Λάμπρος Χούτος

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από agave »

ο τζορτζεβιτς την έκανε την τελευταία, όταν η διαφορά του gay ήταν στους 6 απο εμάς και 9 απο το βάζελο λέγοντας :
(σε ελεύθερη παράθεση-αν βρω το λινκ που το είχα διαβάσει θα το ποστάρω)

"μην επαναπαυόμαστε και κοιτάμε τι κάνει ο βάζελος. Ο ΠΑΟΚ είναι ο αντίπαλος που έχει 6 βαθμούς διαφορά, οι οποίοι μπορεί να είναι και 3 στο 2ο γύρο".......

Σαν να σου λέει, στην Τούμπα έχουνε χάσει ήδη!!!

ΥΓ. Για τον Χούτο συμφωνώ με τον υποβρύχιο. Δεν έγλειψε. Απλά παραδέχτηκε οτι μπορεί να γίνει ΠΑΟΚ και αυτός. Αν δεν είναι ήδη...
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Kostas85 »

H προιστορία του στο γαυρο απο σπορτ gr

ο διαμάντι... τρακάρει μόνο τουΘοδωρής Ρούσσος | 7/11/2008 11:10:18 μμ
Ο Λάμπρος Χούτος, με το πέρασμα των χρόνων, βελτίωσε μόνο τα ποδοσφαιρικά του προσόντα. Ο χαρακτήρας του έμεινε ο ίδιος και το νέο επεισόδιο που δημιούργησε στον Πανιώνιο, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

"Τους έφερα ένα διαμάντι και μου το τράκαραν", είχε πει κάποτε ο μπαμπάς-Χούτος, αναφερόμενος στην παρουσία του Λάμπρου στον Ολυμπιακό. "Δεν παίζει η Ferrari και παίζει το ποδήλατο", είχε πει κάποτε ο μπαμπάς-Χούτος, κάνοντας σύγκριση του γιού του με τον Αλέκο Αλεξανδρή. Κι εφόσον είναι Ferrari και τρέχει τόσο γρήγορα, είναι δυνατόν να μην τρακάρει; - ερχόμαστε να συμπληρώσουμε εμείς. Πού τράκαρε; Πάνω στην ατυχία που τον κυνηγούσε από τότε που φόρεσε την ερυθρόλευκη φανέλα και δυστυχώς πάνω στον πατέρα του...

16 Σεπτεμβρίου 2000: Ο Χούτος έχει εντονότατο φραστικό επεισόδιο με τον Γιάννη Ματζουράκη στην προπόνηση του Ολυμπιακού. Καλείται σε απολογία και τιμωρείται με πρόστιμο 3 εκ. δρχ. και 3μηνη διακοπή συμβολαίου με αναστολή.

23 Μαϊου 2001: Προκλητικός απέναντι στην τύχη του... Είχε επεισόδιο με τον Τάσο Μητρόπουλο κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Ο παίκτης ζήτησε από την τεχνική ηγεσία να του χορηγηθεί άδεια προκειμένου να μεταβεί στο Μιλάνο και να παρακολουθήσει από κοντά τον τελικό του Champions' League, ανάμεσα στην Μπάγερν και τη Βαλένθια. Ο Χούτος δεν πήρε το πράσινο φως και ...σήκωσε μπαϊράκι επειδή δόθηκε άδεια απουσίας στον Ηλία Πουρσανίδη, για τον ίδιο λόγο. Ζήτησε εξηγήσεις από τον Τάσο Μητρόπουλο, ο οποίος ...προτίμησε να τον διώξει από τις εγκαταστάσεις του Ρέντη.

18 Δεκεμβρίου 2002: Ο μπαμπάς - Χούτος αναλαμβάνει και πάλι χρέη δικηγόρου, μάνατζερ και οτιδήποτε άλλο. παίρνει... σβάρνα τα ραδιόφωνα και εξαπολύει φραστική επίθεση κατά του πρώην γιατρού της ομάδας, Χρήστου Δάρρα και κατά του Γ. Λούβαρη, ενώ χαρακτηρίζει "ποδήλατο" τον Αλέκο Αλεξανδρή και Ferrari τον γιο του.

07 Ιουλίου 2003: Ο Χούτος, μετά από παρακίνηση του μάνατζερ - πατέρα του, στέλνει εξώδικο στην ΕΠΑΕ και την ΠΑΕ Ολυμπιακός, με το οποίο βάσει ιδιωτικού συμφωνητικού, διεκδικεί ένα πόσο που ανέρχεται στα 150 εκ. δρχ. (50 για κάθε χρόνο) και έχει να κάνει με την εκμετάλλευση του ονόματός του. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός καλεί τον παίκτη σε απολογία για αντισυμβατική και δυσφημιστική προς το σύλλογο συμπεριφορά.
11 Ιουλίου 2003: Ο μπαμπάς Χούτος πήρε πάλι τ' όπλο του. Παίρνει... σβάρνα πάλι τους ραδιοφωνικούς σταθμούς και διατυμπανίζει ότι απειλείται η ζωή του γιού του, ενώ δεν ξεχνάει να "τα χώσει" στον Γιώργο Λούβαρη.
14 Ιουλίου 2003: Η ΠΑΕ Ολυμπιακός καταθέτει στην ΕΠΑΕ αίτημα για 6 μηνη διακοπή συμβολαίου στον παίκτη.
15 Ιουλίου 2003: Ο Χούτος κάνει προσφυγή στην ΕΠΑΕ κατά του Ολυμπιακού, ζητώντας να μείνει ελεύθερος.
17 Ιουλίου 2003: Η ΕΠΑΕ επικυρώνει 4μηνη διακοπή συμβολαίου του παίκτη με τον Ολυμπιακό και παράλληλα απορρίπτει την προσφυγή του.
18 Σεπτεμβρίου 2003: Νέο επεισόδιο του Χούτου με τον Προτάσοφ.

20 Ιουλίου 2004: Προσφυγή κατά του Ολυμπιακού καταθέτει ο Χούτος
27 ιουλίου 2004: Νέο επεισόδιο στην κόντρα Ολυμπιακού - Χούτου, στην εκδίκαση της προσφυγής του παίκτη κατά της ΠΑΕ.
03 Αυγούστου 2004: Τρίμηνη διακοπή συμβολαίου στον Λ. Χούτο από την ΕΕΟΔΕΠ

Αυτόν τον παίκτη... μάζεψε ο Εβαλντ Λίνεν στον Πανιώνιο. Και αντί ο ίδιος να εκτιμήσει ότι τον... μάζεψαν και του έδωσαν την ευκαιρία να ξαναπαίξει ποδόσφαιρο, κάνει τα ίδια που έκανε και στον Ολυμπιακό. Μήπως, τελικά το διαμάντι που έλεγε ο πατέρας του στερείται... καρατίων και τρακάρει από μόνο του δεξιά κι αριστερά;
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από eleos »

Μήπως έμπλεξε με το κωλόγαυρο και τις αθηναικές ομάδες και λίγος βαρδάρης, μπουγάτσα και tuba-libre θα τον κάνουν να ηρεμίσει??
ΜΗΠΩΣ???!

:) :)
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από free4 »

Τι να λέμε ρε παιδιά?
Αλλάζει ο χαρακτήρας του ανθρώπου???

Εδώ κοτζάμ Αντριάνο και Ρονάλντο βγαίνουν κάθε βράδυ έξω με τα καλύτερα νιμού και γράφουν στα ριαπαπά τους τους εκάστοτε προπονητές και διοικούντες τους (Μουρίνιο ακούς?)

Στον Χούτο κολλάτε?
Ξεχνάτε το Ζάχοβιτς του γαύρου?
Ξεχνάτε τον Γκονζάλες του βάζελου?
Ξεχνάτε τον Αφρόζο του ρούλη?
Ξεχνάτε τον Ραμπεσαντρατανά της χανούμισσας?
Ξεχνάτε τον δικό μας τον Μπράντιτς?

Και πόσους ακόμα.....

Εδώ κοτζάμ Φέργκιουσον δεν μπορεί να επιβληθεί στον Ρονάλντο, ο Χούτος σας έφταιξε?? Ας κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει και να είναι σωστός στα υποτυπώδη κι αφήστε τις υπόλοιπες κατινιές..
Άβαταρ μέλους
gmayo
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 05 Ιουν 2008, 15:04

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gmayo »

free4 έγραψε:
Στον Χούτο κολλάτε?
Ξεχνάτε το Ζάχοβιτς του γαύρου?
Ξεχνάτε τον Γκονζάλες του βάζελου?
Ξεχνάτε τον Αφρόζο του ρούλη?
Ξεχνάτε τον Ραμπεσαντρατανά της χανούμισσας?
Ξεχνάτε τον δικό μας τον Μπράντιτς?
Όλοι αυτοί που ανέφερες παραπάνω όταν αρχίσαν τα παρατράγουδα η αποδοσή τους ήταν..... πως να στο πώ τώρα; Απόδοση πια απόδοση τι είναι αύτο τρώγετε;; Και όλοι φύγαν νύχτα
free4 έγραψε:Εδώ κοτζάμ Φέργκιουσον δεν μπορεί να επιβληθεί στον Ρονάλντο, ο Χούτος σας έφταιξε?? Ας κάνει τη δουλειά του όπως πρέπει και να είναι σωστός στα υποτυπώδη κι αφήστε τις υπόλοιπες κατινιές..
Ο Ρονάλντο και ο Αντριάνο μπορεί να είναι ρεμπεσκέδες αλλά ως εκεί υπερ αντιδραστικοί δεν είναι. Αν το έχεις με τη μπάλα το δείχνεις στο χόρτο είτε πήγες για ύπνο το προηγούμενο βράδυ απο τις 9 είτε είσουν με γκόμενες μέχρι τα ξημερώματα. Άλλω όμως το να είσαι ρέμαλος και άλλο αντιδραστικός. Θέλω να δώ το Ρονάλντο να πουλάει μαγκιά στον τρελό σκωτσέζο το Φέργκιουσον να δώ ΠΟΣΑ παπούτσια θα φαεί αυτός στο κεφάλι σαν το τζιτζιφιόγκο το Μπέκαμ....

Τον Χούτος τον πήρε το αυτί μου από τότε που πήγε στη Ρόμα και το ταλέντο το αστείρευτο ποτέ δεν έγινε αγωνιστική παρουσία ανάλογη και όχι γιατί ξενυχτούσε αλλά γιατί είχε σκ***χαρακτήρα και δεν άκουγε κανέναν (τον μπαμπά / μάνατζερ / δικηγόρο δεν τον βάζω στη κουβέντα) δλδ τα μπουκέτα που έπαιξε με τον βοηθό του Λίνεν είναι συμπεριφορά επαγγελματία;;;

Νόμιζω ότι ο Χούτος ήταν αδιάφορη μεταγραφή, που δεν κόστισε τπτ, ελπίζω το συμβόλαιο του να μην είναι επιβαρυντικό. Ας με κράξει όποιος θέλει αλλά παίχτες τύπου Χούτου με κακή εξωαγωνιστική συμπεριφορά 1ον) στα 30 δεν αλλάζουν και 2ον) Καλό δεν κάνουν. Μακάρι να έχω άδικο. Οπως με τον Ίβιτς που δεν μου άρεσε η μεταγραφή του.

Και η δήλωση του στη παρουσίαση πολύ κονσέρβα ρε παιδί μου.

ΕΚΤΟΣ.... Και αν τον πήραμε για σάκο του μπόξ του Πάμπλο (Γκαρσία) :)

Τώρα κράξτε ελεύθερα...
Άβαταρ μέλους
jor
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 13:26

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από jor »

Ειναι καλος παιχτης
Θα βοηθησει σιγουρα!!!
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από ronaldo »

ξεκολατε ο χουτος ειναι πολυ μεγαλος παιχτης.
για μενα πρεπει να ειναι βασικος και στην εθνικη αφου ειναι καλυτερος και απο γκεκα και απο σαλπιγγιδη.
βασικα οταν ειχε ξεκινησει την καριερα του και πριν παθει τα προβληματα με τους χιαστους φαινονταν οτι θα αφησει ιστορια σαν ενας απο τους καλυτερους ελληνες επιθετικους ολων των εποχων αλλα εμεινε πισω με 2 δυαδοχικες ριξεις χιαστων.
τωρα εχει καιρο να τραυματιστει σοβαρα και ειναι σε περιοδο ανοδου αγωνιστκης.
για μενα ειναι φοβερη μεταγραφη και με μουσλι σε 4-4-2 θα κανουν παρτι.αν παιξουν μαζι τερμα τα under και παμε για πολλα over
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Peja 4 »

sourdos4 έγραψε:Ρε σεις ξεκολατε με το χαρακτηρα του χουτου. Δεν πειρατε χαμπαρι οτι παιρνουμε παιχτες που εχουν τσαμπουκα? Μηπως ο Σερτζιο ηταν κανα παπαδοπαιδι? Οι υπολοιποι μηπως πηγαιναν κατηχητικο?( Μουσλι, Παμπλο , Μπιζερα, Κοντρερας). Επειδη δεν τους ξεραμε τι κανανε στις προηγουμενες ομαδες και ξερουμε το Χουτο βγαινουμε και κραζουμε.
Μαγκια του τεχνικου επιτελειου ειναι να κανουν τον ποδοσφαιριστη να βγαζει το τσαμπουκα του μεσα στο γηπεδο και οχι στην προπονηση και ο νοων νοητο.

Υ.Γ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΟ ΠΡΟΣΟΝ?
ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ!!!
Φίλε σωστός απόλυτα και όλο το θέμα με το Χούτο και κάθε ποδοσφαιριστή τύπου Χούτου είναι αυτό που λες να τον κάνει το τεχνικό team να βγάλει τον τσαμπουκά του στο γήπεδο.
Για τις δηλώσεις του έχω να πω ότι είναι σωστές έρχεται στην Ομαδάρα μας τι θέλετε να πει? το μόνο που έκανε είναι να δηλώσει τα αυτονόητα απλά λόγο των ιδιαιτεροτήτων που έχει ένας παίχτης που έπαιζε στους gay και τώρα στην ΠΑΟΚΑΡΑ σε κάποιους ακούγονται περίεργα αλλά αν τα έλεγε ένας ξένος όλα θα ήταν καλά και θα λέγαμε μπράβο στο παλικάρι που έγινε ΠΑΟΚ πριν καν παίξει ένα ματς.
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι δηλώσεις κάνει, τι ομάδα είναι και αν θα γίνει ΠΑΟΚ στο μέλλον ο Χούτος ας μη γίνει ποτέ και ας καρφώνει γκολάκια στους αντιπάλους μας και όλα θα είναι καλά.
Από εκεί και πέρα εύχομαι να είναι γερός και να προσφέρει στην Ομάδα γιατί το ταλέντο και τις δυνατότητες τις έχει και να βάλει και 3 γκολάκια στα βαζέλια την Κυριακή.

:D
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Platon »

Xoυτινιο λεμε...

Θα κανει την προπονησουλα του με Παμπλο, Παμπλο και Λινο, θα πουνε και "περαστικα" στο Μουσλι και παμε για διπλο στο κουνελοβαζελο.

Περιμενω πολλα απο αυτον...νομιζω οτι η ομαδα μας του παει γαντι!!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από gash04 »

Τώρα να σε δω και μαγκιές δεν χωράνε!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από DimisK »

Κι εγώ πιστεύω ότι ταιριάζει γάντι στον σημερινό ΠΑΟΚ. Μακάρι να μην με διαψεύσει....Θέλω γκολ στο Νικοπολίδη το Μάρτη και τρελό πανηγύρι μπροστά στην 4Α!!! :) :)

Μόνο έτσι θα εξιλεωθεί που φόρεσε τη φανέλα του γαύρου!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από sergio ramos »

ειδα πως ειπαρχει ενα τοπιψ ηια τον παικτη αλλα ειναι locked για αυτο ανοιξα νεο αν υπαρχει ηδη ομως topic locked.για μενα ο Χούτος ειναι μια πολυ καλη κινηση κ πιστευω πως με αυτονκαι τον λινο η ομαδα αποκτησε επιτελους ποιοτητα :)
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από erevos187 »

Το κουρασαμε τον θεμα την κυριακη με βαζελο θα δειξει αν ειναι η δεν ειναι ικανος αν αξιζει το ρισκο του χαρακτηρα του η οχι.

Πετα 2 μπαλακια πορσε των γηπεδων και ας τραβαμε τα βυζια μας μετα.
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από blackterror4 »

ξερουμε αν θα παιξει σιγουρα?μακαρι
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Λάμπρος Χούτος

Δημοσίευση από Olorin »

Τι λενε ρε στο metropοlis? Ητανε λεει νωχελικος στην 1η προπονηση σημερα και του εκανε δρυμεις παρατηρησεις ο Σαντος και αυτος ηταν φευγατος...και κατι τετοια. Επιβεβαιωνεται απο πουθενα αυτο?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”