ειπαμε,ο σκουτερης επαιζε την καριερα του σημερα. Ειδες που ξαφνικα εγινε ηθικος δικαστης με το που πηρε την "σωστη" δικαστικη αποφαση.Demir έγραψε:το ποσο στημενο ειναι φαινεται οτι ενω μεχρι χθες κραζανε τον σκουτερη ,σημερα βγαζουν αβανταδορικα αρθρα,ακομα και οτι για την βραδινη αποφαση ,πριν το ματς με την αεκ ,ηταν ο μονος που δεν συμφωνησε...
ενω ολη η επιθεση τοσες μερες στηριζονταν πανω σε αυτο..
υ.γ τα λαμογια πανε να κανουν περα την επο ,τελειως, και να βαλουν λαμογια απο ευρωπη να διοικουν.. φετος ολα τα ''περιεργα' αρχισαν απο την στιγμη που κανανε περα τον κουκουλακη κ φεραν εναν ξενο στην θεση του..
Οι ανθρωποι δεν εχουν ιερο και οσιο.Μες την μποχα και την σηψη,να τους πεθανει οτι αγαπανε τα παλιοτομαρα.