Ακριβώς...navigator11 έγραψε:Μάλιστα. Να πω ότι δεν εξεπλάγην ψέματα θα πω. Όχι φυσικά ότι περίμενα πλήρη ανατροπή. Δηλαδή παρέμεινε ως ακριβώς είχε η πρωκτόδικη απόφαση; Και βγήκε την επόμενη της χάρτινης "φιέστας". Κλαυσίγελως. Ειλικρινά, αν η μάχη για να επιλαμβάνονται τέτοιων υποθέσεων τακτικοί δικαστές έχει τέτοια αποτελέσματα, δηλαδή την κλοπή 9 βαθμών από μια ομάδα, που τους πήρε επάξια στον αγωνιστικό χώρο, για να έχουμε φαινόμενα νεογαυρίλας, τι να πω.
Τι να περιμένεις με το bullying για ένα μήνα..
Συμφωνώ.navigator11 έγραψε: Προσωπικά, δε θέλω ο ΠΑΟΚ να πάρει εισιτήρια για τις 12 Μαΐου. Θα είναι αμαρτία να καταστραφεί το παρόν και το μέλλον οποιουδήποτε ΠΑΟΚτσή και του ΠΑΟΚ. Είναι έγκλημα να διεξαχθεί παρουσία κόσμου αυτός ο αγώνας. Το γράφω με πλήρη συνείδηση. Θεωρώντας εαυτόν ένα σε γενικές γραμμές ήπιο άτομο, δε θα έβαζα στοίχημα για το πώς θα μπορούσα να αντιδράσω σε μια τόσο φορτισμένη ατμόσφαιρα.