ πως θα έχουμε πάλι μία μάχη,με τις δύο ομάδες να κοιτάνε πρώτα το μηδέν πίσω και πιθανότατα θα έχουμε ένα κακό παιχνίδι..Το ιδανικό σενάριο είναι να προηγηθούμε νωρίς τότε που θα έχουμε και την "αβάντα" της κερκίδας..
Και εγώ θεωρώ ότι είναι μεγάλη ευκαιρία να χτυπήσουμε το ματς,να τους ξεγυμνώσουμε και να αφιερώσουμε μία μεγάλη νίκη στον Πρόεδρο που έφυγε..Αλλά δυστυχώς ρεαλιστικά βλέπω τα παραπάνω..Μακάρι να πάει το ματς όπως ευχόμαστε όλοι και όχι όπως βλέπουμε ρεαλιστικά..
Πάμε γερά και μακάρι να έρθει 3-0 να γουστάρουμε αλλά ότι και αν γίνει στα τέτοια μας γιατί το μόνο που θυμάμαι από παιδί μικρό στα αρχίδια μου να γράφω τον ολυμπιλαγο.
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
δεν παιζει ο πατσα....τωρα για το ματς πιστευω 1-0 με πεναλτυ του Ιβιτς
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Δεν μου αρέσει δημοσιογράφοι που προσπαθούν να εμφανίζονται σαν αντικειμενικοί να χρησιμοποιούν το συναίσθημα και να μιλούν για την αγάπημένη μου ομάδα. Μόνο από παοκτσάκια το δέχομαι. Θα κάνω μια εξαίρεση και θα παραθέσω το άρθρο του Δ.Δραγώγια στη σημερινή "εξέδρα", γιατί νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεώτεροι που λένε...
Δημήτρης Δραγώγιας
Η αναβίωση ενός ροκ ποδοσφαίρου
Η εικόνα που είχα για το ροκ, εκείνη των ανατρεπτικών μουσικών απέναντι στο σύστημα, των αντιπολεμικών κινημάτων του '60 και του Γούντστοκ, έχει νοθευτεί εδώ και καιρό. Οταν το ίνδαλμά μου, ο Μπομπ Ντίλαν, έδωσε τον ύμνο «Like a Rolling Stone» σε διαφήμιση της Coca-Cola. Κι όταν ο Μπομπ Γκέλντοφ εξαργύρωσε τον ακτιβισμό του για μια θέση σε βρετανικό πολιτικό συμβούλιο των συντηρητικών.
Δεν ξέρω αν μου επιφυλάσσει η μοίρα να ξαναδώ εικόνα σαν τη χθεσινή στον καθεδρικό ναό της Του Θεού Σοφίας. Εναν Κούδα βαλαντωμένο στο κλάμα να σηκώνει το φέρετρο με τη σορό του Γιώργου Παντελάκη. Οι παλαιότεροι που το είδαν έφεραν συνειρμικά εικόνες της δεκαετίας του '60. Οι νεότεροι τις φαντάζονταν. Από εκείνη τη στιγμή οι αναμετρήσεις ΠΑΟΚ - Ολυμπιακού στην Τούμπα έμελλαν να αποτελέσουν την πεμπτουσία των κλασικών αγώνων της περιφέρειας ενάντια στον ισχυρό, της αντίστασης απέναντι στο κατεστημένο. Ο Παντελάκης ήταν ο δημιουργός μιας παράδοσης που κράτησε είκοσι τρία χρόνια. Ο εφιάλτης του Ολυμπιακού ήταν η Τούμπα.
Αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει. Και να φέρει στο σήμερα, δυο μέρες μετά τον θάνατο του Παντελάκη, μια παλιότερη γενιά, όχι του Κούδα, του Σαράφη, του Αποστολίδη και του Τερζανίδη, αλλά την επόμενη, του Σκαρτάδου, του Μπορμπόκη, του Λεοντιάδη, του Αλεξανδρίδη... Γιατί πάνω σ' αυτούς τους ποδοσφαιριστές πλάστηκε ο μύθος της σιδηράς παράδοσης νικών του ΠΑΟΚ απέναντι στον Ολυμπιακό. Τότε που το συναίσθημα κυριαρχούσε. Ο ΠΑΟΚ σχεδόν αδιάφορος. Ο Ολυμπιακός ομάδα τίτλου. Κι όμως το αποτέλεσμα έκρυβε εκπλήξεις.
Αυτό το συναίσθημα δεν πρόκειται να περάσει στους σημερινούς ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ. Οι παραστάσεις του Κονσεϊσάο, του Κοντρέρας, του Πάμπλο Γκαρσία δεν συγκρίνονται με του Σίγγα και του Αλαβάντα, αλλά άντε να εξηγήσεις στη βαβέλ του Σάντος ποιος ήταν ο Παντελάκης, τι σήμαινε Κούδας και ποια είναι η ιστορία των αναμετρήσεων Ολυμπιακού - ΠΑΟΚ. Σύμφωνοι, η εποχή των ένδοξων επαναστατών του ποδοσφαίρου έχει πια περάσει. «The Times They Are A-Changin'», που θα τραγουδούσε και ο Ντίλαν. Στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο η νοσταλγολογία έχει τόση αξία όση και μια διαφήμιση της Coca-Cola. Αλλά και τι δεν θα 'δινα να αναβίωνε έστω για μια νύχτα η εποχή των γερο-ροκάδων. Κι ας ήταν η σημερινή...
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 8364&catId
Υ.Γ. Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το σημερινό αποτέλεσμα. Και η αισιοδοξία μου βασίζεται όχι στην αγωνιστική σύγκριση των δύο ομάδων, αλλά σε στοιχεία που αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο. Είναι καιρός πια να ξεκινήσει μια καινούρια παράδοση...
Δημήτρης Δραγώγιας
Η αναβίωση ενός ροκ ποδοσφαίρου
Η εικόνα που είχα για το ροκ, εκείνη των ανατρεπτικών μουσικών απέναντι στο σύστημα, των αντιπολεμικών κινημάτων του '60 και του Γούντστοκ, έχει νοθευτεί εδώ και καιρό. Οταν το ίνδαλμά μου, ο Μπομπ Ντίλαν, έδωσε τον ύμνο «Like a Rolling Stone» σε διαφήμιση της Coca-Cola. Κι όταν ο Μπομπ Γκέλντοφ εξαργύρωσε τον ακτιβισμό του για μια θέση σε βρετανικό πολιτικό συμβούλιο των συντηρητικών.
Δεν ξέρω αν μου επιφυλάσσει η μοίρα να ξαναδώ εικόνα σαν τη χθεσινή στον καθεδρικό ναό της Του Θεού Σοφίας. Εναν Κούδα βαλαντωμένο στο κλάμα να σηκώνει το φέρετρο με τη σορό του Γιώργου Παντελάκη. Οι παλαιότεροι που το είδαν έφεραν συνειρμικά εικόνες της δεκαετίας του '60. Οι νεότεροι τις φαντάζονταν. Από εκείνη τη στιγμή οι αναμετρήσεις ΠΑΟΚ - Ολυμπιακού στην Τούμπα έμελλαν να αποτελέσουν την πεμπτουσία των κλασικών αγώνων της περιφέρειας ενάντια στον ισχυρό, της αντίστασης απέναντι στο κατεστημένο. Ο Παντελάκης ήταν ο δημιουργός μιας παράδοσης που κράτησε είκοσι τρία χρόνια. Ο εφιάλτης του Ολυμπιακού ήταν η Τούμπα.
Αφήστε τη φαντασία σας να οργιάσει. Και να φέρει στο σήμερα, δυο μέρες μετά τον θάνατο του Παντελάκη, μια παλιότερη γενιά, όχι του Κούδα, του Σαράφη, του Αποστολίδη και του Τερζανίδη, αλλά την επόμενη, του Σκαρτάδου, του Μπορμπόκη, του Λεοντιάδη, του Αλεξανδρίδη... Γιατί πάνω σ' αυτούς τους ποδοσφαιριστές πλάστηκε ο μύθος της σιδηράς παράδοσης νικών του ΠΑΟΚ απέναντι στον Ολυμπιακό. Τότε που το συναίσθημα κυριαρχούσε. Ο ΠΑΟΚ σχεδόν αδιάφορος. Ο Ολυμπιακός ομάδα τίτλου. Κι όμως το αποτέλεσμα έκρυβε εκπλήξεις.
Αυτό το συναίσθημα δεν πρόκειται να περάσει στους σημερινούς ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ. Οι παραστάσεις του Κονσεϊσάο, του Κοντρέρας, του Πάμπλο Γκαρσία δεν συγκρίνονται με του Σίγγα και του Αλαβάντα, αλλά άντε να εξηγήσεις στη βαβέλ του Σάντος ποιος ήταν ο Παντελάκης, τι σήμαινε Κούδας και ποια είναι η ιστορία των αναμετρήσεων Ολυμπιακού - ΠΑΟΚ. Σύμφωνοι, η εποχή των ένδοξων επαναστατών του ποδοσφαίρου έχει πια περάσει. «The Times They Are A-Changin'», που θα τραγουδούσε και ο Ντίλαν. Στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο η νοσταλγολογία έχει τόση αξία όση και μια διαφήμιση της Coca-Cola. Αλλά και τι δεν θα 'δινα να αναβίωνε έστω για μια νύχτα η εποχή των γερο-ροκάδων. Κι ας ήταν η σημερινή...
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 8364&catId
Υ.Γ. Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος για το σημερινό αποτέλεσμα. Και η αισιοδοξία μου βασίζεται όχι στην αγωνιστική σύγκριση των δύο ομάδων, αλλά σε στοιχεία που αναφέρονται στο παραπάνω άρθρο. Είναι καιρός πια να ξεκινήσει μια καινούρια παράδοση...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
o γαυρακος δεν ειδε τιποτα ακομα 9-15 θα δει τη τον περιμενειPlaton έγραψε:Ο Άγγλος επιθετικός του Ολυμπιακού Νταρμπισάϊρ, λίγες ώρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στο λιμάνι. Οσο για τις δυσκολίες στην «καυτή» Τούμπα δεν φάνηκε να προβληματίζεται: «Εχω παίξει ήδη σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες και δεν θα έχω πρόβλημα. Ανυπομονώ να παίξω»!
Απο τη σημερινη gazzetta
http://www.gazzetta.gr/content/view/24135/2/
Και λέω λοιπόν εγώ:
Η επί του όρους ομιλία του Κυρίου
Κατά Ματθαίον κεφ. 5
Στοίχος -3ος
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών."
Μακάριοι όσοι νιώθουν την πνευματική τους φτώχεια, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Κύριε γαυράκο, ακόμη δεν ήρθες καλά καλά και το παίζεις και πρώτος μάγκας; Άντε αγόρι μου πήγαινε σε κάνα Μητρόπουλο και κάναν κο-κο-κο η κότα Ντιόγκο να σε δασκαλέψει και μην ανοίγεις το στοματάκι σου και λες βλακειούλες μεσημεριάτικα.... Βλακάκο...
ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΟΣΟΥΝ
ΘΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΝ ΟΛΟΙ
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
ΑΝΤΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΖΩ ΠΡΟΣ ΤΟΥΜΠΑ
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΑΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
-
Stavros_Paoki
- Δημοσιεύσεις: 403
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 14:34
- Τοποθεσία: Κουφάλια
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Απόψε έχει γαύρο στην Τούμπα..αφήστε την κλάψα για Μούσλι
(ο ΠΑΟΚ είμαστε εμείς ο Λαός Του)το μεγάλο τηγάνι είδη κοχλάζει!!!
(ο ΠΑΟΚ είμαστε εμείς ο Λαός Του)το μεγάλο τηγάνι είδη κοχλάζει!!!
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Πιστεύω πως αν μας δούν επιπόλαια και καταφέρουμε να βρούμε μια καλή ευκαιρία μπορούμε να τους νικήσουμε... Το αποδείξαμε άλλωστε και στο καραισκάκη... Παίξαμε καλά και αμα δεν τρώγαμε το γκολ στο 45 μπορούσαμε ακόμα και να τους νικήσουμε...
Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)
Γ@μήστε τους ρεεε!!!
Για τον λαό και για τον Πρόεδρο!!!
Μόνο ηχητική βία και κανένα αντικείμενο μέσα!
Ξεσκίστε τους ρε λέμεεε!!!

Για τον λαό και για τον Πρόεδρο!!!
Μόνο ηχητική βία και κανένα αντικείμενο μέσα!
Ξεσκίστε τους ρε λέμεεε!!!