ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Demir έγραψε:το ποσο στημενο ειναι φαινεται οτι ενω μεχρι χθες κραζανε τον σκουτερη ,σημερα βγαζουν αβανταδορικα αρθρα,ακομα και οτι για την βραδινη αποφαση ,πριν το ματς με την αεκ ,ηταν ο μονος που δεν συμφωνησε...
ενω ολη η επιθεση τοσες μερες στηριζονταν πανω σε αυτο..
υ.γ τα λαμογια πανε να κανουν περα την επο ,τελειως, και να βαλουν λαμογια απο ευρωπη να διοικουν.. φετος ολα τα ''περιεργα' αρχισαν απο την στιγμη που κανανε περα τον κουκουλακη κ φεραν εναν ξενο στην θεση του..
ειπαμε,ο σκουτερης επαιζε την καριερα του σημερα. Ειδες που ξαφνικα εγινε ηθικος δικαστης με το που πηρε την "σωστη" δικαστικη αποφαση.

Οι ανθρωποι δεν εχουν ιερο και οσιο.Μες την μποχα και την σηψη,να τους πεθανει οτι αγαπανε τα παλιοτομαρα.
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

V-olakiotis έγραψε:Η Κ20 στον τελικό.

Πρωταθλήτρια στο γηπεδο εναντίον Χάρτινης!

Καμία περαιτέρω συμμετοχή στο φετινό μπουρδέλο και γλυτώνουμε ποινές και ενδεχόμενο επεισοδιων.

Όλα χαρτινα και πλαστά, έτσι να μείνει στην ιστορία η σεζόν 2017-18 στη σούπερ Λίγκα.



ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Ναι, να φας μια 8αρα και να σε ξεφτιλισουν κιολας
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rorschach »

Dimg4 έγραψε:
V-olakiotis έγραψε:Η Κ20 στον τελικό.

Πρωταθλήτρια στο γηπεδο εναντίον Χάρτινης!

Καμία περαιτέρω συμμετοχή στο φετινό μπουρδέλο και γλυτώνουμε ποινές και ενδεχόμενο επεισοδιων.

Όλα χαρτινα και πλαστά, έτσι να μείνει στην ιστορία η σεζόν 2017-18 στη σούπερ Λίγκα.



ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Ναι, να φας μια 8αρα και να σε ξεφτιλισουν κιολας
Αν παρεις 5 κοκκινες διακοπτεται οριστικα το ματς και δεν τρως τιποτα.
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

σπας και τα πόδια λιβαγια αραουχο λαζαρου βρανιες με κλωτσιες στα γόνατα κι ας τους να κάνουν προετοιμασία για του χρονου.

17χρονους τσετσένους προλαβαίνουμε να δηλώσουμε στην κ20 για να παίξουν τελικό;
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ανοίγω Metropolis για να ακούσω λεπτομέρειες για την κίνηση-νίντζα Σκουτέρη με το προδικαστικό ερώτημα :evil:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αλίμονο στον άνθρωπο που θα πέσει στην ανάγκη της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Διαβάζεις το σκεπτικό της απόφασης Σκουτέρη και θέλεις να σκίσεις τις σάρκες σου.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4574
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Spiros_S »

Δεν υπάρχει ελπίδα αδερφέ.
mbison

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από mbison »

Ή εμείς ή κανείς.
Αυτή πρεπει να ειναι η στρατηγικη.

Αν παιξουμε, μόνο σε ουδέτερο. Να θεσουμε βέτο.
Αυτοί σαν πρωταθλητές θα εχουν φτερα στα ποδια. Να παιξουν και στην έδρα τους? Όχι βεβαια.

Φανταστειτε να ειμασταν εμεις πρωταθλητες καιν παιζαμε στην Τουμπα τον τελικό. Υπηρχε περιπτωση να χασουμε?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Τώρα σοβαρά ρωτάς; Εδώ ήμαστε κατά 90% πρωταθλητές στις 21:04 στις 11 Μαρτίου και στις 21:10, με το έτσι θέλω, ξεγίναμε! Μέσα στην Τούμπα! Μάγκες, με αυτά που έγιναν φετος δε γίνεται να αναρωτιέστε ακόμα για τέτοια πράγματα. Η κατάσταση έχει ως ακολούθως : Κέρδισες, αν το στρέξω. Αν δεν το στρέξω, πούστικα, υπάρχει κι ο δικαστής. Μπορείς να προσφύγεις. Για να χάσεις, εν τέλει, και με τη νομική "βούλα" ελέω ... περιρρέουσας ατμόσφαιρας και απροθυμίας να προστατευτούν ουσιώδη θεσμικά όργανα του ποδοσφαίρου!

Αυτός ο γελοίος ο μπουχεσιάδης κι ο ακόμα γελοιοδέστερος κοντολεμονής πού είναι; Ζούνε; Αρχιξεφτιλισμένοι αχυράνθρωποι.
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από farmak76 »

Είμαι 42. Δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, έχω οικογένεια με μικρά παιδιά που τα λατρεύω.
Αν μου πείτε να συμμετάσχω σε ένα λεωφορείο που θα κατέβει στη βρωμοχαβούζα τους και θα τα κάνει όλα λαμπόγιαλο μέχρι να μας μπαγλαρώσουν και να μας χώσουν μέσα, ξεκινάω τώρα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Γαμώ τα πάντα τους...

:pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Δεν αξίζει ρε φίλε. Για όνομα. Δεν είναι δική μας δουλειά να προσπαθούμε να "υποκαταστήσουμε" τους θεσμούς. Καλώς ή κακώς, δε γίνεται. Δε γίνεται ούτε μόνος ο Σαββίδης να τους αναγκάσει να ... ξυπνήσουν. Η διάθεσή τους εκεί στο πορνείο είναι να συνεχίζεται το ίδιο βιολί. Όποιος φερθεί πιο πούστικα. Ε, αν θέλει ο Σαββίδης πρωτάθλημα, προτιμότερο να μη βγάλει κιχ, ακόμα κι αφού η χρονιά τελειώσει, να ενισχύσει την ομάδα ακόμα περισσότερο και να τους παίξει στο στυλ που "νιώθουν". Γαμήσι ασάλιωτο. Με οποιοδήποτε μέσο!
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

farmak76 έγραψε:Είμαι 42. Δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, έχω οικογένεια με μικρά παιδιά που τα λατρεύω.
Αν μου πείτε να συμμετάσχω σε ένα λεωφορείο που θα κατέβει στη βρωμοχαβούζα τους και θα τα κάνει όλα λαμπόγιαλο μέχρι να μας μπαγλαρώσουν και να μας χώσουν μέσα, ξεκινάω τώρα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Γαμώ τα πάντα τους...

:pano:
Αυτό θέλουν λαι οι καλαμακοφαγοι φιλε μου.Οχι δεν θα τους κάνουμε την χάρη.Δεν θα κερδίσουμε τίποτα έτσι.Άλλη μέθοδος χρειάζεται.Χωρίς αποδείξεις.Μας εχουν δείξει τον τρόπο οι χαβουζαιοι.Με ανατινάξεις φουρνων,επιστολές με σφαίρες και τα σχετικά.Αν στη θέση μας ηταν ομάδα του ΠΟΚ ήδη το μαγαζάκι του κομινη δεν θα υπήρχε,ποντικης και αρετοπουλος θα συγκατοικουσαν στα επείγοντα και κατι καποδιστριες,σκολαρικες και σια θα είχαν εξαφανιστεί απο τον χάρτη
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

farmak76 έγραψε:Είμαι 42. Δεν έχω δώσει ποτέ το παραμικρό δικαίωμα, έχω οικογένεια με μικρά παιδιά που τα λατρεύω.
Αν μου πείτε να συμμετάσχω σε ένα λεωφορείο που θα κατέβει στη βρωμοχαβούζα τους και θα τα κάνει όλα λαμπόγιαλο μέχρι να μας μπαγλαρώσουν και να μας χώσουν μέσα, ξεκινάω τώρα χωρίς κανέναν ενδοιασμό.

Γαμώ τα πάντα τους...

:pano:
Γνωμη σου την οποια θεωρω κακη. Την οικογενεια κ τα παιδια μ δε θα τα εβαζα ποτε κατω απο κανεναν ΠΑΟΚ.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

GI4NNEN4 έγραψε:Αλίμονο στον άνθρωπο που θα πέσει στην ανάγκη της Ελληνικής Δικαιοσύνης. Διαβάζεις το σκεπτικό της απόφασης Σκουτέρη και θέλεις να σκίσεις τις σάρκες σου.
Το ελληνική δικαιοσύνη ειναι πιο σύντομο ανέκδοτο κι απ'το πρόσφυγες-επενδυτές
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Μέσα κι εγώ!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”