ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
η μονη λύση είναι αν μπορούμε να προκαλέσουμε grexit , για τον ιβάν δεν θα αλλάξει κάτι έτσι και αλλιώς από την τσέπη του τα χώνει τόσα χρονια , άσε που η ομάδα είναι έτοιμη ούτε καν μεταγραφή δεν χρειαζόμαστε στο μπουρδέλο που παίζουμε ... αλλα οι απατεώνες όπως ο κάβουρας και ο αποτυχημένος πρεζέμπορας χωρίς χρήμα από τσου lou θα παίζουν με μπακασετες και σοτζει24 gt πολύ απλά είναι δολοφονοι του $,εδω ο αχριστος κανει παζαρια με τον καλητερο του παιχτη τον λαζαρο για το αν παρει 255.000 αντι για 260.001 τι να λεμε τωρα... δεν πρέπει να τους δώσουμε την ευκαιρία να κανουν ομαδα με φράγκα από την ευρώπη , ιβαν γαμα τους φερτους στα μετρα σου εκει που δεν μπορουν να σε ανταγωνιστουν ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ανακοινωση κολαφος του ιβαν εναντιον τσιπρα και κοντονη- βασιλειαδη περιμενουμε
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πρεπει να ειμαστε πολυ προσεκτικοι οταν μιλαμε για grexit, γιατι εχουν αποδειξει εκει χαμω οτι μπορουν να κανουν το ασπρο μαυρο, και αν τους δωσουμε αφορμη μπορουν να τα φερουν τα πραγματα ετσι ωστε να οδηγηθουμε σε ΠΑΟΚexit. Θα ριξουν ολα τα δεινα του ελληνικου ποδοσφαιρου επανω μας και θα βαλουν τους ομοειδεις τους της ευρωπαϊκης μαφιας να εξοντωσουν εμας και μονο εμας για να σωθει το ελλαντα. Αυτο θα ειναι το επομενο βημα τους. Δεν μενει και τιποτα αλλο χειροτερο να μας κανουν. Τα εκαναν ολα.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Το grexit δεν ειναι λυση,γιατι δεν θα υπαρξει grexit.
Απλα, θα σε στησουν στον τοιχο μοναχο σου παρεα με αλλη μια δικαολογια που θα τους δωσεις εσυ.
Απλα, θα σε στησουν στον τοιχο μοναχο σου παρεα με αλλη μια δικαολογια που θα τους δωσεις εσυ.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Συγχαρητήρια στη Ανύπαρκτη ΠΑΕ ΠΑΟΚ....που δεν έκανε τίποτα για να προστατεύσει τον ίδιο της τον οργανισμό...Μαο Μαο μας έλεγε εχθές ο νιάου νιάου και ο Κυριακός(που ελέγχεται) έβγαζε ανακοίνωση για τις "μελισσούλες που πετάν ελεύθερα στον αέρα"....Όλοι άγονται και φέρονται...Δώστε και το κύπελλο πρόβατα στο ΟΑΚΑ που θα παίξουμε όπως σας διατάζουν και μην αντιδράτε πουθενά, πουθενάδες...Συγνώμη από τους αναγνώστες για το ύφος μου αλλά έτσι νιώθω και αυτό εξωτερικεύω...
Λιγο χαλαρά μεγάλε.
Δεν ειναι τρόπος αυτός.Και ποιος εισαι εσυ πους λες ποιος ελεγχεται.
sourmenetes
Λιγο χαλαρά μεγάλε.
Δεν ειναι τρόπος αυτός.Και ποιος εισαι εσυ πους λες ποιος ελεγχεται.
sourmenetes
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εγω θελω απο τωρα να ξεκινησουμε επαφες με την λας παλμας, 5-7εκ για τον αραουχο και αλλα 5 για τον λιβαγια. Χρηματα που η κουλα δεν μπορει να τα πληρωσει. Μας κλεψατε το πρωταθλημα, σας παιρνουμε χωρις να εχει οφελος η κουλα τους καλυτερους παιχτες. Ετσι και αλλιως, φορ το καλοκαιρι θελουμε,
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και τι θα καταφέρουν ρε φίλε τώρα?κατόπιν εορτής??Σοβαρολογούμε??Athens έγραψε:ανακοινωση κολαφος του ιβαν εναντιον τσιπρα και κοντονη- βασιλειαδη περιμενουμε
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αδερφε σορρυ κιολας,αλλα σιγα μη δωσεις 10 μυρια για την φονικη 2αδα της λας παλμας.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο Λιβάγια έχει ρήτρα 1.8...Τα πληρώνει ο Τζάμπας και τον παίρνει...Ούτε αυτό όμως μπορεί να κάνει καλά η ΠΑΕ γιατί μια ζωή τα αντανακλαστικά της είναι πιο αργά και από σαλίγκαρο...GoMaRoS έγραψε:Εγω θελω απο τωρα να ξεκινησουμε επαφες με την λας παλμας, 5-7εκ για τον αραουχο και αλλα 5 για τον λιβαγια. Χρηματα που η κουλα δεν μπορει να τα πληρωσει. Μας κλεψατε το πρωταθλημα, σας παιρνουμε χωρις να εχει οφελος η κουλα τους καλυτερους παιχτες. Ετσι και αλλιως, φορ το καλοκαιρι θελουμε,
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Toν Κομίνη λέει δεν τον κάλεσαν γιατί πείστηκαν από την ακροαματική διαδικασία ότι το διέκοψε με υπαιτιότητα του ΠΑΟΚ. Λογικά ούτε το video θα είδαν.
Ντρέπομαι πραγματικά που ζω στην ίδια χώρα με τους κάτω. Ντρέπομαι για αυτή τη χώρα και τους μικρούληδες ανθρώπους της και τη μαφία της που κάνει κουμάντο.
Από κει και πέρα δύο πράγματα πρέπει να καταλάβει ο Σαββίδης για να μην ξαναχάσει πρωτάθλημα στα χαρτιά.
Πρώτον, και ο Αρετόπουλος και ο Κομίνης στα φ.α. και στις δικαστικές διαμάχες έπαιξαν συγκεκριμένο ρόλο που τους ανατέθηκε από αλλού. Είχαν συγκεκριμένες εντολές. Αν ο ΠΑΟΚ δεν γίνει εντολέας, δεν πρόκειται να δούμε πρωτάθλημα ποτέ των ποτών. Τζάμπα λεφτά για την ΕΠΟ, που επί Θεσσαλονικιού προέδρου, υποτίθεται εκλεγμένου και με τη δική μας βοήθεια, ο ΠΑΟΚ βίωσε τη μεγαλύτερη αδικία της ιστορίας του.
Δεύτερον, πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να μας φοβούνται. Κάθε σφύριγμά τους να το σκέφτονται 3 φορές και να ξέρουν ότι αν αδικήσουν τον ΠΑΟΚ με οποιονδήποτε τρόπο, δε θα τους χωράει ο τόπος. Να ξέρουν ότι δεν θα μπορούν να περπατήσουν στη γειτονιά τους.
Όσο για τον κόσμο, που κοιτάει σαν αποχαυνωμένος, πρέπει τη Β. Ελλάδα να τη μετατρέψει σε άβατο. Θα έρχονται μόνο όσοι εγκρίνουμε και όσοι δεν εγκρίνουμε και τολμούν να έρθουν, να φεύγουν σαν λαγοί. Και έκθεση έρχεται και εκλογές θα έρθουν και και και. Πρέπει σιγά σιγά η Μακεδονία να γίνει γι' αυτούς αφιλόξενη χώρα.
Ντρέπομαι πραγματικά που ζω στην ίδια χώρα με τους κάτω. Ντρέπομαι για αυτή τη χώρα και τους μικρούληδες ανθρώπους της και τη μαφία της που κάνει κουμάντο.
Από κει και πέρα δύο πράγματα πρέπει να καταλάβει ο Σαββίδης για να μην ξαναχάσει πρωτάθλημα στα χαρτιά.
Πρώτον, και ο Αρετόπουλος και ο Κομίνης στα φ.α. και στις δικαστικές διαμάχες έπαιξαν συγκεκριμένο ρόλο που τους ανατέθηκε από αλλού. Είχαν συγκεκριμένες εντολές. Αν ο ΠΑΟΚ δεν γίνει εντολέας, δεν πρόκειται να δούμε πρωτάθλημα ποτέ των ποτών. Τζάμπα λεφτά για την ΕΠΟ, που επί Θεσσαλονικιού προέδρου, υποτίθεται εκλεγμένου και με τη δική μας βοήθεια, ο ΠΑΟΚ βίωσε τη μεγαλύτερη αδικία της ιστορίας του.
Δεύτερον, πρέπει σιγά σιγά να αρχίσουν να μας φοβούνται. Κάθε σφύριγμά τους να το σκέφτονται 3 φορές και να ξέρουν ότι αν αδικήσουν τον ΠΑΟΚ με οποιονδήποτε τρόπο, δε θα τους χωράει ο τόπος. Να ξέρουν ότι δεν θα μπορούν να περπατήσουν στη γειτονιά τους.
Όσο για τον κόσμο, που κοιτάει σαν αποχαυνωμένος, πρέπει τη Β. Ελλάδα να τη μετατρέψει σε άβατο. Θα έρχονται μόνο όσοι εγκρίνουμε και όσοι δεν εγκρίνουμε και τολμούν να έρθουν, να φεύγουν σαν λαγοί. Και έκθεση έρχεται και εκλογές θα έρθουν και και και. Πρέπει σιγά σιγά η Μακεδονία να γίνει γι' αυτούς αφιλόξενη χώρα.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
η αποφαση(πιο σωστα αποφασεις!) δεν αλλοιωνουν μονο την βαθμολογια στο φετινο πρωταθλημα,αλλα πιθανα και αυτην του επομενου!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Και να μην τους παρεις, προκαλεις πλειστηριασμο για την κουλα, και τους χανει
-
Dimg4
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ψυχραιμια. Τελειωσε τουλαχιστον οποτε ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξουμε μπροστα. Εχουμε καλυτερο υλικο, καλυτερη διοικηση και καλυτερο λαο. Μια δυο σωστες πινελιες και καθε χρονο θα ερχεται τιτλος. Τα χαρτινα δε θα γινονται συνεχεια, ας το χαρουν γιατι θα αργησουν να τ ξαναδουν.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Την στιγμή που φέτος έχουμε χάσει ελάχιστους βαθμούς στο γήπεδο ακόμα και οι -2 του χρόνου μπορεί να φανούν καθοριστικοί...Παλαιολόγος έγραψε:η αποφαση(πιο σωστα αποφασεις!) δεν αλλοιωνουν μονο την βαθμολογια στο φετινο πρωταθλημα,αλλα πιθανα και αυτην του επομενου!
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30