[Κύπελλο] Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 04.02.09 21:15

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από scouser4 »

Δυστυχώς για άλλη μια φορά φέτος πρέπει να δώσουμε ίσως το πιο σημαντικό παιχνίδι για εμάς με σημαντικές ελλείψεις..τι γίνεται ρε γαμώτο ? τραυματισμοί,ιώσεις ..

Τεσπα, πρέπει όσοι παίξουν να δώσουν το 200% των δυνατοτήτων τους και ότι βγεί, και έτσι ακόμα μπορούμε να τον πάρουμε τον μισητό θρήνο!

Το γήπεδο θα ήταν κόλαση ούτως η άλλως, τώρα πρέπει να είναι δύο φορές κόλαση να το νιώσουν καλά στο πετσί τους οι βρωμιάρηδες!

@αμήστε το @ούστη τον γάβρο!

:?
Άβαταρ μέλους
tasoylis30
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 23:59
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tasoylis30 »

δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά πρώτη φορά βλέπω παίκτης να μην παίζει λόγω ίωσης. Το 0-0 θα είναι μεγάλη επιτυχία!!!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Falegkos »

Δεν παιζει ο μουσλι....ΚΛΑΙ ΜΑΙ.

Θα μπει ο Κλαους ο αναστασακος θα το καρφώσουν και γεια σας.
Ποδόσφαιρο παίζουμε....ομαδα.....αν ηταν να στεκόμαστε σε εναν τη τους εχουμε τους αλους στον παγκο??????

Μια χαρα ειναι ο μουσλι...τον προστατεύουμε για να φαμε τον βαζελο να παμε για τσουλου τρελα πουλαμε.
Ετσι κιαλιος την πρόκριση εκει μεσα θα την παρεις με γκολακι του χουτου τη μασας.

ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΡΕ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Falegkos την Τρί 03 Φεβ 2009, 14:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από LittleJohn »

Ε οχι και πρωτη φορα,ελεος :lol:

Πολυ γκαντεμια ρε πουστη αλλα τι να κανεις.Τεσπα,η μπαλα ειναι μεγαλη πουτανα,παμε γερα να πηδηξουμε ειτε ετσι ειτε αλλιως μερικα κοκκινα πωπουδακια αυριο βραδακι!
Άβαταρ μέλους
seon4
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:40
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από seon4 »

κριμα και ημουνα πολυ αισιοδοξος για τον αγωνα, με τα σημερινα δεδομενα το ματς ειναι για Χ και με καμια σποντα 1-0...οχι παραπανω
(Το αλλο σεναριο ουτε θελω να το σκεφτομαι)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από gash04 »

Αν η Τούμπα βράζει όπως τότε με Σέρρες επι Κοσκωτά τότε την δεύτερη ομάδα αντι για 6-1 ένα καθαρό 2-0 βλέπω.
Το 1ο Αναστασάκος χαλαρά.
Εμπρος αετέ μη μασάς τους τρύπιους γκει.
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από tad »

Δεν έχω καμία φοβία για τον αυριανό αγώνα. Όποιος και αν παίζει.

Αυτοί που φοράνε τα ασπρόμαυρα έχουν απέναντι τους ερυθρόλευκους. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνουν μέσα και όποιοι και αν είναι (είτε λέγονται Μούσλι είτε Αναστασάκοι) τους απέναντι τους καταβροχθίζουν.

Όπως έλεγε και ο τεράστιος Παντελάκης όταν κερδίσανε με 4-0 τον γαύρο στις Σέρρες πριμ δεν έχει. Αυτούς τους κερδίζουμε κάθε χρόνο !!!!!

Αύριο το πνεύμα του αρχηγού θα είναι στην Τούμπα για να τον αποχαιρετήσουμε. Εμένα πάνω από όλα με ενδιαφέρει πως θα αποχαιρετήσουμε τον Παντελάκη.
Θα ήθελα πολύ Μάκη Μανάβη στο κέντρο του γηπέδου μαζί με Ζαγόρ να δίνει σήμα για χέρια πριν την έναρξη του αγώνα. Προς τιμήν του προέδρου και της προσφοράς του στον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Falegkos »

περσι με αυτην την "ομαδα" και καλα που ειχαμε πήραμε το Χ.
Φετος γιατι οχι την νικη εστω και χωρις μουσλι ρε μαγκες.
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Το θεμα ειναι να κρατησουμε το μηδεν στην αμυνα κ το γκολ θα ρθει μεσα στο 90λεπτο!κ ελπιζω να το καρφωσει η ο Lino η o Sorlen!!!! :) :) :) Κ θα συμφωνησω με το συνομιλητη tad!Το πνευμα του αρχηγου θα ειναι στην ΤΟΥΜΠΑ!Μακαρι να μπορουσα να ημουν κ σ αυτο το παιχνιδι! ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΡΟΕΔΡΕ
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6305
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από jibbie »

περσι ομως ανεβηκε η πιο πεθαμενη πτανιτσα της τρουμπας της τελευταιας δεκαετιας..φετος οι ρολοι αντιστρεφονται..περισσοτερη κουραση εχουμε εμεις!

ρε,ηρεμηστε λιγο..φταιει ο Μπακαγιοκο που αρρωστησε; καποιοι πανω στον ενθουσιασμο/απογοητευση σας λετε απαραδεκτα πραγματα..
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Yiankos »

Εντάξει ρε παιδιά .. 7 γκολ έχει βάλει ο Μούσλι .. τι θα κάνουμε τώρα που δεν θα παίξει; Μήπως να μην πάμε και στο γήπεδο;
Ας το καρφώσει ο Κονσεϊσάο, ο Ίβιτς, ο Αναστασάκος, τα σέντερ μπακ σε στημένο ..
Εμείς πάμε για τη νίκη .. μην ξενερώνετε και λόγω ενός παίχτη αλλάζετε το κλίμα!
Άβαταρ μέλους
PAOKSaLoNiCa
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από PAOKSaLoNiCa »

Δεν με νοιάζει άμα λείπει ο μούσλι..(λέμε τώρα) όπως προ-είπατε η ομάδα δεν είναι ο μούσλι..έχω έναν αναστασάκο ο οποιος άμα το χώσει(λογικά ναι)θα πανηγυρίσει πιστεύω έξαλλα στην 4α(Αμήν και ποτε..)επίσης έχω έναν 3 χρονια μεγαλύτερο mr.Claus Στέφανος Goal Αθανασιάδης ο οποιος άμα βάλει goal σε αυτό το derby(πιστεύω) θα είναι το καλύτερο-πιο όμορφο- στην καριέρα του..δεν παραλείπουμε και τον LINO ο οποιος βγάζει θανατηφόρες σέντρες...έχουμε και τον υπερμέγιστο sergio ο οποιος με κανένα σούτ θα το χώσει στον μπαρμπαντώνη θα πάει και θα του χώσει τον δικέφαλο στην μάπα....αυτά...αίντε αύριο θα τρέχω...πρώτα στις 3:00 ΠΑΟΝΕ(στο νέο στολίδι μας)με μακεδονικό...και στις 5 έφυγα για Ναό..αίντε να δούμε..καλή τύχη και στις 2 ομάδες μ (ΠΑΟΚ,ΠΑΟΝΕ) :) :)
Guest

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Guest »

Ειλικρινά Έλεος,γι'αυτά τα ματς τους παίρνουν 700.000-800.000 ευρώ αυτοί οι παίχτες και όχι επειδή είναι συναχωμένοι να μην παίζουν ..

Κρίμα ..

Κάποτε θυμάμαι έναν Μπάνε να παίζει με τριπλές και τετραπλές ενέσεις,έτσι έμαθα τον Π.Α.Ο.Κ. που λάτρεψα ..

Και όχι με συνάχι ο άλλος να μένει εκτός ..

:evil: :D :evil:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Falegkos »

PARASANDALOS έγραψε:
jibbie έγραψε:περσι ομως ανεβηκε η πιο πεθαμενη πτανιτσα της τρουμπας της τελευταιας δεκαετιας..φετος οι ρολοι αντιστρεφονται..περισσοτερη κουραση εχουμε εμεις!

ρε,ηρεμηστε λιγο..φταιει ο Μπακαγιοκο που αρρωστησε; καποιοι πανω στον ενθουσιασμο/απογοητευση σας λετε απαραδεκτα πραγματα..
οχι φταιω εγω.... δε φτανει που δε παιζει και εχει δημιουργησει κενο στην ομαδα....με την ελεινη συμπεριφορα του......
βγαζει κακια απεναντι στην ομαδα......

αν δεν το λες για πλακα εισαι αξιολύπητος ρε παρα.... :cry:

Να μαλώσουμε και τον ιο αν ειναι να μην κολαει αλη φορα σε πρωτοκλασάτους παιχτες.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 04.02.09 21:15 ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός (Κύπελλο)

Δημοσίευση από Falegkos »

....τη να πω ο κοσμος διαβαζει και κρινει.
Ειναι αστεία αυτα που λες τωρα (οτι μας βρίζει και θελει το κακο μας).

Δεν το συνεχίζω ειναι η γνώμη οσυ και την σέβομαι.
Το αξιολύπητος το ειπα χαριτωμένα μην πειραζεσε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”