Τεσπα, πρέπει όσοι παίξουν να δώσουν το 200% των δυνατοτήτων τους και ότι βγεί, και έτσι ακόμα μπορούμε να τον πάρουμε τον μισητό θρήνο!
Το γήπεδο θα ήταν κόλαση ούτως η άλλως, τώρα πρέπει να είναι δύο φορές κόλαση να το νιώσουν καλά στο πετσί τους οι βρωμιάρηδες!
@αμήστε το @ούστη τον γάβρο!