[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
simosdr
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 11:23
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από simosdr »

Ο Pablo μετα το τελος του αγωνα που εγινε στο τηγανι εστειλε μια σφαιρα σε φακελο στα αποδυτηρια του gay.
Τα αποτελεσματα φανηκαν... :) :)

Παβλο σε θελω δυνατο δεν πιστευω να εισαι πεσμενος που δεν θα ερθει..Εχεις και αλλα μπροστασ ου σε ενα που θα παει θα τον πετυχεις..!

ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΜΠΡΟΣ!!! ΠΑΙΞΕ ΜΠΑΛΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ...
Άβαταρ μέλους
kass4
Δημοσιεύσεις: 1041
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 18:40
Τοποθεσία: athina

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από kass4 »

simosdr έγραψε:Ο Pablo μετα το τελος του αγωνα που εγινε στο τηγανι εστειλε μια σφαιρα σε φακελο στα αποδυτηρια του gay.Τα αποτελεσματα φανηκαν...
Λάθος πληροφόρηση έχεις αδερφέ
Ψάρια έξω απ'την πόρτα ήταν :)
Άβαταρ μέλους
axl4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:11
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από axl4 »

γκολ απο τα πρωτα λεπτα πριν καλα καλα καταλαβουν που βρισκονται οι γκεουλες!Στη συνεχεια παιχνιδι τακτικης και εκει υπερτερουμε!εμεις εχουμε ομαδα ειτε παιζουν οι βασικοι ειτε οχι...αυτοι εχουν εναν γκαλετι που βγαζει τα καστανα απο τη φωτια...να τους δω σημερα που θα λειπουν βασικες μοναδες τους!

εξαλλου και στο πρωτο ματς μεσα στο τηγανι τους παιξαμε στα ισα...αποψε θα μας παιξουν με την οπισθεν και τα φρενα σπασμενα...

τυχεροι οσοι βρεθειτε αποψε στον ΝΑΟ...βγαλτε τα λαρυγγια σας...θα σας θαυμαζουν οι αλλοθρησκοι και θα ζηλευουμε εμεις που δεν ειμαστε διπλα σας... :) :) :)
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από pagotatzis »

θελω παθος δυναμη και καρδια στον αγωνηστικο χωρο και στην κερκιδα!!!!!
ΠΑΟΚΑΡΕΣ μου να τα δωσετε ολα σημερα για να κανετε την ΤΟΥΜΠΑ να
απωγηωθει
:?
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Αδερφε Kos, θα συμφωνησω μαζι σου...

Ισως ο γαυρος κοουτς να θεωρει το παιχνιδι ευθης εξαρχης χαμενο και να εχει ριξει το βαρος στην αμυνα του, κοιτωντας πρωτα απ' ολα να μη δεχθει γκολ. Προφανως θα παιξει με αντεπιθεσεις θελοντας να εκμεταλλευτει την ταχυτητα του.

Ο αγωνας ειναι παγιδα. Θα προτιμουσα να παιζουν ολοι απο το γαυρο. Πρεπει να ειμαστε σε εκγρηγορση. Πιστευω οτι ο Σαντος το μυριστηκε και ειμαι πολυ περιεργος να δω ποια ενδεκαδα θα κατεβασει. Με σκορ 1-0 η προκριση ειναι κατα 80% δικη μας, ενα 2-0 ειναι προκριση 100%. Και το 0-0 ειναι 60% δικη μας προκριση. Τα δυσκολα αρχιζουν αν φαμε γκολ. Με το 1-1 η προκριση θα παιχθει 50-50 στο τηγανι.

Λοιπον ουτε ο Γαλανης να ειμουν...σταματω με τις βλακειες πρωι πρωι... :wink:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από ronaldo »

η ομαδα που κατεβαζουμε σημερα ειναι τρομερα αργη απο τη μεση και μπροστα.
βερον,γαρσια,ιβιτς στο κεντρο και σορλεν,κονσεισαο στα ακρα ενω μπροστα ο αναστασακος.
προσωπικα νομιζω οτι δεν εχουμε καμια ελπιδα να βαλουμε γκολ και απλα παμε για το μηδεν.

τα λαθη νομιζω ειναι που αφηνει παλι εκτος το δαρλα που ειναι πολυ καλυτερος του λινο σαν αριστερο μπακ.πολυ καλυτερος αμυντικα αλλα και επιθετικα βοηθαει αφου εχει καλη τριπλα.

ο λινο ειναι για πιο μπροστα να δωσει και λιγο περισσοτερη ταχυτητα απο τον σορλεν που και αυτος λαθος χρησιμοποιειται στα ακρα και πρεπει να παει προς το κεντρο γιατι δεν εχει τοσο ταχυτητα να παξει στα ακρα.δεν ειναι αργος ο σορλεν αλλα δεν ειναι και γρηγορος για να παιζει στα ακρα.

τελος ενα ακομα λαθος που αφηνει εξω τον μπακαγιοκο και τον τελειωνει και αυτον οπως και τον ηλιαδη.
και μη μου πει κανενας οτι ηταν χαλια ο μπακαγιοκο την κυριακη γιατι το ερωτημα ειναι πως ηταν τοσο καιρο τοσο καλος και αμεσως μετα τον παραγκωνισμο του επεσε η αποδοση του?
απλα και αυτος πλεον οπως και ο ηλιαδης παιζουν υπο πιεση και νιωθοντας την αντιπαθεια του προπονητη
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από scouser4 »

Παλικάρια, κάντε μας τη χάρη και σκίστε την ομάδα του δημοσίου και της πουστιάς! Λιώστε τους στο καμίνι της ΤΟΥΜΠΑΣ! Ας είναι η αρχή για μια νέα παράδοση που ο γαύρος θα χάνει ξανά, πριν καν πατήσει το πόδι του στο γήπεδο!

Με λίγα λόγια @αμήστε τους!

:) :?
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Aδερφε Ροναλντο οτι αφορα το Δαρλα και τον Μπακαγιοκο σου δινω δικιο.
Κι αντε ο Δαρλας ισως κατεβει με το αρχικο σχημα, δεν το ξερουμε ακομη...
Αλλα με το Μπακαγιοκο, τα παραγματα ειναι πλεον οφθαλμοφανη. Ο Σαντος τον τελειωνει!!! Δεν τον παει με τιποτε. Και μαλλον δυσκολα θα τον ξαναδουμε σε αγωνα να παιζει.
Δε θα μπω στη διαδικασια να κανω τον κριτη και να απομεινω δικαιοσυνη, απλα θα πω οτι ο ΠΑΟΚ, πληρωνει αυτη τη στιγμη ενα παικτη παραπανω, εχοντας ενα παικτη λιγοτερο...

Το ιδιο ισχυει και για τον Ηλιαδη εξαλλου...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thrix »

Ξέρει κανείς αν μπορώ να το δώ στο ιντερνετ κάπου? Θα έιμαι εκτός ελλάδας ρε φούστη μου. Δεν θέλωνα το χάσω.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από DimisK »

Συμφωνώ απόλυτα με τον Platon. Αν φάμε γκολ τα πράγματα δυσκολεύουν. Αν λήξει και 0-0 φοβορί είμαστε εμείς...
Αν και πιστεύω ότι θα κερδίσουμε με 1-0. Και καλύτερα, γιατί αυτό είναι ένα σκορ που δεν μπορεί να μας κοιμήσει...
Νίκη, χωρίς γκολ του γαύρου ή 0-0. Και μετά ψάξτε για τη δεύτερη ομάδα του τελικού...
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Platon »

Ο Άγγλος επιθετικός του Ολυμπιακού Νταρμπισάϊρ, λίγες ώρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στο λιμάνι. Οσο για τις δυσκολίες στην «καυτή» Τούμπα δεν φάνηκε να προβληματίζεται: «Εχω παίξει ήδη σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες και δεν θα έχω πρόβλημα. Ανυπομονώ να παίξω»!


Απο τη σημερινη gazzetta

http://www.gazzetta.gr/content/view/24135/2/


Και λέω λοιπόν εγώ:

Η επί του όρους ομιλία του Κυρίου
Κατά Ματθαίον κεφ. 5
Στοίχος -3ος
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών."

Μακάριοι όσοι νιώθουν την πνευματική τους φτώχεια, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Κύριε γαυράκο, ακόμη δεν ήρθες καλά καλά και το παίζεις και πρώτος μάγκας; Άντε αγόρι μου πήγαινε σε κάνα Μητρόπουλο και κάναν κο-κο-κο η κότα Ντιόγκο να σε δασκαλέψει και μην ανοίγεις το στοματάκι σου και λες βλακειούλες μεσημεριάτικα.... Βλακάκο...
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από thrix »

Μεγάλε Πλάτωνα! :D
Άβαταρ μέλους
antigoni
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 18:09

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από antigoni »

Platon έγραψε:Ο Άγγλος επιθετικός του Ολυμπιακού Νταρμπισάϊρ, λίγες ώρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του με την «ερυθρόλευκη» φανέλα στην Τούμπα κόντρα στον ΠΑΟΚ για τον προημιτελικό του Κυπέλλου, μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις στο λιμάνι. Οσο για τις δυσκολίες στην «καυτή» Τούμπα δεν φάνηκε να προβληματίζεται: «Εχω παίξει ήδη σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες και δεν θα έχω πρόβλημα. Ανυπομονώ να παίξω»!


Απο τη σημερινη gazzetta

http://www.gazzetta.gr/content/view/24135/2/


Και λέω λοιπόν εγώ:

Η επί του όρους ομιλία του Κυρίου
Κατά Ματθαίον κεφ. 5
Στοίχος -3ος
"Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, διότι αυτών είναι η βασιλεία των ουρανών."

Μακάριοι όσοι νιώθουν την πνευματική τους φτώχεια, γιατί σ' αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών.
Κύριε γαυράκο, ακόμη δεν ήρθες καλά καλά και το παίζεις και πρώτος μάγκας; Άντε αγόρι μου πήγαινε σε κάνα Μητρόπουλο και κάναν κο-κο-κο η κότα Ντιόγκο να σε δασκαλέψει και μην ανοίγεις το στοματάκι σου και λες βλακειούλες μεσημεριάτικα.... Βλακάκο...
χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχ
Να'ναι καλα το παλικαρι........
Αν και ολα τα λεφτα ειναι το σχολιο του Πλατωνα!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από DimisK »

Σε μεγάλες φόρμες σήμερα ο Πρόεδρος!!! :lol: :lol:

Ελπίζω την ίδια φόρμα να έχουν το βράδυ και οι παίκτες μας!!! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από scouser4 »

Χαχαχα! :lol:

Που έχεις παίξει σε τέτοιες καυτές ατμόσφαιρες βρε @αλάκα ? Στην καυτή έδρα της Μπλάκμπερν ? Ή στα άλλα χωριά της Αγγλίας ? :)

Για να σε δούμε σήμερα!Με 30,000 τρελούς και κάνε πάλι δηλώσεις αύριο!Ο Πάμπλο νιώθει μοναξιά που δεν παίζει η δικιά του..πρόσεξε!

:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”