ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
takis4
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: Κυρ 26 Νοέμ 2017, 18:57

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από takis4 »

η μονη λύση είναι αν μπορούμε να προκαλέσουμε grexit , για τον ιβάν δεν θα αλλάξει κάτι έτσι και αλλιώς από την τσέπη του τα χώνει τόσα χρονια , άσε που η ομάδα είναι έτοιμη ούτε καν μεταγραφή δεν χρειαζόμαστε στο μπουρδέλο που παίζουμε ... αλλα οι απατεώνες όπως ο κάβουρας και ο αποτυχημένος πρεζέμπορας χωρίς χρήμα από τσου lou θα παίζουν με μπακασετες και σοτζει24 gt πολύ απλά είναι δολοφονοι του $,εδω ο αχριστος κανει παζαρια με τον καλητερο του παιχτη τον λαζαρο για το αν παρει 255.000 αντι για 260.001 τι να λεμε τωρα... δεν πρέπει να τους δώσουμε την ευκαιρία να κανουν ομαδα με φράγκα από την ευρώπη , ιβαν γαμα τους φερτους στα μετρα σου εκει που δεν μπορουν να σε ανταγωνιστουν ...
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

ανακοινωση κολαφος του ιβαν εναντιον τσιπρα και κοντονη- βασιλειαδη περιμενουμε
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sic-4 »

Πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι οταν μιλαμε για grexit, γιατι εχουν αποδειξει εκει χαμω οτι μπορουν να κανουν το ασπρο μαυρο, και αν τους δωσουμε αφορμη μπορουν να τα φερουν τα πραγματα ετσι ωστε να οδηγηθουμε σε ΠΑΟΚexit. Θα ριξουν ολα τα δεινα του ελληνικου ποδοσφαιρου επανω μας και θα βαλουν τους ομοειδεις τους της ευρωπαϊκης μαφιας να εξοντωσουν εμας και μονο εμας για να σωθει το ελλαντα. Αυτο θα ειναι το επομενο βημα τους. Δεν μενει και τιποτα αλλο χειροτερο να μας κανουν. Τα εκαναν ολα.
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kotsidas9 »

Το grexit δεν ειναι λυση,γιατι δεν θα υπαρξει grexit.
Απλα, θα σε στησουν στον τοιχο μοναχο σου παρεα με αλλη μια δικαολογια που θα τους δωσεις εσυ.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από proedros »

Συγχαρητήρια στη Ανύπαρκτη ΠΑΕ ΠΑΟΚ....που δεν έκανε τίποτα για να προστατεύσει τον ίδιο της τον οργανισμό...Μαο Μαο μας έλεγε εχθές ο νιάου νιάου και ο Κυριακός(που ελέγχεται) έβγαζε ανακοίνωση για τις "μελισσούλες που πετάν ελεύθερα στον αέρα"....Όλοι άγονται και φέρονται...Δώστε και το κύπελλο πρόβατα στο ΟΑΚΑ που θα παίξουμε όπως σας διατάζουν και μην αντιδράτε πουθενά, πουθενάδες...Συγνώμη από τους αναγνώστες για το ύφος μου αλλά έτσι νιώθω και αυτό εξωτερικεύω...

Λιγο χαλαρά μεγάλε.
Δεν ειναι τρόπος αυτός.Και ποιος εισαι εσυ πους λες ποιος ελεγχεται.
sourmenetes
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Εγω θελω απο τωρα να ξεκινησουμε επαφες με την λας παλμας, 5-7εκ για τον αραουχο και αλλα 5 για τον λιβαγια. Χρηματα που η κουλα δεν μπορει να τα πληρωσει. Μας κλεψατε το πρωταθλημα, σας παιρνουμε χωρις να εχει οφελος η κουλα τους καλυτερους παιχτες. Ετσι και αλλιως, φορ το καλοκαιρι θελουμε,
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από proedros »

Athens έγραψε:ανακοινωση κολαφος του ιβαν εναντιον τσιπρα και κοντονη- βασιλειαδη περιμενουμε
Και τι θα καταφέρουν ρε φίλε τώρα?κατόπιν εορτής??Σοβαρολογούμε??
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kotsidas9 »

Αδερφε σορρυ κιολας,αλλα σιγα μη δωσεις 10 μυρια για την φονικη 2αδα της λας παλμας.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από proedros »

GoMaRoS έγραψε:Εγω θελω απο τωρα να ξεκινησουμε επαφες με την λας παλμας, 5-7εκ για τον αραουχο και αλλα 5 για τον λιβαγια. Χρηματα που η κουλα δεν μπορει να τα πληρωσει. Μας κλεψατε το πρωταθλημα, σας παιρνουμε χωρις να εχει οφελος η κουλα τους καλυτερους παιχτες. Ετσι και αλλιως, φορ το καλοκαιρι θελουμε,
Ο Λιβάγια έχει ρήτρα 1.8...Τα πληρώνει ο Τζάμπας και τον παίρνει...Ούτε αυτό όμως μπορεί να κάνει καλά η ΠΑΕ γιατί μια ζωή τα αντανακλαστικά της είναι πιο αργά και από σαλίγκαρο...
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Toν Κομίνη λέει δεν τον κάλεσαν γιατί πείστηκαν από την ακροαματική διαδικασία ότι το διέκοψε με υπαιτιότητα του ΠΑΟΚ. Λογικά ούτε το video θα είδαν.
Ντρέπομαι πραγματικά που ζω στην ίδια χώρα με τους κάτω. Ντρέπομαι για αυτή τη χώρα και τους μικρούληδες ανθρώπους της και τη μαφία της που κάνει κουμάντο.
Από κει και πέρα δύο πράγματα πρέπει να καταλάβει ο Σαββίδης για να μην ξαναχάσει πρωτάθλημα στα χαρτιά.
Πρώτον, και ο Αρετόπουλος και ο Κομίνης στα φ.α. και στις δικαστικές διαμάχες έπαιξαν συγκεκριμένο ρόλο που τους ανατέθηκε από αλλού. Είχαν συγκεκριμένες εντολές. Αν ο ΠΑΟΚ δεν γίνει εντολέας, δεν πρόκειται να δούμε πρωτάθλημα ποτέ των ποτών. Τζάμπα λεφτά για την ΕΠΟ, που επί Θεσσαλονικιού προέδρου, υποτίθεται εκλεγμένου και με τη δική μας βοήθεια, ο ΠΑΟΚ βίωσε τη μεγαλύτερη αδικία της ιστορίας του.
Δεύτερον, πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να μας φοβούνται. Κάθε σφύριγμά τους να το σκέφτονται 3 φορές και να ξέρουν ότι αν αδικήσουν τον ΠΑΟΚ με οποιονδήποτε τρόπο, δε θα τους χωράει ο τόπος. Να ξέρουν ότι δεν θα μπορούν να περπατήσουν στη γειτονιά τους.
Όσο για τον κόσμο, που κοιτάει σαν αποχαυνωμένος, πρέπει τη Β. Ελλάδα να τη μετατρέψει σε άβατο. Θα έρχονται μόνο όσοι εγκρίνουμε και όσοι δεν εγκρίνουμε και τολμούν να έρθουν, να φεύγουν σαν λαγοί. Και έκθεση έρχεται και εκλογές θα έρθουν και και και. Πρέπει σιγά σιγά η Μακεδονία να γίνει γι' αυτούς αφιλόξενη χώρα.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

η αποφαση(πιο σωστα αποφασεις!) δεν αλλοιωνουν μονο την βαθμολογια στο φετινο πρωταθλημα,αλλα πιθανα και αυτην του επομενου!
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Και να μην τους παρεις, προκαλεις πλειστηριασμο για την κουλα, και τους χανει
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ψυχραιμια. Τελειωσε τουλαχιστον οποτε ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξουμε μπροστα. Εχουμε καλυτερο υλικο, καλυτερη διοικηση και καλυτερο λαο. Μια δυο σωστες πινελιες και καθε χρονο θα ερχεται τιτλος. Τα χαρτινα δε θα γινονται συνεχεια, ας το χαρουν γιατι θα αργησουν να τ ξαναδουν.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από proedros »

Παλαιολόγος έγραψε:η αποφαση(πιο σωστα αποφασεις!) δεν αλλοιωνουν μονο την βαθμολογια στο φετινο πρωταθλημα,αλλα πιθανα και αυτην του επομενου!
Την στιγμή που φέτος έχουμε χάσει ελάχιστους βαθμούς στο γήπεδο ακόμα και οι -2 του χρόνου μπορεί να φανούν καθοριστικοί...
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”